جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

از دولت‏ عشق‏

قیمت:
150,000 تومان
مشخصات کتاب از دولت‏ عشق‏
کشور مبدا
تعداد صفحات
112 صفحه
شابک
9789645512086
سال خلق اثر
1345
سال انتشار
1345
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
9018
این کتاب در یک نگاه

کتاب «از دولت عشق» ، نوشته کاترین پاندر، یک اثر غیرداستانی با درون‌مایه خودیاری و روانشناسی است. کاترین پاندر در «از دولت عشق» به معرفی بهترین مسیر رسیدن به سعادت و کامیابی می‌پردازد.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب از دولت‏ عشق‏

نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که تنها راه حقیقی رسیدن به سعادت، عشق است. با عشق می‌توان به خودباوری رسید، افکار منفی را از ذهن دور کرد، همدلی را افزایش داد و استعدادها را شکوفا نمود. کاترین پاندر این کتاب خود را به 3 گروه از افراد پیشنهاد می‌کند: دسته اول افرادی هستند که در ابتدای مسیر خودشناسی قرار دارند. دسته دوم کسانی هستند که در روابط‌شان با دیگران مشکل دارند. دسته سوم هم افرادی بوده که به دنبال ابزاری جهت کمک به دیگران هستند.

درباره ترجمه کتاب از دولت عشق

  • کتاب از دولت عشق به زبان انگلیسی نگاشته شده و در ایران، بیش از 5 ترجمۀ مختلف از آن وجود دارد.
  •  این کتاب توسط مترجمانی همچون «گیتی خوشدل»و «حمیده اوشلی به زبان شیرین فارسی نیز ترجمه شده است.

امتیاز کتاب از دولت عشق در گودریدز

  • تعداد نظرات: 84
  • تعداد امتیازدهی: 856
  • میانگین امتیاز: 3.49

نقل‌قول‌های کوتاه و جذاب از کتاب از دولت عشق

  • مشکلی وجود ندارد که عشق نتواند آن را حل کند.
  • عشق در قلب شما نهاده نشده که همان‌جا بماند. عشقی که نثار دیگران نشود، عشق نیست.
  • عشق الهی هم اکنون برای من و از طریق من سلامت کامل و ثروت فراوان و سعادت بیکران می‌آورد.
  • من تو را کاملاً رها می‌سازم. تو را از دست می‌دهم و می‌گذارم به سوی خیر خودت بروی.
  • وقتی کینۀ کسی را به دل می‌گیرید، با حلقه‌ای کیهانی به او متصل شده و به اسارتش درمی‌آیید. بخشش تنها راه گسستن این حلقه و رهایی است.
  • متوجه شد که شرایط سخت بدنی، به دلیل شرایط سخت ذهنی مانند نفرت، سرزنش و عدم بخشش است.
  • یک تاجر اهل کالیفرنیا برایم نوشت: «این جمله از کتاب سال‌ها است مرا تحت تأثیر قرار داده است: عشق در قلب شما نهاده نشده که همان‌جا بماند.»
  • عیسی مسیح فطرت الهی انسان را چنین توصیف می‌کند: «قلمرو خداوند در اعماق وجود شماست.» آن‌چه در بینش بدان «روح گمشده» گویند، همان روحی است که فطرت الهی خویش را از دست داده است.
  • کودکان شما، کودکان شما نیستند، آن‌ها پسران و دختران زندگی، در امتداد مسیر زندگی‌اند. آن‌ها از طریق شما می‌آیند، اما نه از شما... شاید مأمنی برای جسم‌شان باشید، اما برای روح‌شان نیستید... ممکن است تلاش کنید مانند آن‌ها شوید، اما سعی نکنید آن‌ها را مانند خود کنید.
  • من خودم را آزادانه رها می‌کنم و همه چیز را می‌بخشم. دست از سر همه رنجش‌ها برمی‌دارم و خودم را به آرامش دعوت می‌کنم. همه چیز را به خدا بزرگ و توانا می‌سپارم تا مسائلم را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد و به من و فرزندانم شفا عنایت فرماید

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب از دولت عشق چیست؟

آزاد فرخی، خواننده فارسی‌زبان کتاب از ایران، نظر خود را این گونه بیان کرده است:

«به راستی که این کتاب دروازه‌ای به سوی سعادت و نیک‌بختی است. حدود پنج سال پیش، زمانی این کتاب به دستم رسید، من همه چیزم را از دست داده بودم. با مطالعه کتاب و انجام رهنمودهایش، زندگی‌ام یکسر دگرگون شد. با گذشت پنج سال مطالعه مداوم این کتاب، هر بار که آن را مطالعه می‌کنم، نکات جدیدی برایم روشن می‌شود. من نه تنها خواندن این اثر، بلکه مطالعه دیگر کتاب‌های خانم پاندر را شدیدا توصیه می‌کنم.»

«کاترین پاندر مانند سایر نویسندگان، داستان‌ها را با مثال‌های واقعی می‌نویسد. نتیجه باعث شده تا کتاب او خواندنی و جذاب باشد و تجربه‌ای شیرین به مخاطب ارائه کند. ایده‌ی اصلی کتاب را هم دوست داشتم که می‌گفت به جای دستکاری ناخودآگاه، باید بر باورداشتن تمرکز کرد. مهم نیست که چه دین و مذهبی دارید، مهم این است که ایمان داشته باشید. ایمان به باورها‌ی‌تان رمز موفقیت است.»

