جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

شفای زندگی

قیمت:
185,000 تومان
مشخصات کتاب شفای زندگی
کشور مبدا
تعداد صفحات
352 صفحه
شابک
9789643280710
سال خلق اثر
1363
سال انتشار
1363
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
86
این کتاب در یک نگاه

کتاب خودیاریِ «شفای زندگی (You can heal your life)» دومین کتاب لوئیز هی است که در سال 1988 و در 60 سالگی آن را نوشت و بلافاصله در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفت. تا سال 2008 بیش از 35 میلیون نسخه از کتاب شفای زندگی به چاپ رسید و به بیش از 30 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شد. این کتاب از فوریه 2008، همچنان در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده و همچنین فیلم مستندی از این کتاب تهیه شده است. گیتی خوشدل در سال 1369 کتاب شفای زندگی را ترجمه کرد و توسط نشر پیکان منتشر شد.


بیشتر بخوانید

دیگر ناشران کتاب «شفای زندگی»

خلاصه کتاب شفای زندگی

کتاب خودیاریِ «شفای زندگی (You can heal your life)» دومین کتاب لوئیز هی است که در سال 1988 و در 60 سالگی آن را نوشت و بلافاصله در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفت. تا سال 2008 بیش از 35 میلیون نسخه از کتاب شفای زندگی به چاپ رسید و به بیش از 30 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شد. این کتاب از فوریه 2008، همچنان در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده و همچنین فیلم مستندی از این کتاب تهیه شده است. گیتی خوشدل در سال 1369 کتاب شفای زندگی را ترجمه کرد و توسط نشر پیکان منتشر شد. لوئیز هی در ابتدای کتاب عنوان کرد دوست دارد هرآنچه که می‌داند را به خوانندگانش منتقل کند. او هدفش از نوشتن این کتاب را ساختن زندگی زیباتر برای خوانندگان و رسیدن به شفای درون بیان کرد. شفای درون که براساس فلسفه‌ی شخصی زندگی لوییز نوشته شده، ابزاری‌ است که به کمک آن می‌توان زندگی را تغییر داد. فرض اصلی کتاب این است که چون ذهن و بدن به هم متصل‌اند، بیماری‌های بدن به نوعی ریشه در جنبه‌های احساسی و معنوی ذهن و باورها و فرایندهای فکری آن دارند. در حالی که پزشکی مدرن سعی دارد علائم بیماری‌ها را به وسیله‌ی ابزارهایی مانند شیمی‌درمانی، دارودرمانی و جراحی حذف کند، لوئیز هی از عواملی نام می‌برد که نام آن‌ها را «دلایل ذهنی بیماری» گذاشته است. او در بخش‌های مختلف کتاب توصیه‌ها و پیشنهاداتی برای بهبود زندگی ارائه می‌دهد؛ همچنین در فصل پانزدهم کتاب به طور مفصل به هریک از بیماری‌ها و علل احتمالی پدیدآمدن آن‌ها پرداخته و الگوی ذهنی متناسب با بهبودی هر بیماری را شرح داده است.
افراد معروف و انتشاراتی‌ها چه نظری درباره‌ کتاب «شفای زندگی» دارند؟
نظر Bernie S. Siegel نویسنده‌ی کتاب «عشق، پزشکی و معجزات» و یکی از نویسندگان کتاب «به من کمک کن شفا بیابم»: کتابی عالی برای بازسازی زندگی، یافتن عزت‌نفس و عشق به خود. نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره‌ کتاب «شفای زندگی» چیست؟ نظر یکی از خوانندگان فارسی‌زبان: «به نظر من یکی از کتاب‌های کامل در زمینه‌ی قانون جذب و خودشناسی است. در مورد پاکسازی، الگوهای ذهنی، خویشتن‌دوستی، استفاده از جملات تاکیدی و تجسم توضیح داده شده.» یکی دیگر از خوانندگان کتاب گفته: «من این کتاب را وقتی پانزده ساله بودم خواندم و باعث تغییر در ساختار تفکر من شد. تقریباً یک کتاب روانشناسی با زیربناهای معنوی است. هرکسی از هر مذهبی می‌تواند این کتاب را بخواند و چیزی از آن یاد بگیرد و چون ساده نوشته شده برای کسانی که چیزی درباره‌ی روانشناسی یا معنویت نمی‌دانند هم بسیار خواندنی است. کتاب اساساً می‌گوید که بیماری‌ها از ذهن شروع می‌شوند و آن‌چه برای بدن ما اتفاق می‌افتد، نمایانگر افکار منفی در ذهن ماست. من این کتاب را دوست دارم، زیرا در سنین جوانی به من آموخت که اگر خودمان را محدود و مقید به شرایط نکنیم، امکانات بی‌پایان است. کتاب شفای زندگی به من یاد داد که به طور منظم به خودم و چیزهایی که در ذهنم می‌گویم گوش دهم و عشق و تأیید را جایگزین چیزهای منفی کنم.»
جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند
شاید این جملات را بدون این‌که نویسنده‌ی آن‌ها را بدانید در جایی خوانده باشید: «درونی‌ترین احساس هرکس این است که من آن‌چنان که باید خوب نیستم. واقعا درست است. اغلب ما انسان‌ها یک نوع احساس خودکم‌بینی داریم. در حالی که ما بسیار باارزش هستیم. ما در این جهان هستی یگانه هستیم که همه‌چیز برای ما و به خاطر ما به‌وجود آمده است تا آن تبدیل مبارک، یعنی تبدیل هشیاری جسمی به هشیاری بی‌فرم صورت پذیرد. دست کشیدن از نفرت و انزجار حتی می‌تواند بیماری سرطان را درمان کند. هنگامی که به‌راستی خود را دوست بداریم، همه چیزهای نیکوی زندگی به حرکت درآمده و به سوی ما می‌آیند. ما باید گذشته را رها کنیم و همه را ببخشاییم. باید مشتاقانه بخواهیم که خویشتن‌دوستی را بیاموزیم.»
درباره نویسنده
لوئیز هی خودش دوران کودکی و نوجوانی خوبی نداشت. در کودکی مورد تعرض قرار گرفت و در بزرگسالی نیز زندگی زناشویی نافرجامی را تجربه کرد که به جدایی انجامید. هی در کلیسای علوم دینی آثار نویسندگانی مانند فلورانس اسکاول شین و ارنست هولمز بنیان‌گذار علوم دینی را مطالعه کرد و در اوایل دهه 1970 مشاور کلیسا شد. او در این نقش مردم را به منظور درمان بیماری هایشان راهنمایی می‌کرد و به عنوان یک رهبر کارگاه محبوب شد. او در سال 1977 متوجه شد که به سرطان دهانه رحم مبتلا است و نتیجه گرفت که علت آن عدم تمایل وی به ترک کینه نسبت به تجربه‌ی کودک آزاری‌های دوران کودکی‌اش است . او از درمان پزشکی امتناع ورزید و یک رژیم غذایی و ذهنی را شروع کرد و بعد از مدتی ادعا کرد که خود را از سرطان خلاص کرده است. وی اعلام کرد هیچ پزشکی نیست که بتواند این ماجرا را به لحاظ پزشکی تأیید کند، اما سوگند یاد کرد که واقعیت دارد. در سال 1976 هی تجربیات خود را در این زمینه در کتاب شفای زندگی نوشت که در سال 1984 منتشر شد. لوئیز هی موسس انتشارات های هاوس است و علاوه بر آن، یک سازمان خیریه به نام Hay Foundation را نیز اداره می‌کند که در سال 1985 تاسیس کرد. اگر به این نویسنده علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب‌های «قدرت درون شماست»، «شما می‌توانید زندگی‌تان را بهبود ببخشید» و «۱۰۱ راه برای سلامتی و شفا» را نیز مطالعه کنید.

برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر می‌توانید از دسته بندی خرید کناب روانشناسی نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «شفای زندگی»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
کتاب‌های پیشنهادی خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده‌اند
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.