جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

سی آهنگ برگزیده برای پیانو

قیمت:
140,000 تومان
مشخصات کتاب سی آهنگ برگزیده برای پیانو
کشور مبدا
تعداد صفحات
88 صفحه
شابک
9789651391217
سال خلق اثر
1398
سال انتشار
1398
قطع
رحلی
جلد
نرم
نوبت چاپ
16
این کتاب در یک نگاه

کتاب سی آهنگ برگزیده برای پیانو نوشته‌ی ناصر جهان‌آرای، مجموعه‌ای از آهنگ‌های آسان تا پیشرفته برای پیانو است که نشر چندگاه آن را منتشر نموده است. در کتاب سی آهنگ برگزیده برای پیانو مانند کتاب «چهل آهنگ برگزیده برای پیانو» که توسط همین نویسنده تالیف شده، قطعاتی برای پیشرفت هنرجویان تنظیم شده است که سطح آن‌ها از کتاب فوق بالاتر است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب سی آهنگ برگزیده برای پیانو

فهرست آهنگ‌های این کتاب عبارت‌ است از: «عزیزم سزه، خواب های طلایی، شب های روسیه، یادیندامی، شکارآهو، گل گندم، سیسیلیانو، افسانه، درنه جان، اسپانیا، تنها با گل ها، شهرزاد، ریگالتو، سرنادا، سانتالوچیا، دریاچه قو، الدورادو، تانگو، بهاردلنشین، هابانرا، آی ایشیقیندا، بازگشت به سورینتو، آلا گوز، تم، گل های وحشی، بالاد برای آدلاین، والس، سنده قالماز، چشمان سیاه»

نظر خوانندگان درباره‌ کتاب سی آهنگ برگزیده برای پیانو چیست؟

حمید همتی نظرش را در سایت «دیجی‌کالا» ثبت کرده است: «من یک پیانیست هستم و قطعه‌های این کتاب واقعا عالی هستند. فقط اگر تازه می‌خواهید پیانو را شروع کنید، این کتاب کمی سطحش بالاست. در کل عالی‌ست.»
نظر امیرحسین عسگری به این شرح است: «من دوسال است پیانو کار می‌کنم. اگر بلد هستید نت بخوانید و تازه‌کار هستید، حتما حتما از این کتاب استفاده کنید. چون اثرهای استاندار و ترکیبی از ایرانی و خارجی دارد که مورد توجه اساتید هم هست.»
یکی دیگر از خوانندگان کتاب نیز در سایت «دیجی‌کالا» نوشته است: «قطعه‌های خیلی زیبایی دارد. من خودم ۵ سال است که پیانو می‌زنم و این کتاب را پیشنهاد می‌کنم. برای کسانی که مدت طولانی پیانو کار کرده‌اند،  قطعه‌های قشنگی مثل: فور الیز، گل گلدون، لاو اِستوری و ... دارد که خیلی خوب است.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در پشت جلد کتاب آمده است: «زیبایی در سادگی نیز هست. بیان ساده و روان یک اثر هنری نه‌تنها از ارزش واقعی آن نمی‌کاهد، بلکه با نگرشی ژرف و موشکافانه می‌توان از دریچه‌ای کوچک به جهان بی‌کران هنر، به‌ویژه هنر موسیقی نگاه کرد و زیبایی‌ها را برگرفت و بهره‌مند شد.»

درباره نویسنده کتاب سی آهنگ برگزیده برای پیانو

استاد ناصر جهان‌آرای متولد تبریز و فارغ‌التحصیل از آکادمی موسیقی باکو است. وی مدرس و نوازنده‌ی پیانو بوده است و دیگر کتاب‌های تالیف شده توسط وی عبارت‌اند از: «بیست آهنگ برگزیده برای پیانو»، «چهل آهنگ برگزیده برای پیانو» و «پیانو آسان».

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «سی آهنگ برگزیده برای پیانو»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
کتاب‌های پیشنهادی خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده‌اند
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.