جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

بی حد و مرز

قیمت:
229,000 تومان
مشخصات کتاب بی حد و مرز
کشور مبدا
تعداد صفحات
304 صفحه
شابک
9786222540241
سال خلق اثر
2020
سال انتشار
2020
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
93
این کتاب در یک نگاه

کتاب «بی‌حد و مرز: مغزتان را بهبود دهید، همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و بهترین شکل از زندگی خود را بیابید» نوشته‌ی جیم کوییک را پگاه فرهنگ مهر به فارسی برگردانده‌ و انتشارات میلکان آن را منتشر کرده است. جیم کوییک در کتاب «بی‌حد و مرز: مغزتان را بهبود دهید، همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و بهترین شکل از زندگی خود را بیابید» راهکارهایی برای حفاظت از سلامت مغز در اختیار ما می‌گذارد. این کتاب برای کسانی که می‌خواهند از سلامت مغز خود مراقبت کنند مناسب است.


بیشتر بخوانید

دیگر ناشران کتاب «بی حد و مرز»

خلاصه کتاب بی حد و مرز

مغز جایی است که توانایی اندیشیدن، عشق‌ورزیدن، خلق کردن و... را در اختیار ما می‌گذارد و ما با قدرت و توانایی مغزمان است که دست به نوآوری می‌زنیم اما به اندازه‌ای که به سلامت قلب خودمان اهمیت می‌دهیم به سلامت مغزمان اهمیت نمی‌دهیم. کوییک در کتابش به ما گوشزد می‌کند که فضای کنونی جهان و فضای دیجیتال اثرات مخربی بر مغز ما دارند و کمک می‌کند تا خودمان را در برابر خطراتی که وجود دارد قوی سازیم.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

«می‌توانید بهترین عادات خود را یادداشت کنید، اما اگر ارزش‌هایتان با هدفِ نهایی هم‌خوانی نداشته باشند، موفق نخواهید شد. مثلاً فردی که دوست دارد نام‌های افراد را به ‌خاطر آورد باید برای روابط خود و ارتباطش با دیگر افراد ارزش قائل شود. رفتارِ شما باید از ارزش‌هایتان پشتیبانی کنند، در غیر این صورت هیچ انگیزه‌ای برای انجامشان نخواهید داشت. ارزش‌های ما برای خود سلسله مراتبی دارند. اگر از شما سؤال کنم مهم‌ترین‌ چیز در زندگی‌تان چیست، شاید بگویید خانواده. سپس سؤال خواهم کرد خانواده چه کاری برایتان انجام می‌دهد. برای من، خانواده به معنای عشق است و برای شما شاید حس تعلق باشد. تمایزِ مهم این است که خانواده، ارزشی ابزاری است، ابزاری برای رسیدن به هدف. ارزش و هدفِ نهایی همان عشق و تعلق هستند. وقتی به ارزش‌های خود نگاهی می‌اندازیم، می‌توانیم مشخص کنیم آیا ارزشی که بیان کرده‌ایم هدف نهایی است یا اینکه خود ارزشِ دیگری را بیرون می‌کشد. ارزش‌ها باید اولویت‌بندی شوند. ارزش‌های من عشق، رشد، مشارکت و ماجراجویی هستند. (به همین ترتیب) هر ارزش به مرور رشد می‌کند و به ارزش بعدی منجر می‌شود. ارزش‌های فرد هر سال تغییر نخواهند کرد مگر اینکه شرایطی را در زندگی تجربه کنید که ارزش‌هایتان را تغییر دهند، مثل فرزنددارشدن، از دست دادنِ یکی از عزیزان یا پایان دادن به رابطه.»

درباره نویسنده کتاب بی حد و مرز

جیم کوییک متخصص در زمینه‌ی بهبود حافظه، بهینه‌سازی مغز و یادگیری سریع است که پس از آسیب مغزی‌ای که در دوران کودکی داشت، دچار مشکلات بسیاری در زمینه‌ی یادگیری شد اما راهکارهایی برای بهبود عملکرد ذهنی خود ایجاد کرد. او از آن پس در کمک کردن به دیگران بسیار کوشا بوده و در جایگاه مربی خدمات زیادی به بچه‌ها، کهنسالان و کارآفرینان کرده است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «بی حد و مرز»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.