جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

شیوه گرگ/ سیستم فروش خط مستقیم

قیمت:
195,000 تومان
مشخصات کتاب شیوه گرگ/ سیستم فروش خط مستقیم
کشور مبدا
تعداد صفحات
284 صفحه
شابک
9786008738800
سال خلق اثر
2017
سال انتشار
2017
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
23
این کتاب در یک نگاه

کتاب «شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم (Way of the Wolf: Straight Line Selling)» اثری نوشته‌ی جردن بلفورت و از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است که در سال 2017 منتشر شد. بلفورت در این کتاب راه‌های متعدد تجارت و فروش، از جمله شیوه‌ی فروش گام‌به‌گام و «سیستم فروش خط مستقیم» را شرح می‌دهد.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب شیوه گرگ/ سیستم فروش خط مستقیم

جردن بلفورت با درآمدی بیش از 49 میلیون دلار در سن 26 سالگی، تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین سرمایه‌گذاران آمریکا شد. او در این کتاب، تجربیات و نکات فروش مهمی را که معمولا در کارگاه‌های آموزشی گران‌قیمت خود ارائه می‌دهد، به رایگان در اختیار عموم قرار داده است. فیلم سینمایی The Wolf Of Wall Street در سال 2013، با اقتباس از داستان زندگی جردن بلفورت، به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی‌کاپریو ساخته و اکران شد و مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب شیوه گرگ چیست؟

تونی گریست -رئیس Amcom- در رابطه با کتاب «شیوه گرگ» گفت: «توانایی جردن برای آموزش و ایجاد انگیزه در فروشندگان در تمام سطوح تخصصی بی‌نظیر است. در مارس 2011 او یک روز تمام به آموزش کارکنان فروش Amcon، با سیستم خط مستقیم پرداخت و نتایج فوق‌العاده بود. فروش ماه بعد 26‌درصد افزایش یافت و از آن زمان به بعد همچنان رو به افزایش است. تغییرات فوری و ماندگار بودند و احساس کار تیمی در بین کارکنان فروش ما هرگز قوی تر از این نبوده است.»

منصور محمدی نظرش را در سایت «کتابراه» ثبت کرده است: «یکى از بهترین و عالی‌ترین کتاب‌هایى‌ست که خواندم. واقعاً هیچ کتابى این‌قدر تمام جزئیات را در نظر نگرفته است. هر فصل را چندبار مرور کردم و تمام نکات مهم را یاداشت‌بردارى کردم. هردفعه چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم. اگر دقت کرده باشید کتاب‌هاى مشابه فقط موضوعات کلى را بیان می‌کنند. این کتاب من را از تصمیمى که شاید در آینده به دردسرم می‌انداخت نجات داد و به من یاد داد که فقط بر توانایى‌هاى خودم و کمک مجموعه‌ام متمرکز شوم تا در مسیر موفقیت گام بردارم.»

نظر علی استوار -از خوانندگان کتاب- راجع به کتاب «شیوه گرگ»: «کتابی مفید و متفاوت با دیگر کتاب‌هایی که در این حوزه منتشر می‌شوند و اغلب ساختار و زبانی مشابه دارند. به دور از تعارفات و جمله‌های خوش‌بینانه‌ی رایج و با صراحتی که از شخصیتی مثل جردن بلفورت انتظار می‌رود، نوشته شده است.»

سایت آمازون درباره‌‌ی کتاب «شیوه گرگ» این‌گونه نوشت: «این کتاب بدون در نظر گرفتن سن و سال، تحصیلات یا سطح مهارت، به مخاطبین می‌آموزد که فروشنده، مذاکره‌کننده، کارآفرین یا سخنرانی ماهر باشند.»

