جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

مردی از Zara/ اسراری از موفق ترین برند لباس دنیا

قیمت:
175,000 تومان
مشخصات کتاب مردی از Zara/ اسراری از موفق ترین برند لباس دنیا
کشور مبدا
تعداد صفحات
260 صفحه
شابک
9789646382534
سال خلق اثر
2011
سال انتشار
2011
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
16
این کتاب در یک نگاه

کتاب مردی از Zara: اسراری از موفق‌ترین برند لباس دنیا، نوشته کوادونگا اوشی، یک اثر بیوگرافی با درون‌مایه‌ی کسب‌وکار است. برند زارا هم‌اکنون یکی از موفق‌ترین برندهای صنعت مد و فشن است. تقریبا در هر شهری از دنیا، می‌توانید فروشگاه‌های زارا را پیدا کنید. با وجود این شهرت و آوازه جهانی، کمتر کسی درباره داستان موفقیت این برند می‌داند. کتاب مردی از Zara: اسراری از موفق‌ترین برند لباس دنیا، نوشته کوادونگا اوشی به شما اطلاعاتی تازه درباره نابغه‌ی پشت برند زارا می‌دهد؛ نابغه‌ای که نامش آمانسیو اورتگا است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب مردی از Zara/ اسراری از موفق ترین برند لباس دنیا

آمانسیو اورتگا، یکی از ثروتمندترین مردان دنیا، مغز متفکر دنیای فشن بوده که با ابداعات خود انقلابی در زمینه مد ایجاد کرده است. اما برای اینکه دقیقا بدانید او کیست، از کجا آمده، چه سرگذشتی داشته و داستان موفقیتش چه بوده است، می‌توانید کتاب مردی از Zara: اسراری از موفق ترین برند لباس دنیا را مطالعه کنید و پاسخ سوال‌های خود را دریابید.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب مردی از Zara: اسراری از موفق‌ترین برند لباس دنیا چیست؟

الکساندرا استاسویچ، یکی از خوانندگان کتاب از کالیفرنیای آمریکا، این نظر را داده است: «کتاب جالبی است. بیشتر تمرکز محتوای آن بر آقای اورتگا است. من مطمئن هستم که او رهبری فوق‌العاده با شخصیتی شگفت‌انگیز است. این کتاب مرا مجاب کرد تا بیشتر درباره‌ی شرکت زارا، فرهنگ حاکم بر آن و ساختار کسب‌وکارش بدانم.»

«یک کتاب فوق‌العاده دیگر در حوزه کسب‌وکار. از زمانی که شروع به خواندن کتاب کردم، نتوانستم آن را کنار بگذارم. اگر کتاب «ساخت آمریکا» نوشته‌ی سم والتون را دوست داشتید، از این کتاب نیز خوش‌تان خواهد آمد. نویسنده این کتاب خانم کوادونگا اوشی بوده؛ کسی که موسس مجله‌ی تلواست و در دنیای مد و فشن نیز فعالیت‌های زیادی داشته است. بنابراین او تمام پیچ‌وخم‌های این صنعت را می‌داند و کتابی که نوشته است، دیدگاهی دقیق به شما ارائه می‌کند. به نظر من این کتاب بیوگرافی نیست، بلکه یادداشتی بر دنیای مد و آقای اورتگا از نگاه نویسنده است.» این نظر ترونگ نگوین دانگ، یکی از خوانندگان کتاب از سنگاپور است.

نادزدا کولوکولووا، یکی از خوانندگان روس کتاب از مسکو، این نظر را درباره‌ی کتاب مردی از Zara: اسراری از موفق‌ترین برند لباس دنیا داده است: «این کتاب داستان یک شخص ثروتمند که نفوذی قابل توجه در دنیای مد و فشن دارد نیست، بلکه داستان آن درباره‌ی مردی است که زندگی خود را فدای دنیای مد کرده و بسیاری از انسان‌ها را در سراسر جهان نجات داده است. او کسی است که نگاه ما را به مد دگرگون کرد. او کسی است که پارچه‌های زشت را به لباس‌ها، کت‌ها، شلوارها و دامن‌هایی زیبا تبدیل کرده است. او کسی است که باعث شد تا ما بتوانیم با هزینه‌ای اندک مانند ستاره‌های هالیوودی لباس بپوشیم. این داستان تکامل برند زارا است. کتاب فوق‌العاده‌ای است؛ آن را از دست ندهید و بخوانیدش.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در بخشی از کتاب، نویسنده به اولین مصاحبه خود با آمانسیو اورتگا اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد که بارزترین صفات شخصیت او چه هستند: «هر کسی که با آمانسیو اورتگا کار کرد است و یا از نزدیک با او آشنا بوده باشد، می‌داند که چگونه صفات برجسته شخصیتش در اولین برخورد، خودشان را نشان می‌دهند؛ این صفات شفافیت، سادگی و اشتیاق برای کارکردن هستند. من هر آنچه را که می‌خواستم درباره‌ی این مرد و کسب‌وکاری که راه انداخته است بدانم، تنها در عرض چند ثانیه دریافتم.»

بر خلاف انتظار همگان، آمانسیو اورتگا شخصی بسیار فروتن و متواضع بوده و از تشریفات گریزان است. برای مثال به این بخش از کتاب توجه کنید که وی چگونه از مصاحبه‌کنندگانش می‌خواهد تنها نامش را صدا بزنند: «قبل از اینکه پیش برویم یک در خواست از شما داشتم. لطفا من را «آقای اورتگا» صدا نزنید. همان اورتگای خالی کافی است. همه در اینجا من را اورتگا صدا می‌زنند. نیازی به تشریفات نیست.»

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا فرد ثروتمندی مانند بنیان‌گذار زارا به شهرت جهانی نرسیده و ناشناخته باقی مانده است. برای یافتن پاسخ سوال خود به این بخش از کتاب توجه کنید که از زبان خود آمانسیو است: «تنها کسانی که می‌خواهم من را در خیابان بشناسند خانواده‌ام، دوستانم و همکارانم هستند. من تلاش می‌کنم که یک زندگی آرام داشته باشم. می‌خواهم مانند یک آدم معمولی بتوانم در یک کافه در میدان ماریا قهوه بخورم و در جاهای گردشگری قدم بزنم؛ بدون اینکه کسی من را بشناسد.»

درباره نویسنده کتاب مردی از Zara: اسراری از موفق‌ترین برند لباس دنیا، نوشته کوادونگا اوشی

کوادونگا اوشی، نویسنده و روزنامه‌نگار و کارآفرین مشهور اسپانیایی، زاده سال 1938 میلادی است. او که فارغ‌التحصیل رشته روزنامه‌نگاری از دانشگاه نابارا بوده، هم‌اکنون مدیر و موسس مجله «تلوا»، یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین مجلات جهان در حوزه زنان، است. کوادونگا اوشی تاکنون کتاب‌های زیادی نوشته است که از میان آن‌ها می‌توان به «در جست‌وجوی ارزش‌ها»، «سفری به سرزمین مقدس» و «قطب‌نمای زندگی» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:‌ 8 کتاب بیوگرافی درباره‌ رهبران بزرگ کسب و کار

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «مردی از Zara/ اسراری از موفق ترین برند لباس دنیا»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.