جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

من بیش از حد فکر می کنم

قیمت:
192,000 تومان
مشخصات کتاب من بیش از حد فکر می کنم
کشور مبدا
تعداد صفحات
223 صفحه
شابک
9786006454238
سال خلق اثر
2019
سال انتشار
2019
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
3
این کتاب در یک نگاه

بسیاری از ما خصوصا در دنیای مدرن، آمیخته با ارتباطات گسترده و... از شلوغی ذهن خودمان خسته‌ شده‌ایم. «من بیش از حد فکر می‌کنم» کتاب مناسبی‌ست برای کسانی که از فکر کردن زیاد خسته شده‌اند. خستگی ذهنی می‌تواند در روابط ما خلل ایجاد کند و از سویی دیگر نیز باعث احساس فرتوت شدن در زندگی روزمره شود. «من بیش از حد فکر می‌کنم» کمک می‌کند تا بتوانیم میزان فکر کردن و بازی‌های ذهنی‌مان را کنترل کنیم.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب من بیش از حد فکر می کنم

زمانی که کسی مدام در فکر کردن‌های عمیق و بی‌حاصل فرو برود، دچار این حالت می‌شود که از اجتماع جدا است، با مردم تفاوت دارد و از سویی دیگر درک نمی‌شود. این موضوع به مرور ممکن است موجب افسردگی و انزوای افراد نیز شود. مطالعه در این زمینه به کسانی که از ذهن خسته‌ی خویش به ستوه آمده‌اند، کمک می‌کند تا آرامشی دوباره را به دست بیاورند.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

کریستل پتی کولین از نویسندگان و متخصصان حوزه‌ی روانشناسی و ارتباطات است. او با سالها تجربه در این زمینه کتاب «من بیش از حد فکر می‌کنم» را نوشته است. در بخشی از کتاب او می‌خوانیم: «این کتاب هم، مانند دیگر کتاب‌های من، براساس تجارب روان‌درمانی‌ام نوشته شده است. سال‌هاست که می‌نشینم و به افرادی که برای درمان نزد من می‌آیند گوش می‌دهم. هفده‌سال است که گوش می‌دهم، مشاهده می‌کنم و سعی می‌کنم هرکدام از مراجعانم را درک کنم. یاد گرفته‌ام آن چیزی را که اریک برن _ پدر رویکرد تحلیل رفتار متقابل _ «گوش‌دادن مریخی» می‌نامید، در عمل انجام دهم. یعنی من، مانند یک ضبط صوت معیوب، برخی کلمات یا بعضی قسمت‌های جمله را بهتر از کلمات و جملات دیگر ثبت و ضبط می‌کنم. این شیوة گوش‌دادن خاص باعث می‌شود واژه‌ها‌ی مهم، جملات کلیدی و نکات اصلی را از بقیة موضوعات جدا کنم.»

درباره نویسنده کتاب من بیش از حد فکر می‌کنم

کتاب‌های زیادی از کریستن پتی کولین به چاپ رسیده و در دنیا به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است. کتاب‌هایی پژوهشی در زمینه روانشناسی، ارتباطات و مهارت کنترل ذهن هم‌چون: «بهتر فکر می‌کنم»، «چرا زیاد فکر کردن باعث می‌شود شما آزار ببینید» و.... .

 این نویسنده و متخصص توسعه‌ی شخصی، نزدیک به بیست سال است که در این زمینه فعالیت داشته و سخنرانی‌های مختلفی نیز در این‌باره داشته است. از بهترین ویژگی‌های آثار کریستن پتی کولین، لحن ساده و قابل درک او برای عموم مخاطبان است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «من بیش از حد فکر می کنم»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.