جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

حقایق ناگفته

قیمت:
142,000 تومان
مشخصات کتاب حقایق ناگفته
کشور مبدا
تعداد صفحات
316 صفحه
شابک
9786222540524
سال خلق اثر
2019
سال انتشار
1398
قطع
رقعی
جلد
سخت
نوبت چاپ
5
این کتاب در یک نگاه

کتاب «حقایق ناگفته» یا The Truths we Hold، به قلم کامالا هریس، معاون اول جو بایدن (رئیس جمهور آمریکا) نگاشته شده است. این سرگذشت‌نامه یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز به شمار می‌رود. پس از انتشار نسخه اصلی کتاب «حقایق ناگفته» در سال 2019، یک نسخه مناسب کودکان و نوجوانان نیز از آن تهیه و منتشر شد.


بیشتر بخوانید

دیگر ناشران کتاب «حقایق ناگفته»

خلاصه کتاب حقایق ناگفته

این کتاب مشتمل بر ده فصل و دو پیوست شامل یادداشت‌ها و تصاویر است. روزنامه لس‌آنجلس‌تایمز کتاب «حقایق ناگفته» را تنها با یک جمله ستوده است: «یک داستان واقعی از زندگی!» کامالا هریس در کتاب حقایق ناگفته، در مورد زندگی، فعالیت‌ها و دیدگاهش در مورد سیاست و عدالت نوشته است. او در سال 1964 متولد شد. پدرش جامائیکایی و مادرش هندی بودند و چند سال پس از تولد کامالا از هم جدا شدند.

او در این کتاب نوشته است که وقتی به منزل پدرش می‌رفته، به دلیل رنگ پوستش اجازه نداشته با فرزندان دیگر او هم‌بازی شود. این اولین مواجهه هریس با بی‌عدالتی بود و همین موضوع باعث شد همواره دغدغه عدالت و برابری داشته باشد. کامالا هریس در بخش‌های دیگری از کتاب حقایق ناگفته، به شرح فعالیت‌های سیاسی و مدنی و اجتماعی خود پرداخته و مسیر موفقیتش را ترسیم کرده است.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب حقایق ناگفته چیست؟

یکی از کاربران گودریدز در مورد کتاب حقایق ناگفته نوشته: «با خواندن این کتاب بارها اشک از چشمانم جاری شد. کامالا هریس با این کتاب شما را با خود همراه می‌کند و به سفری دور و دراز می‌برد. یک حقوقدان، سیاستمدار، فعال اجتماعی و در عین حال یک همسر و مادر موفق که می‌تواند الگوی زنان باشد.»

مریلین یکی دیگر از طرفداران کامالا هریس، نظر خود را در مورد کتاب این‌طور بیان کرده است: «این کتاب فوق‌العاده است؛ با مطالعه این زندگینامه خواهید دانست که این بانوی موفق چه راه پرفراز و نشیبی را پیموده است. کامالا در این کتاب از تمام کسانی که به هر نوعی به او در این مسیر کمک کرده‌اند، نام برده و این قابل تقدیر است.»

تری سال از دیگر خوانندگان کتاب حقایق ناگفته نوشته است: «من در کالیفرنیا زندگی نمی‌کنم و حتی اسم کامالا هریس را هم نشنیده بودم. تصور می‌کردم او یک زن قدرت‌طلب است. اما با مطالعه این کتاب از دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی او آگاه شدم. به نظر من لیاقت کامالا هریس بیشتر از این است!»

لورا در گودریدز در مورد کتاب حقایق ناگفته نوشته است: «با خواندن این کتاب از رنج‌هایی که این بانوی قدرتمند در مبارزه با بی‌عدالتی متحمل شده آگاه شدم و برای او احترام زیادی قائلم. این زن گزینه مناسبی برای معاون اول رئیس جمهور است.»

لسلی با خواندن این کتاب متوجه شده که در جریان انتخابات اطلاعات نادرستی در مورد کامالا منتشر شده است: «من در جریان انتخابات چیزهایی در مورد کامالا هریس در شبکه‌های اجتماعی خوانده بودم. با مطالعه این کتاب دریافتم که اطلاعات منتشرشده مستند نبوده و تا حد زیادی تحت تاثیر جریان‌های سیاسی قرار داشته است. به همه شهروندان آمریکا توصیه می‌کنم این کتاب را بخوانند تا از حقیقت آگاه شوند.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

کامالا هریس در مقدمه کتاب حقایق ناگفته نوشته است: «این کتاب داستان زندگی من است؛ روایت آنچه در کودکی بر من گذشته. در این کتاب شما را با اعضای خانواده و دوستانم و همچنین همکاران و اعضای تیمم آشنا می‌کنم. حین خواندن این کتاب متوجه خواهید شد که به‌تنهایی نمی‌توانستم به هیچ‌یک از این دستاوردها برسم.» وی در بخش دیگری از کتاب عنوان کرده که قصد ندارد از آن برای دست یافتن به اهداف سیاسی بهره‌برداری کند: «آنچه در این کتاب نوشته‌ام، برنامه من برای اداره کشور نیست. کتاب حاضر تنها داستان زندگی و نظرات و دیدگاه‌های من و کسانی است که در مسیر زندگی با من همراه بوده‌اند.»

هریس در مورد روند پیشرفت و موفقیت خود طی سال‌ها فعالیت سیاسی و اجتماعی نوشته است: «من سال‌های زیادی برای دولت کار کرده‌ام. طی این سال‌ها چیزهایی زیادی آموخته‌ام که هرگز از خاطرم نمی‌روند. من آموخته‌ام که گاهی شکست می‌خوریم و گاهی به موفقیت‌هایی دست پیدا می‌کنیم که فکرش را هم نمی‌کردیم. اما نباید ناامید بشویم و باید بلندتر پرواز کنیم. آینده در انتظار ما است!»

درباره نویسنده کتاب حقایق ناگفته

کامالا هریس چهل‌ونهمین معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکاست که از بیستم ژانویه سال ۲۰۲۱ در این سمت شروع به کار کرده ‌است. او اولین زن و اولین سیاستمدار سیاهپوست است که توانسته جایگاه معاونت رئیس‌جمهور آمریکا را از آن خود کند.

هریس از سال ۲۰۱۷ تا 2020 به عنوان سناتور ایالت کالیفرنیا مشغول به کار بود. او که از اعضای حزب دموکرات است، دومین زن سیاه‌پوست آسیایی-آمریکایی است که به سنا راه یافته است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «حقایق ناگفته»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.