جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

هفت عادت مردمان موثر

قیمت:
269,000 تومان
مشخصات کتاب هفت عادت مردمان موثر
کشور مبدا
تعداد صفحات
413 صفحه
شابک
9786225850200
سال خلق اثر
1989
سال انتشار
1989
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
8
این کتاب در یک نگاه
کتاب هفت عادت مردمان موثر با نام لاتین The 7 Habits of Highly Effective People در سال 1989 میلادی توسط استیون کاوی نوشته و به چاپ رسید. کتاب هفت عادت مردمان موثر در فهرست جهانی «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد» قرار گرفته است.
بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب هفت عادت مردمان موثر

کتاب هفت عادت مردمان موثر علاوه‌بر اینکه یکی از موثرترین و الهام‌بخش‌ترین کتاب‌هایی است که در زمینه‌ی زندگی موفق نوشته شده، یک کلاس درس است که اگر به‌خوبی آن ‌را فرا بگیرید و در زندگی‌تان به کار ببرید، شاهد معجزه و تحولی شگفت‌انگیز در جهان درونی و بیرونی خود خواهید بود که اثرش ماندگار و همیشگی خواهد بود.

 این کتاب هفت عادت مهم را بررسی می‌کند و می‌گوید با داشتن این هفت عادت زندگی شما دگرگون خواهد شد. این اثر شامل چهار بخش کلی و هفت قسمت با عنوان‌های «عامل بودن»، «شروع از پایان در ذهن»، «نخست به اولین‌ها پرداختن»، «برنده، برنده اندیشیدن»، «اول فهمیدن و سپس فهماندن»، «هم‌افزایی» و «اره تیز کردن» است.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره‌ کتاب هفت عادت مردمان موثر چیست؟

ساناز در مورد تجربه‌اش از مطالعه‌ی این کتاب می‌گوید: «این‌ کتاب شاهکار است. کتابی که هر انسانی در هر جایگاهی باید آن را بخواند تا معنای واقعی زندگی و زندگی درست را بداند و با دستورالعمل‌های این کتاب، زندگی خود را متحول و دگرگون کند. من اعتقاد دارم یکی از دلایل پیشرفت سریع غرب همین هفت عادتی است که نویسنده به آن اشاره دارد و اگر واقعا قدم به قدم با آن پیش برویم به زندگی ایده‌آلی نزدیک خواهیم شد که واقعا لذت‌بخش خواهد بود. نویسنده در این کتاب با زبانی ساده و با توضیحاتی مفصل و کامل به برررسی عاداتی می‌پردازد و آنها را کلید گنج زندگی و خوشبختی می‌داند که واقعا هم همین‌طور است. خواندن این کتاب مهم‌ترین و واجب‌ترین کاری است که هرکسی باید آن را در اسرع وقت و با دقت تمام انجام دهد‌.»

الیسا نیز این کتاب را این‌گونه توصیف می‌کند: «من این‌ کتاب را به پیشنهاد یکی از استادانم تهیه کردم و بسیار خوشحالم که توانستم آن را بخوانم. این کتاب با کتاب‌های زردی که در باب موفقیت در بازار هستند و هیچ تاثیری هم در زندگی ندارند، بسیار متفاوت است؛ چون نویسنده‌ی آن واقعا از تجربه‌هایش می‌گوید و از عاداتی می‌گوید که آزمون‌شان را پس داده‌اندو مطالب آن تاثیرات بسیار عمیقی در ذهن مخاطب می‌گذارد.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه‌ خواندن باشند

پاراگرافی از کتاب که به تاثیرات منفی دورویی و عدم صداقت می‌پردازد: «اگر بکوشم با استفاده از شیوه‌های تاثیرگذاری، مردم را به انجام‌ دادن کاری وادارم که خود می‌خواهم یا با استفاده از این روش‌ها بکوشم که افراد بهتر کار کنند یا سرشار از انگیزه باشند، یا مرا و خودشان را بیشتر دوست داشته باشند، حال آنکه منش خودم اساسا دارای کاستی و دورویی و عدم‌صداقت باشد، نمی‌توانم موفق باشم. این دورویی عدم اعتماد ایجاد می‌کند و آنگاه هر کاری که بکنم حتی استفاده از این روش‌های به اصطلاح ارتباط موثر، ریاکارانه به نظر خواهد رسید. در این صورت روش و تدبیر و حتی نیت خیر نیز اثر نخواهد کرد. اگر اعتماد کامل وجود نداشته باشد، پایه و اساس لازم برای موفقیت پایدار وجود ندارد. فقط نیکی اساسی به تکنیک جان‌ می‌بخشد.»

پاراگرافی از کتاب را که به نقشه‌های زندگی و نوع تفکر می‌پردازد، در ادامه می‌خوانیم: «همه ما نقشه‌های بسیاری در سر داریم که می‌توانند به دو دسته‌ی اصلی تقسیم شوند: نقشه‌هایی از امور به گونه‌ای که هستند یا واقعیات و نقشه‌هایی از امور به گونه‌ای که باید باشند یا ارزشها و همه‌ی تجربه‌هایمان را از روی این نقشه‌های ذهنی تفسیر می‌کنیم و ندرتا دقت آنها را مورد سوال قرار می‌دهیم. معمولا حتی از داشتن این نقشه‌ها بی‌خبریم. به سادگی فرض می‌کنیم آن‌گونه که امور را می‌بینیم عین واقعیت است، یا همان‌گونه که باید باشند و گرایش‌ها و رفتارهایمان زاییده‌ی آن فرضیات است. نگرش ما از امور منشا طرز فکر یا شیوه‌ی عمل ماست.»

پاراگرافی از کتاب که در مورد سلامتی و اقدام برای حفظ آن است را در زیر می‌خوانیم: «به جای آنکه کاهش سلامتی را مورد تقدیر و سرنوشت خود بدانید، دست به کار شوید. با کنار گذاشتن این که شما به ناچار قربانی افزایش سن خواهید شد، به مسئولیت خود برای حفظ سلامتی عمل کنید و یک‌ روش سالم‌تر برای زندگی برگزینید. بیش از یک دهه زندگی‌ من‌ با خستگی و دلسردی عجین بود. سرانجام از لحظه‌ای که دیگران این وضع را طبیعی ندانستند، احساسات منفی و ذهنیت غلط قربانی بودن را کنار گذاشتم و تلاش برای بهبودی سلامتی‌ام را آغاز کردم.»

درباره‌ نویسنده کتاب هفت عادت مردمان موثر

استیون ریچاردز کاوی در سال ۱۹۳۲ در آمریکا متولد شد. او یک نویسنده، تاجر، معلم و یکی از مطرح‌ترین سخنرانان انگیزشی بوده است که مجله‌ی نیویورک تایمز در سال ۱۹۹۶ او را به عنوان یکی از ۲۵ فرد تاثیرگذار آمریکا انتخاب کرد. او با اقدامات مهمی که در زمینه‌های مختلف و به‌ویژه آموزش و تعلیم خودسازی به انسان‌ها انجام داده، ۱۰ دکترای افتخاری دریافت کرده است.

مطرح‌ترین کتاب استیون‌کاوی کتاب هفت عادت مردمان موثر است که زندگی‌های بسیاری را دگرگون کرد. اگر بخواهیم به دیگر کتاب‌های او اشاره کنیم باید از کتاب‌های «هشتمین‌عادت»، «اعتماد هوشمندانه» و «زندگی موثر» نام ببریم.

برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر می‌توانید از دسته بندی خرید کتاب انگیزشی نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «هفت عادت مردمان موثر»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.