این نظر اونوش، خواننده ترک زبان کتاب از کشور ترکیه، بود.

لین، خواننده انگلیسی زبان کتاب از ایالات متحده آمریکا، این نظر را درباره‌ی کتاب از دولت عشق داده است:

«کاترین پاندر به سادگی، بدون سرزنش و با قلمی الهام‌بخش به ما توضیح داده است که چگونه افکار، باورها و طرز بینش‌مان زندگی ما را می‌سازند. تمام کتاب‌های کاترین پاندر باید بارها خوانده و مطالب مهم آن مرور شوند تا از یاد نروند. مطالعه آثار او می‌تواند تاثیر شگرفی بر خلق‌وخوی بگذارد.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در قسمتی از کتاب، از زبان نویسنده می‌خوانیم که عشق به چه معنا بوده و چند گونه است. به این قسمت از کتاب توجه کنید:

«شاید تصور من و شما از عشق همان چیزی باشد که پولس رسول توصیف کرده است. می‌توانیم در محبت شخصی و غیرشخصی این خصایص را از خود نشان دهیم. در عشق و محبت شخصی می‌توان نسبت به افراد خانواده و خویشاوندان مهربانی، نرمش، ادب، عاطفه، تایید و تحسین، ملاحظه و ایثار نشان داد. عشق و محبت غیر شخصی به معنای توانایی کنار آمدن با مردم بدون دلبستگی شخصی و وابستگی عاطفی است.» کاترین پاندر در بخشی از کتاب، به موضوع عیب‌جویی پرداخته و توضیح داده است که این رفتار اشتباه باعث بروز چه مشکلاتی می‌گردد.»

این بخش از کتاب را بخوانید:

«بار تو، وزن سنگین همه‌ی معایبی است که در دیگران یافته‌ای. پس دیگر چرا گله می‌کنی؟ مگر خودت این معایب را نیافته‌ای و کشف نکرده‌ای؟ پس تمام آن‌ها متعلق به خود تو است.» در واقع او علت عیب‌جویی را نه در عیب‌های دیگران، بلکه در نوع نگاه افراد می‌داند و این گونه فرد عیب‌جو را متوجه انرژی منفی‌ ساخته‌ی خودش می‌کند. در بخشی از کتاب، به نکته جالبی اشاره می‌شود و آن این است که عشق را باید به دیگران هدیه کرد. به این جمله توجه کنید: «عشق از آن رو در دل شما به ودیعه گذاشته نشده است تا همان جا بماند. مادامی که عشق را به دیگران نبخشید، چیزی که در دل دارید، عشق نیست!» این به آن معنا است که اگر عشق میان افراد ردوبدل نشود، اصلا عشق نامیده نمی‌شود.

دربارۀ نویسنده کتاب از دولت عشق

کاترین پاندر، کشیش و نویسنده آمریکایی، متولد سال 1927 میلادی در آمریکا است. او که در مدارس دینی تحصل نموده، کلیسای یونیتی را بنیان‌گذاری کرده است. وی اولین کتاب خود را در سال 1960 میلادی با نام «قانون توانگری» نوشت که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. غالب آثار کاترین پاندر در زمینه معنویت و خودیاری هستند.

از سایر آثار مشهور او می‌توان به «قدرت دعا»، «شهامت موفق شدن»، «رهایی از استرس»، از دولت عشق، «شور هستی»، «قانون شفا» و «چشم دل بگشا» اشاره کرد.

نظر نویسنده دربارۀ کتاب از دولت عشق

کاترین پاندر به گفتۀ خود، کتاب «از دولت عشق» را بیشتر از تمام کتاب‌هایی که تاکنون نوشته است، به دیگران توصیه کرده و در جایی گفته است:

«طی سال‌های گذشته وقتی افراد پیش من می‌آیند و از مشکلات مختلف خود می‌گویند، من فقط به فکر پیشنهاد دادن کتاب از دولت عشق به آن‌ها هستم؛ چرا؟ چون‌که زمانی گاندی گفته است:  "در طول تاریخ، راه عشق و حقیقت همیشه پیروز بوده است."»

نکات جالب دربارۀ کتاب از دولت عشق

  • کاترین پاندر نه‌تنها در مقام متفکر، بلکه در مقام یکی از وزیران کشور آمریکا کتاب «از دولت عشق» را به رشتۀ تحریر درآورده است.
  • به گفتۀ نویسنده، این کتاب در وهله اول برای مخاطبینی مناسب است که جستجوی انگیزشی خود را در زندگی شروع کرده‌اند و سپس، برای کسانی که در رابطۀ عاطفی خود به مشکل برخورده‌اند.

خرید کتاب از دولت عشق

اگر اولین باری است که از بوک‌لند خرید می‌کنید، می‌توانید کتاب از دولت عشق را با 25 درصد تخفیف تهیه کنید. برای آشنایی با شیوه خرید آنلاین کتاب می‌توانید راهنمای خرید را مطالعه کنید.

اگر به کتاب‌های انگیزشی علاقه‌مندید، به صفحه خرید کتب انگیزشی هم سری بزنید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «از دولت‏ عشق‏»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.