جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

قوانین کاریزما

قیمت:
125,000 تومان
مشخصات کتاب قوانین کاریزما
کشور مبدا
تعداد صفحات
200 صفحه
شابک
9786001302541
سال خلق اثر
2010
سال انتشار
2010
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
5
این کتاب در یک نگاه
«قوانین کاریزما» کتابی است با این هدف که مخاطب خود را به فرد کاریزماتیکی تبدیل کند. کرت دبلیو مورتنسن در این کتاب ابتدا از اهمیت تاثیرگذاری روی دیگران و جذب آن‌ها می‌گوید و سپس طی سی فصل و با آموزش سی مهارت کلیدی در این مسیر مخاطب خود را به سمت تبدیل شدن به فردی کاریزماتیک راهنمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب قوانین کاریزما

در بخش‌های ابتدایی کتاب نویسنده سعی دارد به خواننده اثبات کند که گاهی نداشتن کاریزما باعث می‌شود توصیه‌های درست و خیرخواهانه او نادیده گرفته شود یا کم‌اهمیت انگاشته شود. کرت دبلیو مورتنسن در کتاب «قوانین کاریزما» راه نفوذ به دیگران را به مخاطب خود معرفی می‌کند و طی سرفصل‌هایی به او آموزش می‌دهد.

همچنین در بخش پایانی هر فصل از مخاطب  انتظار دارد که خود را در هارتی که فراگرفته ارزیابی کند و میزان دستیابی به مهارت موردنظر را بسنجد.

نظر خوانندگان درباره کتاب قوانین کاریزما چیست؟

خوانندگان «قوانین کاریزما» بر این باورند که این کتاب در پی تقویت قدرت نفوذ در اطرافیان و افزایش میزان تاثیرگذاری در دیگران باعث پیشرفت در زمینه‌های شغلی و روابط اجتماعی شده و در نهایت می‌تواند در میزان رضایتمندی شما از زندگی و شخصیت خود تاثیرگذار باشد.

کرت دبلیو مورتنسن در این کتاب از مثال‌ها و نمونه‌های متعدد برای اثبات نظریاتش استفاده می‌کند که عمدتا موقعیت‌هایی هستند که برای مخاطبان ملموس‌اند و همین امر باعث احساس صمیمیت در خواننده اثر می‌شود.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در بخش تعریف کاریزما می‌خوانیم:
«هنگامی که واژه کاریزما را می‌شنویم نمی‌دانیم به چه فکر کنیم. کاریزما دقیقا چیست؟ کاریزما می‌تواند یک واژه رازآلود و مبهم باشد، کاریزما قطعیت و خودباوری یا اشتیاق است، نه شخصیت یا فردی که مردم چنین می‌نامند. به نظر می‌رسد تمام این ویژگی‌ها کم و بیش بخشی از این مجموعه است. هنگامی که افراد متنفذ (کاریزماتیک) را ملاقات می‌کنید، می‌فهمید آن‌ها به آسانی شناخته شده و در جمع می‌درخشند. گاهی اوقات تشخیص آنچه که شخص را متنفذ می‌کند مشکل است اما زمانی که احساسش کنید و نیروی جذبه شما را تکان بدهد متوجه می‌شوید. وقتی کسی کاریزما داشته‌باشد به همراهی آن شخص افتخار می‌کنیم. کاریزما صرفا جذبه، شیفتگی، علاقمندی یا شور و هیجان نیست. کاریزما احساس امنیت و راحتی است که مخاطبتان را آشفته نمی‌کند بلکه به آن‌ها علاوه بر اعتبار و همدلی آرامش می‌بخشد.»

فصل اول کتاب با عنوان «شور و اشتیاق» این‌گونه آغاز می‌شود:
«کسانی که هدف خود را می‌دانند توانایی این را دارند که دیگران را مجذوب خود سازند زیرا پرشور و حرارت‌اند و از همین رو کاریزماتیک هستند. این را می‌توانید هنگامی که ملاقاتشان می‌کنید تشخیص دهید. دیگران حذب آن‌ها می‌شوند چون مردم عمیقا دوست‌دارند هیجان‌زده شوند. وقتی دیگران این شور و اشتیاق را در چشمان شما می‌بینند، بیشتر کاریزماتیک می‌شوید. آن‌ها فکر می‌کنند که می‌توانید یاورشان باشید و زندگی‌شان را اراقا دهید.»

درباره نویسنده کتاب قوانین کاریزما

کرت دبلیو مورتنسن نویسنده دانش‌آموخته رشته ارتباطات و تبلیغات است‌ او همچنین مدرک کارشناسی ارشد بازاریابی و رفتار مصرف کننده از دانشگاه پیتسبورگ در سال 1993 گرفته. مورتنس که نویسنده کتاب پرفروش «حداکثر تأثیر» نیز هست در سال 1967 در جنوب کالیفرنیا متولد شده و هم‌اکنون به همراه همسرش دنیتا و چهار فرزندشان در یوتا زندگی می‌کند.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «قوانین کاریزما»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.