جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

نشانه ها/ زبان سری کاینات

قیمت:
155,000 تومان
مشخصات کتاب نشانه ها/ زبان سری کاینات
کشور مبدا
تعداد صفحات
340 صفحه
شابک
9786226829366
سال خلق اثر
2019
سال انتشار
1398
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
7
این کتاب در یک نگاه

کتاب «نشانه‌ها» (Signs)، در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. «نشانه‌ها» از «لارا لین جکسون» توسط منصور بیگدلی به فارسی برگردانده شده و «انتشارات بهار سبز» این کتاب را چاپ کرده است. نام کامل کتاب «نشانه‌ها: زبان سری کائنات» است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب نشانه ها/ زبان سری کاینات

کتاب درباره‌ی نشانه‌هاست. اما چه نشانه‌ای؟ نشانه‌هایی که ما از عالم فراسو دریافت می‌کنیم. عالم فراسو، عالم دیگر یا همان عالم کائنات است. نشانه‌هایی که شاید هر روزه ما آن‌ها را دریافت می‌کنیم اما به آن‌ها بی‌توجهی کرده و به‌سادگی از کنار آن‌ها عبور می‌کنیم. جکسون تمام تلاشش این است که در ابتدا ما را به این نشانه‌ها حساس کند و در مرحله‌ی بعد، راه تشخیص این نشانه‌ها را به ما یاد دهد. او در نهایت آرامشی که همه‌ی افراد دنبالش هستند را پیشنهاد می‌کند. این کتاب پُر است از خاطراتی که نمی‌شود هیچ دلیل منطقی‌ای برای آن‌ها پیدا کرد. نشانه‌هایی که همیشه آدم‌های هوشمند را به خود مشغول داشته است.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب نشانه‌ها چیست؟

در ادامه نظر بعضی از خوانندگان که در سایت آمازون و گودریدز دیدگاه خود را ثبت کرده‌اند، با هم می‌خوانیم. پریسا شهین، پیش‌فرض اعتقادی مخاطبان را برای مفید بودن کتاب در اولویت قرار می‌دهد و می‌نویسد: «اگر به وجود مفاهیم فراتر از آن چیزی که درک می‌کنیم اعتقاد داشته باشید، این کتاب خیلی کمکتان می‌کند. اگر هم خرافه بدانید قطعا برای شما کتاب مناسبی نیست ولی با این وجود هم خواندنش رو توصیه می‌کنم.»

خواننده‌ای دیگر با ذکر خاطره‌ای از این‌که توانسته است با دنیای فراسو ارتباط برقرار کند، می‌نویسد: «لورا لین جکسون نویسنده‌ای باهوش و بابصیرت است. این یک کتاب زیبا با داستان‌های زیبا از تجربیات خانواده‌ها با عزیزانشان با فراسو است. «نشانه‌ها» به من آموخت که هنگام مشاهده نشانه‌ای به دنبال آن باشم.  همه این‌ها به من امید و زندگی می‌دهد.»

خواننده‌ای با ستایش فراوان از کتاب می‌نویسد: «این کتاب فوق‌العاده است. خانم جکسون توضیح می‌دهد که چگونه علائم موجود در اطراف ما را که توسط عزیزانمان برای ما ارسال شده است تشخیص دهیم و چگونه پیام‌ها را درک کرده و دریافت کنیم. این می‌تواند راه متفاوتی را برای برقراری ارتباط باز کند و ما را متوجه کند که پیوندها ابدی هستند. حتما آن را توصیه می‌کنم.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

نویسنده در بخشی از کتاب با تاکید بر عشق، نور و آگاهی به عنوان اساس زندگی ما، می‌نویسد: «شما در حال دریافت نشانه‌ها هستید. کاینات، انرژی، خدا، عزیزانتان در دیگرسو و روح راهنمایتان این نشانه‌ها را برای شما می‌فرستند، به شما می‌رسند و تلاش می‌کنند با شما ارتباط برقرار کنند. این در حال اتفاق افتادن است و حتی بهتر است بگویم زیاد اتفاق می‌افتد و در اعماق وجودتان می‌دانید که این‌گونه است. به این فکر می‌کنید که چطور چنین چیزی اتفاق می‌افتد؟ چطور یک نشانه بروز می‌کند؟ چه موتوری این نشانه‌ها را به حرکت درآورده و آن‌ها را محتمل می‌سازد؟ باتری و منبع قدرت آن‌ها چیست؟ بله! ما هستیم و در کاینات حضور داریم.

وقتی از بدن‌های مادی‌مان جدا شویم، همگی به بخشی از یک نیروی جهانی تبدیل می‌شویم؛ گرداب بزرگی از نور و عشق و انرژی. به عبارت دیگر، انرژی، نور، عشق و آگاهی ما، با مرگ کالبدِ زمینی‌مان پایان نمی‌پذیرد، بلکه ادامه می‌یابد و به انرژی نور همه افراد دیگر مرتبط و به یک نیروی زندگی بزرگ و جهانی متصل می‌شود. از این رو، در فراسوی، رشته‌های نوری است که ما را به دیگرسو متصل می‌کند و این انرژی در نشانه‌هایی نهان است که دیگرسو برایمان می‌فرستد.»

در بخشی دیگر از کتاب به ارتباط با فراسو اشاره می‌شود. اساسا موضوع کتاب هم همین است و نشانه‌ها ابزاری برای ارتباط ما با دنیای فراسو هستند: «اگر هم‌اکنون در حال خواندن این کتاب هستید، احتمالا در گذشته جان کسی را نجات داده‌اید یا دست‌کم روزی نجات خواهید داد! درست است! براساس آن چه بارها دیگرسو به من نشان داده است، بیش‌تر ما این فرصت را داریم که دست کم زندگی یک یا چندین نفر را نجات بدهیم. زندگی همه ما به یکدیگر مرتبط است و به همین دلیل، کارهایی که برای هم انجام می‌دهیم، عواقب بسیار وسیعی دارد که همیشه نمی‌توانیم ببینیم.»

درباره نویسنده کتاب نشانه ها

لارا لین جکسون (Laura Lynne Jackson) معلم و سخنران است. از کتاب‌های دیگر او می‌توان به «نور بین ما» اشاره کرد. کتاب «نور بین ما» از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «نشانه ها/ زبان سری کاینات»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.