جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

افسانه کاریزما/ هنر جذاب بودن

قیمت:
190,000 تومان
مشخصات کتاب افسانه کاریزما/ هنر جذاب بودن
کشور مبدا
تعداد صفحات
384 صفحه
شابک
9786001301957
سال خلق اثر
2012
سال انتشار
2012
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
11
این کتاب در یک نگاه

کتاب افسانه کاریزما: هنر جذاب بودن، نوشته‌ی اولیویا فاکس کابان، یک اثر غیرداستانی با درون‌مایه‌ی خودیاری و روانشناسی است. اولیویا کابان در این کتاب تلاش کرده است تا با بررسی علمی کاریزما، ماهیت و نحوه کارکرد آن را کشف کند. در واقع هدف اصلی اولیویا در کتاب افسانه کاریزما: هنر جذاب بودن، آموزش کاریزما به مخاطب به عنوان یک دانش قابل انتقال بوده است.


بیشتر بخوانید

دیگر ناشران کتاب «افسانه کاریزما/ هنر جذاب بودن»

خلاصه کتاب افسانه کاریزما/ هنر جذاب بودن

شما در کتاب «افسانه کاریزما: هنر جذاب بودن» با عوامل کاهش یا افزایش کاریزما آشنا می‌شوید و تکنیک‌هایی کاربردی برای بهبود آن می‌آموزید. سپس می‌توانید این تکنیک‌ها و روش‌های جالب را در زندگی خود و در روابط‌تان با افراد دیگر به کار بگیرید و شاهد نتایج شگفت‌انگیزی باشید. کتاب «افسانه کاریزما: هنر جذاب بودن» حاوی داستان‌های جالب و سرگرم‌کننده، نکات علمی مستدل و ابزارهای کاربردی است و با خواندن آن مطالب تازه‌ای در زمینه روابط اجتماعی می‌آموزید که به رشد موقعیت اجتماعی شما کمک شایانی خواهند کرد.

این کتاب به زبان انگلیسی نوشته شده، به سایر زبان‌های زنده دنیا همچون عربی، روسی، لهستانی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی، آلمانی و فنلاندی ترجمه شده است. در کشور ایران نیز، علی اکبر جنیدی کتاب «افسانه کاریزما: هنر جذاب بودن» را به زبان فارسی ترجمه کرده است.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب افسانه کاریزما: هنر جذاب بودن چیست؟

گرگ سویراد، یکی از خوانندگان کتاب از اسپانیا، نظر خود را این گونه بیان کرده است: «این کتاب به من کمک بسیاری کرد تا مهارت‌های گفتاری خود را افزایش دهم و بتوانم در مقابل یک جمع بزرگ، سخنرانی کنم. صادقانه بگویم، کتاب‌های کمی مثل افسانه کاریزما: هنر جذاب بودن وجود دارد که شامل تکنیک‌ها و تمرینات کاربردی مختلفی باشد. این کتاب نگاه من را به مقوله کاریزما تغییر داد. کاریزما فقط در ظاهر نیست، بلکه در درون ما شکل می‌گیرد. ما با درکی که از هویت‌مان داریم، تصویری از خود را برای دیگران به نمایش می‌گذاریم. این تصویر فقط در صورتی می‌تواند کاریزماتیک باشد که درک روشن و درستی از خودمان داشته باشیم.»

«مطالب ضروری و کاربردی این کتاب را باید در مدرسه می‌آموختیم؛ اما صد افسوس که چنین نشد. در این کتاب مطالب زیادی در مورد زبان بدن و کاریزماتیک بودن گفته شده است. برای نمونه نکاتی را که هم‌کنوناکاکنون به ذهنم می‌رسد، برای‌تان بازگو می‌کنم: مثلا برای آنکه جذاب‌تر به نظر برسید، باید موقع صحبت با دیگران صددرصد حواس‌تان را به طرف مقابل بدهید و از بازی با دستان، کارکردن با تلفن همراه و نگاه کردن به دیگر چیزها خودداری کنید. سعی کنید حرکات بدنی طرف مقابل را تکرار کنید. همچنین از به کاربردن کلمات منفی خودداری نمایید. زبان بدن یک زبان جهانی بوده و اثرگذاری آن بسیار بیشتر از زبان گفتاری انسان‌ها است.»

