جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

قوانین روزانه

قیمت:
265,000 تومان
مشخصات کتاب قوانین روزانه
کشور مبدا
تعداد صفحات
432 صفحه
شابک
9786227173437
سال خلق اثر
2021
سال انتشار
2021
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
3
این کتاب در یک نگاه

کتاب «قوانین روزانه» گزیده‌ای از کتاب‌های چاپ شده و یکی از کتاب‌های چاپ نشده‌ی رابرت گرین نویسنده و فیلسوف محبوب، به انضمام سخنرانی‌های اوست. این کتاب به شکلی تدوین شده که کافی است شما در هر روز فقط سراغ یکی از تمرینات آن بروید و سعی کنید آن را در زندگی شخصی و شغلی خود به کار بگیرید تا در مدت یک سال به موفقیت چشم‌گیری دست پیدا کنید.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب قوانین روزانه

کتاب «قوانین روزانه» گزیده‌ای از کتاب‌های چاپ شده و یکی از کتاب‌های چاپ نشده‌ی رابرت گرین نویسنده و فیلسوف محبوب، به انضمام سخنرانی‌های اوست. این کتاب به شکلی تدوین شده که کافی است شما در هر روز فقط سراغ یکی از تمرینات آن بروید و سعی کنید آن را در زندگی شخصی و شغلی خود به کار بگیرید تا در مدت یک سال به موفقیت چشم‌گیری دست پیدا کنید. کتاب «قوانین روزانه» توسط نشر نسل نواندیش، با ترجمه‌ی فاطمه باغستانی منتشر شده است. انتشارات نوین توسعه نیز کتاب فوق را با ترجمه‌ی آرسام هورداد و نشر آرایان با ترجمه‌ی غلامحسین علی مازندرانی به چاپ رسانده‌اند.
این کتاب در واقع شامل 366 قانون کاربردی برای 166 روز سال است که به 4 فصل سه ماهه تقسیم می‌شود:
 سه‌ ماهه اول: اتصال به صدای درونی خود با تاکید بر این‌که پشتکار، استمرار، ثابت‌قدمی و در راس همه‌ی این‌ها، میل و اشتیاق برای یادگیری اهمیت دارد نه پول یا تحصیلات.
سه ماهه دوم: در این بخش با ذات سیاسی محیط کار آشنا خواهید شد و می‌آموزید که چگونه افراد سمی را شناسایی کنید و بر آن‌ها چیره شوید.
سه ماهه سوم: در این بخش با متقاعدسازی و تاثیرگذاری واقعی آشنا خواهید شد.
سه ماهه چهارم: مطالعه سه ماهۀ نهایی به شما کمک می‌کند تا بتوانید انگیزه‌ها و محرک‌های پنهان رفتار انسان‌ها را درک کنید.
نظر خوانندگان در سراسر دنیا، درباره‌ کتاب «قوانین روزانه»  چیست؟
 نظر کنت سندرز، نویسنده و مجری پادکست The Daily Writer راجع‌به کتاب «قوانین روزانه»: «من از زمان اولین کتاب رابرت گرین با نام «48 قانون قدرت»، شدیدا طرفدار او بودم. گرین به ما کمک می‌کند بفهمیم مردم واقعا چگونه کار می‌کنند. از کشف کتاب جدید او که شامل بریده‌هایی از کتاب‌های قبلی او (و همچنین کتاب آینده‌اش) بود و آنها را در قالبی کوتاه و روزانه ارائه کرده، هیجان‌زده شدم. این یک راه عالی برای کشف نبوغ رابرت گرین است. خواندن این کتاب را خیلی به شما توصیه می‌کنم.»
دِیو از خوانندگان کتاب و از کاربران سایت گودریدز، معتقد است این کتاب شروع مناسبی برای کسانی است که تاکنون کتاب‌های رابرت گرین را نخوانده‌اند و مایل‌اند سفری به دنیای درون خود و روابط پیچیده انسان‌ها داشته باشند.
جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند
در مقدمه کتاب با شمایی کلی از مباحث کتاب از زبان نویسنده آشنا می‌شویم: « کتاب «قوانین روزانه» با هدف از بین بردن این الگوهای سمی و اتصال شما به واقعیت به رشته تحریر در آمده است. این کتاب ضمن توزیع توهمات مختلفی که انسان‌ها در سر می‌پرورانند تلاش می‌کند در مورد ویژگی‌هایِ برآمده از سرشت انسانی و چگونگیِ استفاده از این ندای درونی و ریشه‌دار در زندگی خود شفاف‌سازی کند. همچنین درباره کارکرد مغز انسان توضیح می‌دهد. این کتاب قصد دارد شما را به یک رئالیست و یا واقع‌بین افراطی تبدیل کند به‌گونه‌ای که بعد از مطالعه این کتاب، شما تصویری واقعی‌تر از رویدادها و افراد خواهید داشت و نسبت به خطرات و فرصت‌های موجود در محیط اجتماعیِ خود حساسیت بیش‌تری پیدا خواهید کرد. مطالب این کتاب حاصل ۲۵ سال تحقیق در موضوعاتِ مختلف از جمله قدرت، اقناع، استراتژی، تسلط و ماهیت انسان می‌باشد. درواقع این کتاب عصاره همه درس‌ها و نکاتی است که من در کتاب‌های دیگر خود آورده‌ام.
موضوعات مطرح شده در سه ماه اول به شما کمک می‌کند تا از شرِ عوامل بیرونی که برای شما در مسائل مختلف مانند انتخاب شغل و غیره تعیین تکلیف می‌کنند خلاص شوید و در عوض ندای درونی خود را بازیابید. یعنی همان ندایی که باعث می‌شود شما نسبت به دیگران منحصربه‌فرد باشید و هدف اصلی زندگی خود را دنبال کنید. با پیدا کردن چنین ندایِ درونی که مانند یک نقشه گنج عمل می‌کند، همه تصمیمات بعدی شما براساس آن گرفته خواهد شد. در این سه ماه شما به این حقیقت پی می‌برید که تحصیلات و یا پول هدفِ زندگی نیست بلکه هدف، پشتکار و اشتیاق شما برای یادگیری است و این‌که شکست‌ها، اشتباهات و تعارضات اغلب بهترین فرصت‌های یادگیری برای ما هستند و خلاقیت و تسلط واقعی از این شکست‌ها و اشتباهات نشأت می‌گیرند.
سه ماه بعدی به شما آموزش می‌دهند که چگونه ماهیتِ سیاسی کارها را تشخیص دهید و اینکه چقدر فریب ظاهر خوردن می‌تواند خطرناک باشد. در این سه ماه شما قادر خواهید بود شخصیت‌های مسموم را قبل از این‌که شما را وارد گردابِ عواطف خود کنند تشخیص دهید و این‌که چگونه می‌توانید طرح‌های فریبکارانه افراد را نقش‌برآب کنید.
ماه‌های ششم، هفتم و نهم به شما نحوه کار کردن، اقناع و نفوذ کردنِ واقعی را نشان می‌دهد. این‌که در وهله نخست نباید آنچه به ذهنتان می‌آید را به زبان بیاورید. بلکه در ابتدا باید وارد ذهن افراد شوید و منافع شخصی آن‌ها را به خوبی تشخیص دهید. در این سه ماه شما به یک استراتژیست قهار در زندگی تبدیل می‌شوید که باعث پیشبرد موثر  و تحقق اهداف شما می‌شود.
و بالاخره این که در سه ماه آخر، رفتارها و اعمال شما مبتنی بر انگیزه‌های درونی شما است و کس دیگری نمی‌تواند برای شما تعیین تکلیف کند. شما با تعامل در خود درمی‌یابید که شما نیز مانند همه انسان‌های دیگر دارای عیب‌هایی هستید. در این صورت نه‌تنها نسبت به افرادِ دیگر همذات‌پنداری بیش‌تری خواهید داشت بلکه شما کلیدی برای ایجادِ تغییر در الگوهای منفی خود در اختیار خواهید داشت. در این سه ماه شما یاد می‌گیرید که با مواجه شدن با ترس‌های خود درباره مرگ و فنا می‌توانید آغوش خود را بر زندگیِ شگفت‌انگیز و زیبا باز کنید و از لحظه‌لحظه‌های زندگی برای تعالی خود نهایت استفاده را ببرید.»
درباره نویسنده
رابرت گرین(Robert Greene)، نویسنده، اندیشمند و فیلسوف آمریکایی در سال 1959 متولد شد. او در لس‌آنجلس بزرگ شد، به دانشگاه برکلی کالیفرنیا رفت و سپس تحصیلات خود را در دانشگاه ویسکانسین - مدیسون پی گرفت. گرین شغل‌های بسیاری را تجربه کرد تا سرانجام در سال ۱۹۹۵ نویسندگی را به عنوان شغل اصلی خود در نظر گرفت و اولین کتابش را سه سال بعد به انتشار رساند. از جمله کتاب‌های او می‌توان به «۳۳ استراتژی جنگ»، «قوانین طبیعت انسان» و «هنر اغواگری» اشاره کرد.

 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «قوانین روزانه»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.