جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

آینده جغرافیا

قیمت:
295,000 تومان
مشخصات کتاب آینده جغرافیا
کشور مبدا
تعداد صفحات
312 صفحه
شابک
9786002539298
سال خلق اثر
2023
سال انتشار
1402
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

این روزها خبر اکتشافات فضایی جدید منتشر می‌شود یا در رسانه‌ها با زندگی بسیاری از فضانوردان آشنا می‌شویم. با همه این‌ها، حتما به اهمیت فضا و کشف مکان‌های جدید پِی برده‌ایم. کتاب آینده جغرافیا، با معرفی فضا به‌عنوان جغرافیایی تازه برای قدرت‌طلبی بیشتر انسان به چگونگی اهمیت این موضوع می‌پردازد که چگونه سیاست‌های جدید، نزاع بر سر قدرت و... در برخورد با مکان‌های کشف نشده، اهمیت دارند. کتاب آینده جغرافیا، خوانشی سیاسی و اجتماعی از درک این جغرافیای پیچیده و جدید است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب آینده جغرافیا

تیم مارشال، نویسندهٔ این کتاب تصویری شگفت‌انگیز از حضور انسان در فضا خلق کرده است که بی‌شباهت به داستان‌های علمی تخیلی نیست. از تسخیر فضا صحبت به میان آورده و جنگ‌هایی را پیش‌بینی کرده است که بر سر نزاع مالکیت در فضا شکل خواهد گرفت. آینده‌ی جغرافیا از سلطنت انسان در کرات دیگر و پیش‌بینی آیندهٔ غریب از انسان در جغرافیایی به دور از کرهٔ زمین مطرح می‌کند که دور از واقعیت نمی‌نماید.

درباره نویسنده کتاب آینده جغرافیا

تیموتی مارشال که به تیم مارشال شهرت دارد، در سال 1959 در انگلیس به دنیا آمد. او در بسیاری از خبرگزاری‌های معروف جهان فعالیت داشته است و تفاسیر او از تحولات در اخبار جهانی و دیپلماسی بین‌المللی، او را به‌عنوان روزنامه‌نگار و نویسنده‌ای شناخته شده مطرح کرده است. مارشال سردبیر بخش خارجی اسکای‌نیوز بوده و همواره به‌عنوان مفسری خبری در بخش‌های رویدادهای جهانی بی‌بی‌سی و ال‌بی‌سی حضور داشته است.

این نویسنده شش عنوان کتاب در زمینهٔ جغرافیا نوشته است که دیدگاه ویژهٔ او را در تحلیل وضعیت فعلی جهانی نشان می‌دهد.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «آینده جغرافیا»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.