این نظر بن نسویگ، نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا، در مورد کتاب افسانه کاریزما: هنر جذاب بودن بود. جی کمالداسا، خوانده هندی‌تبار کتاب که با انگیزه کاری به سراغ خواندن آن رفته، درباره‌ی کتاب چنین گفته است: «این کتاب را یک هفته پیش از مصاحبه مهم و استرس‌زایم خواندم. بنابراین می‌توان گفت که من واقعا انگیزه مهمی برای خواندن کتاب داشتم. تکنیک‌های کتاب را در خیابان، روی افراد غریبه و همچنین سایر همکارانم امتحان کردم و نتیاجی که فورا گرفتم، شگفت‌انگیز بودند. در واقع این تکنیک‌ها باعث شدند تا به یادماندنی‌ترین تعاملات اجتماعی‌ام با دیگران را در آن دوران داشته باشم. یک هفته بعد من مصاحبه را انجام دادم که در آن بسیار درخشیدم و احساس خوبی نسبت به خودم داشتم. مطمئن هستم که تاثیر مثبتی روی مصاحبه‌کننده و بالاتر از آن تاثیری همیشگی بر خودم گذاشته‌ام. به خودتان لطف کنید و کتاب را بخوانید. البته مهم‌تر اینکه تمرینات آن را انجام دهید و تکنیک‌های کتاب را در دنیای واقعی پیاده کنید.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

اولیویا در کتاب خود توضیح داده است که کاریزما، نتیجه تلاش و کوشش است و افراد کاریزماتیک همیشه آن‌گونه که به نظر می‌آیند نیستند: «تعداد بی‌شماری از چهره‎های سرشناس کاریزماتیک سخت تلاش کرده‌اند تا کاریزمای‌شان را افزایش دهند و آن را گام به گام بهبود ببخشند. اما چون ما آن‌ها را در بالاترین سطح کاریزمای‌شان می‌بینیم، برای‌مان دشوار است که بپذیریم چنین ستارگانی همیشه این طور اثرگذار نبوده‌اند.»

اولیویا کابان در مورد افکار منفی نیز مطالب زیادی گفته است که برای نمونه می‌توانید این جملات را بخوانید: «یکی از دلایلی که ما تا این حد تحت تاثیر افکار منفی‌مان قرار می‌گیریم این است که فکر می‌کنیم ذهن ما برداشت درستی از واقعیت دارد و نتیجه‌گیری‌هایش کاملا صحیح هستند. در حالی که این استدلال کاملا غلط است. برداشت ذهن ما از واقعیت می‌تواند تماما تحریف شده باشد و اغلب اوقات هم چنین اتفاقی می‌افتد» و «کینه‌جویی مانند این است که شما سم بنوشید و منتظر باشید تا طرف مقابل‌تان از پا بیفتد.» در طول کتاب هم‌چنین جملات پندآموز مختلفی آورده شده است، مثلا: «شناخت دیگران، دانش و شناخت خویشتن، خرد است» و «هر آنچه که ذهن شما باور داشته باشد، بدن‌تان آن را به نمایش خواهد گذاشت.»

درباره نویسنده کتاب افسانه کاریزما: هنر جذاب بودن

اولیویا فاکس کابان، نویسنده و سخنران عمومی اهل ایالات متحده آمریکا، اصالتا فرانسوی بوده و در شهر پاریس بزرگ شده است. او دانش‌آموخته رشته قانون کسب‌وکار در دانشگاه‌های سوربن پاریس و لودویگ مونیخ است. او که به چهار زبان زنده دنیا مسلط بوده، تاکنون در مهم‌ترین دانشگاه‌های جهان همچون ام‌آی‌تی و هاروارد سخنرانی‌ کرده است.

اولیویا همچنین عضو تحریریه نشریات معروف و مطرحی همچون فوربز، وال‌استریت‌ ژورنال، بلومبرگ و نیویورک‌ تایمز است. او تاکنون دو کتاب نوشته است که هر دو در زمینه‌ی خودیاری و روانشناسی هستند: کتاب افسانه کاریزما: هنر جذاب بودن و «شبکه و پروانه: هنر تفکر موفق».

برای مشاهده کتاب‌های انگیزشی، به صفحه خرید کتاب‌های انگیزشی مراجعه کنید. 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «افسانه کاریزما/ هنر جذاب بودن»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.