جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

مفاهیم و مباحث بنیادین عکاسی معاصر و نظریه

قیمت:
195,000 تومان
مشخصات کتاب مفاهیم و مباحث بنیادین عکاسی معاصر و نظریه
کشور مبدا
تعداد صفحات
369 صفحه
شابک
9786227858365
سال انتشار
1401
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

کتاب «مفاهیم و مباحث بنیادین عکاسی معاصر و نظریه» اثری آموزشی و خواندنی از سالی میلر است که برای نخستین‌بار در سال 2019 منتشر شد. کتاب «مفاهیم و مباحث بنیادین عکاسی معاصر و نظریه» به‌سرعت به یکی از کتاب‌های قابل استناد هنر و عکاسی و مدرن تبدیل شده و در ایران نیز توسط مهدی مقیم‌نژاد ترجمه شده و نشر چشمه آن را منتشر کرده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب مفاهیم و مباحث بنیادین عکاسی معاصر و نظریه

«مفاهیم و مباحث بنیادین عکاسی معاصر و نظریه» دارای زبانی نسبتا ساده و همه‌فهم است. این اثر همانطور که از نامش پیداست، کتابی در باب آموزش اساس‌های عکاسی در عصر مدرن است و محتوای آن 5 بخش اصلیِ «هویت، منظره و مکان، سیاست بازنمایی، روانکاوی و رویداد» را در برمی‌گیرد. این کتاب در واثع شامل 15 مقاله است و نویسنده در این مقالات، آثار و اندیشه‌های بسیاری از بزرگان و نظریه‌پردازان فلسفۀ هنر و زیبایی‌شناسی را، مورد تحلیل و واکاوی قرار می‌دهد. مخاطبین در این اثر با بسیاری از آثار هنرمندان نوظهور، معاصر و مطرح دنیا آشنا می‌شوند و نظریاتی را نیز از افراد سرشناسی مانند (ژاک لاکان، جودیت باتلر و جورجیو آگامبن) می‌خوانند.

درباره نویسندۀ کتاب عکاسی معاصر و نظریه

سالی میلر استاد ارشد رشتۀ «مطالعات تاریخی و انتقادی در عکاسی» در دانشگاه برایتون انگلستان است. متاسفانه از او تنها کتاب «مفاهیم و مباحث بنیادین عکاسی معاصر و نظریه» ترجمه شده است. مهدی مقیم‌نژاد، مترجم اثر فوق، متولد سال ۱۳۵۵ است. او دکترای پژوهش هنر با گرایش عکاسی از دانشگاه هنر تهران دارد و عضو هیات علمی دانشگاه هنر تهران با درجه استادیاری است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «مفاهیم و مباحث بنیادین عکاسی معاصر و نظریه»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.