جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

دستم را به نزدیک ترین سایه می دهم

قیمت:
14,000 تومان
مشخصات کتاب دستم را به نزدیک ترین سایه می دهم
کشور مبدا
تعداد صفحات
140 صفحه
شابک
9789647913560
سال خلق اثر
1395
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

کتاب «دستم را به نزدیک‌ترین سایه‌ می‌دهم» یک رمان معاصر فارسی بوده که مژگان شعرباف آن را در سال 1395 شمسی نوشته است. او در این کتاب داستان زنی را روایت می‌کند که پس از سال‌ها دوری از وطن، به کشورش بازمی‌گردد. او که راوی داستان است، در میان وسایل قدیمی‌اش، عکسی از یک دوست قدیمی پیدا می‌کند. راوی با این عکس به سال‌های دور زندگی‌اش می‌رود؛ یعنی زمان انقلاب و سال‌های جنگ. او همچنین به یاد رسول، همسایه‌ و برادر دوستش، می‌افتد. شما می‌توانید ادامه‌ی داستان را در کتاب «دستم را به نزدیک‌ترین سایه می‌دهم» دنبال کنید.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب دستم را به نزدیک ترین سایه می دهم

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب دستم را به نزدیک‌ترین سایه می‌دهم چیست؟

محمد، یکی از مخاطبان کتاب، نظر خود را این‌گونه بیان کرده است: «نکته‌ی جالب رمان این است که اسم راوی مشخص نمی‌شود و همین مساله موجب می‌گردد که او سرنوشت نامعلومی پیدا کند. در بیشتر کتاب، راوی با دوستش، یعنی خواهر رسول، گفت‌وگو می‌کند اما لحن این گفت‌و‌گوها بیشتر شبیه به مکالمه‌ی زن با مرد بوده و گویی مخاطب اصلی وی رسول است. به‌هرحال سکوت و دیالوگ‌های بسیار کم برای رسول، فضای مبهم و رمزآلود و همین‌طور تعلیق کتاب را تشدید کرده است.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

به این قسمت از کتاب توجه کنید که روای داستان در مورد عقاید و باورهای خودش در باب رنج می‌گوید: «دیگر باور ندارم که رنج کشیدن انسان‌ها را آن‌طور که بعضی فلاسفه و ادیان می‌گویند به پاداشی بهتر و ارزشی والاتر می‌رساند. اگر قرار بود از رنج کشیدن تا سرحد مرگ، چیزی بیاموزیم قطعا خود مرگ بود.»

درباره نویسنده کتاب دستم را به نزدیک‌ترین سایه می‌دهم

مژگان شعرباف، نویسنده، مترجم و گوینده‌ی ایرانی است. از میان آثار او می‌توان به کتاب‌های «لحظه‌ی ویرانی» و «ما فقط تکرار می‌شویم» اشاره کرد.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «دستم را به نزدیک ترین سایه می دهم»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
کتاب‌های پیشنهادی خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده‌اند
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.