جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

پسرک موش کور روباه و اسب

قیمت:
249,000 تومان
مشخصات کتاب پسرک موش کور روباه و اسب
کشور مبدا
تعداد صفحات
132 صفحه
شابک
9786222540050
سال خلق اثر
2019
سال انتشار
2019
قطع
رقعی
جلد
سخت
نوبت چاپ
51
این کتاب در یک نگاه

کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب، نوشته‌ی چارلی مکسی، یک رمان مصور مناسب کودکان و نوجوانان است. رمان مصور «پسرک، موش کور، روباره و اسب» که جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تامیز بوده، جایزه‌ی بهترین کتاب را از طرف «واترزاستونز» برده است. این کتاب در سال 2019 میلادی و به زبان انگلیسی نوشته شده اما به سایر زبان‌های زنده دنیا نیز از جمله آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، ایتالیایی و چینی ترجمه شده است. کتاب «پسرک، موش کور، روباره و اسب» به کوشش وحید کریمیان به زبان شیرین فارسی ترجمه شده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب پسرک موش کور روباه و اسب

داستان این کتاب در مورد همراهی یک پسر بچه کنجکاو با دوستان جالبش است که شامل یک موش کور عاشق کیک، روباهی محتاط و یک اسب خردمند می‌شود. آن‌ها باهم همراه می‌شوند و لحظات جالبی را با یک دیگر به اشتراک می‌گذراند. این چهار دوست در کنار ماجراجویی‌های خود، از دوستی ،محبت، عشق و امید با یک دیگر سخن می‌گویند که حاوی درس‌های آموزنده‌ای برای همه‌ی ما است.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب چیست؟

مرفی ناپیر، یکی از خوانندگان انگلیسی‌زبان کتاب، نظر خود را این‌گونه بیان کرده است: «من عاشق این کتاب هستم. وقتی که کتاب را خریدم تا آن‌ را شب‌ها در کنار پسرم باهم بخوانیم، اصلا انتظار این را نداشتم که خودم را به‌شدت تحت‌تاثیر قرار دهد. در قسمت‌هایی از کتاب باید از مطالعه دست بردارید و درباره‌ی مطالب زیبای آن تامل کنید. آرزو می‌کنم که ای کاش خودم هنگام بزرگ‌شدن این کتاب را می‌خواندم.»

«امکان ندارد که عاشق این کتاب دوست‌داشتنی نشوید! تصویرپردازی‌هایش جذاب و مطالبش عالی هستند. جملات زیبای بسیاری به همراه‌ جوک‌‌های زیادی درباره‌ی کیک در این رمان مصور وجود دارد! کتاب «پسرک، موش کور، روباره و اسب» بسیار مناسب هدیه‌دادن است. نقل‌قول‌های آموزنده و الهام‌بخش زیادی در رمان وجود دارد و من عاشق تک‌تک شخصیت‌هایش شده‌ام.» این نظر اِما، یکی از خوانندگان کتاب از ایالات متحده آمریکا بود.

لری، یکی دیگر از خوانندگان، چنین نظری درباره‌ی کتاب «پسرک، موش کور، روباه و اسب» داده است: «کتابی فراموش‌نشدنی است. محتوای آن درباره‌ی دوستی، محبت و اعتمادبه‌نفس است. به نظر من از آن دست کتاب‌هایی است که باید همراه با کسی بخوانیدش تا تجربه‌ی خواندن مطالب آن را با یک دیگر به اشتراک بگذارید. تقریبا در هر صفحه‌ی کتاب، مطالب خوبی وجود دارد. پیشنهاد می‌کنم که این کتاب را بخرید و در کنار فرزندان‌تان بخوانیدش. همچینن می‌توانید آن را به عنوان یک کادو بخرید و به  دیگران هدیه دهید.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در بخشی از کتاب و در میان مکالمه‌ی میان پسرک و موش کور به عشق و دوستی اشاره می‌شود که آن را به همراه هم می‌خوانیم: «موش کور گفت: «گاهی دوست دارم بگم عاشق همه‌تونم. ولی می‌بینم برام خیلی سخته.» پسرک پرسید: «واقعا؟» موش کور جواب داد:«آره، واسه‌ی همین یه چیز دیگه می‌گم، مثلا می‌گم خوشحالم که همه‌مون با هم اینجاییم.» پسرک هم در پاسخ گفت:«ما هم از این که تو این‌جا با مایی خیلی خوشحالیم.»»

معروف‌ترین جمله‌ی کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب درباره‌ی شغل ‌آینده پسرک است. به این بخش از کتاب توجه کنید: «موش کور گفت: «من خیلی کوچیکم.» پسرک گفت: «آره، ولی با بودنت تغییر بزرگی ایجاد می‌کنی.» موش کور پرسید:«دوست داری بزرگ شدی چی بشی؟» پسرک گفت: «می‌خوام مهربون باشم. فکر می‌کنی موفقیت چیه؟» موش کور گفت: «دوست‌داشتن.»»

در بخش‌های زیادی از کتاب به مهربانی و نوع‌دوستی اشاره می‌شود. برای مثال این قسمت از کتاب را بخوانید: «پسرک پرسید: «شجاعانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین حرفی که تا حالا زدی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چی بوده؟» اسب گفت: «کمک.» پسرک جواب داد: «اثر هنری شگفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انگیزی که دریچه‌ا‌‌‌‌ی زیباست به قلب آدمی.»»

درباره نویسنده کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب

چارلی مکسی نویسنده، نقاش و هنرمند اهل بریتانیا، زاده سال 1961 میلادی در انگلستان است. او که سابقه حضور در کشورهای آفریقایی به عنوان نقاش را داشته، هم‌اکنون گرافیست رسمی انتشارات دانشگاه آکسفورد و همین‌طور کارتونیست مجله اسپکتیتر است. مشهورترین اثر چارلی مکسی «پسرک، موش کور، روباه و اسب» بوده که توانسته است به فروش میلیونی دست یابد و نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند.

چارلی مکسی تاکنون کتاب‌های زیادی را تصویرگری کرده است اما از مشهورترین آثار او می‌توان به «راهنمای رهبران جوان آلفا»، «برای پسرانم: درس‌های ماجراجویی در طبیعت» و «خوب نیست که حالتان خوب نیست!» اشاره کرد.

برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر می‌توانید از دسته بندی خرید کناب روانشناسی نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «پسرک موش کور روباه و اسب»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.