یکی از کاربران سایت «آمازون» نیز نظرش را در این سایت نوشته است: «من قبلا چند کتاب در حوزه‌ی فروش خوانده‌ بودم که به جز داشتن نگرش خوب، قرار دادن مشتری در اولویت و نپذیرفتن پاسخ منفی، چیز دیگری را پوشش نمی‌دادند. کتاب‌هایی که هرکسی می‌تواند آن‌ها را بنویسد. اما خواندن کتاب جردن و عمل کردن به آن، به من کمک کرد تا فروش بیش‌تری نسبت به گذشته داشته باشم. این کتاب را به هر کسی که در حال فروش است یا می‌خواهد در برقراری ارتباط با مردم پیشرفت کند، توصیه می‌کنم.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

«آیا اصطلاح «کمیابی در فروش‌» به گوشتان خورده است؟ بلفورت در بخشی از کتاب این اصطلاح را توضیح می‌دهد: «در فروش از کلمه‌ی «کمیابی» را برای توضیح میل ذاتی مشتری به خواستن بیشتر و بیشتر از چیزی که فکر می‌کند کم‌تر و کم‌تر از آن موجود است، استفاده می‌کنیم. به عبارت دیگر وقتی شخصی متوجه می‌شود آن‌چه می‌خواهد موجودی کمی دارد یا کمیاب است، سبب می‌شود که میل او به آن حتی بیش‌از‌پیش شود. در مجموع سه نوع کمیابی وجود دارد. اولین نوع، کمیابی کلامی نامیده می‌شود. کمیابی کلامی نوعی از کمیابی است که کاملا با استفاده از جملات ساخته می‌شود. فرض کنیم می‌خواستید درباره‌ی مدل و رنگ ماشین مورد نظر مشتری، کمیابی کلامی ایجاد کنید. مثلا می‌توانستید بگویید: «ما فقط یک 750iL تمام مشکی موجود داریم و محموله‌ی بعدی سه ماه دیگر به دستمان می‌رسد.» خیلی ساده است. این‌طور نیست؟ اساسا وقتی فروشنده به مشتری توضیح می‌دهد خودروی مورد نظرش موجودی کمی دارد، احتمال این‌که مشتری خودرو را اکنون بخرد تا فرصت از دست نرود، افزایش می‌یابد. در فروش به این فرآیند خلق فوریت می‌گوییم. خلق فوریت، بخش جدایی‌ناپذیری از ترغیب مشتری به خرید، در همان لحظه است و نه در آینده. درنتیجه همیشه پیش از درخواست سفارش باید دست‌کم مقدار کمی فوریت خلق کنید؛ چراکه این کار احتمال بله گفتن مشتری‌تان را به‌شدت افزایش خواهد داد. حال، اگر فروشنده می‌خواست این احتمال را حتی بیشتر افزایش دهد، می‌توانست جملاتی که به زبان می‌آورد را هم با لایه‌ای از لحن صدای کمیابی بیامیزد. ما به این نوع دوم از کمیابی، کمیابی لحنی می‌گوییم. به‌طور مشخص، کمیابی لحنی هنگامی است که صدایتان را در حدود زمزمه پایین می‌آورید و سپس کمی جذبه و انرژی به آن اضافه می‌کنید!»

درباره نویسنده کتاب شیوه گرگ

جردن بلفورت دلال سهام سابق، سخنران انگیزشی و نویسنده‌ای آمریکایی  است که در سال ۱۹۶۲متولد شد . بلفورت از نوجوانی پا به عرصه‌ی تجارت گذاشت و به زودی کشف کرد که در فروش و تجارت استعداد خوبی دارد و به‌سرعت به موفقیت‌های فراوانی دست یافت. بلفورت با نوشتن کتاب «شیوه گرگ» به خود لقب «گرگ وال استریت» را داد.

او فعالیت‌های غیرقانونی بسیاری نیز انجام داد که نتایج بدی به‌دنبال داشت. جردن بلفورت به بیش از 50 شرکت مختلف مشاوره می‌دهد و برای روزنامه‌ و مجله‌‌های مهمی از جمله نیویورک تایمز، لس‌آنجلس تایمز، فوربز، وال استریت ژورنال، بیزنس ویک و رولینگ استون نوشته است. دو کتاب‌ پرفروش او «گرگ وال استریت» و «دستگیری گرگ وال استریت» نام دارند.

برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر می‌توانید از دسته بندی خرید کتاب انگیزشی نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «شیوه گرگ/ سیستم فروش خط مستقیم»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.