جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

تکنیک های تحلیل شمع های ژاپنی

قیمت:
155,000 تومان
مشخصات کتاب تکنیک های تحلیل شمع های ژاپنی
ناشر
کشور مبدا
تعداد صفحات
273 صفحه
شابک
9786229406649
سال خلق اثر
2019
سال انتشار
1401
قطع
وزیری
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

«تکنیک‌های تحلیل شمع‌های ژاپنی» کتابی بسیار آموزنده از «استیو نیسون» است که برای اولین‌بار در سال 1991 منتشر شده است. «تکنیک‌های تحلیل شمع‌های ژاپنی» را می‌توان از اولین مراجع تحلیلی در بازار سرمایه دانست که به‌صورت به‌خصوص، روی یک تکنیک منحصربه‌فرد تمرکز دارد. این کتاب تاکنون به بیش از 11 زبان زندۀ دنیا ترجمه شده و در ایران نیز «مهدی قربانی» آن را ترجمه و نشر «رابو» منتشر کرده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب تکنیک های تحلیل شمع های ژاپنی

آیا شما به دنبال کتابی بهینه در زمینۀ آموزش تبدیل شدن به یک تحلیل‌گر و مبادله‌گر اقتصادی موفق هستید؟ پس باید انجیلِ معامله‌گران را بخوانید. بله درست شنیدید! بسیاری از افراد موفق به کتاب حاضر لقب انجیل معامله‌گران را داده‌اند! اما چه چیزی راجع به این کتاب انثدر خاص است؟

«تکنیک‌های تحلیل شمع‌های ژاپنی» از بهترین کتاب‌ها در زمینۀ اقتصاد، سرمایه و موفقیت مالی و شخصی است. این کتاب دربردارندۀ اصولی جامع از یکی از قدرتمندترین و متفاوت‌ترین تکنیک‌های تحلیل و آنالیز سرمایه است؛ تکنیک تحلیل شمع‌های ژاپنی. این تکنیک یکی از زیباترین و در عین حال، پرکاربردترین روش‌های مورد استفاده توسط اغلب تحلیل‌گرانِ بازار سرمایه در سطح جهانی است. مطالب این کتاب نه‌تنها حاصل تحصیلات و تجربیات نویسنده است، بلکه از دیدگاه زیباشناسانۀ یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین استادان مبادله در تاریخ بشری، «مونیشیا هُما» نیز مورد تحلیل قرار می‌گیرند. این شخص یک تاجر موفق برنج بود که برای اولین‌بار، از تکنیک تحلیل شمع ژاپنی استفاده کرد و استیو نیسون، به شرح و بسط دادن این تکنیک او پرداخته است.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا، درباره کتاب تکنیک‌های تحلیل شمع‌های ژاپنی چیست؟

برخی از نظرات کوتاه و جالب کاربران سایت معتبر گودریدز در مورد این کتاب این‌چنین است:

-«واقعا کتاب محشری بود و خیلی به من کمک کرد. به‌نظرم حتی می‌شود به عنوان یک مرجع از آن استفاده کرد.»

-«در کنار تحلیل تکنیکال به نظرم هر تریدری (معامله‌گری) باید به الگوهای کندل (شمع) ژاپنی مسلط باشد تا جادوی آن را در معاملات خود ببیند.»

-«اگر می‌خواهی کندل استیک‌ها را بشناسی و همیشه در ذهنت باشد این کتاب مناسب است.»

از جمله نظرات خوانندگان انگلیسی‌زبان این کتاب در سایت گودریدز نیز می‌توان به این مورد اشاره کرد: «این اثر بدون‌ شک و هیچ‌گونه تردید انجیل معامله‌گران است. هیچ‌یک از تحلیل‌گران تکنیکال بازار سرمایه بهانه‌ای برای نخواندن این کتاب نباید داشته باشند! فقط این کتاب را بخرید و بخوانید. بعدا سپاسگزار‌ خواهید شد!»

درباره نویسندۀ کتاب تکنیک‌های تحلیل شمع‌های ژاپنی

«استیو نیسون» یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های کلیدی در زمینۀ استفاده از تکنیک‌های تحلیل شمع ژاپنی (کندل استیک) در دنیای غرب است. او دارای مدرک MBA در حوزۀ سرمایه و سرمایه‌گذاری است. نوشته‌ها و آموزه‌های استیو نیسون چراغ‌راهی برای شروع برخی از مهم‌ترین مجلات و نشریات اقتصادی از جمله «وال استریت ژورنال» شده است. او تاکنون در بیش از 16 کشور مختلف دنیا، به سخرانی در حیطۀ اقتصاد و سرمایه پرداخته است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «تکنیک های تحلیل شمع های ژاپنی»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.