جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

دفترچه 100 درصد خوشبختی من

قیمت:
149,000 تومان
مشخصات کتاب دفترچه 100 درصد خوشبختی من
کشور مبدا
تعداد صفحات
165 صفحه
شابک
9786002535641
سال خلق اثر
1391
سال انتشار
1391
قطع
رقعی
جلد
سخت
نوبت چاپ
51
این کتاب در یک نگاه

کتاب «دفترچه 100 درصد خوشبختی من» یاbonheur 100%، نوشته رافائل جیوردانو -رمان‌نویسی فرانسوی- است که زیور ایزدپناه آن را به فارسی ترجمه کرده و انتشارات پارسه آن را به چاپ رسانده است. کتاب «دفترچه 100 درصد خوشبختی من» در ایران مورد استقبال عمومی قرار گرفت و در مدت کوتاهی به چاپ دوم و سوم رسید.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب دفترچه 100 درصد خوشبختی من

کتاب «دفترچه 100 درصد خوشبختی من» یاbonheur 100%، نوشته رافائل جیوردانو -رمان‌نویسی فرانسوی- است که زیور ایزدپناه آن را به فارسی ترجمه کرده و انتشارات پارسه آن را به چاپ رسانده است. کتاب «دفترچه 100 درصد خوشبختی من» در ایران مورد استقبال عمومی قرار گرفت و در مدت کوتاهی به چاپ دوم و سوم رسید. این کتاب در واقع یک فهرست از مفاهیم کلیدی و اساسی است که به ترتیب حروف الفبا مرتب شده‌اند؛ یک خودآموز ساده که به شما فرصت می‌دهد تا به افکار و احساسات خود در مورد این مفاهیم نظم بدهید و با خودتان به تفاهم برسید. با مطالعه این کتاب می‌توانید ابعاد مختلف زندگی خود را ارزیابی کنید و در صورت نیاز، برای رفع مشکلات و بهتر کردن شرایط وارد عمل شوید.
نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب «دفترچه 100 درصد خوشبختی من» چیست؟
سوفی یکی از خوانندگان این کتاب در سایت آمازون نوشته است: «یک راهنمای عالی و مفید. هر وقت که از لحاظ روحی نیاز داشته باشم، این راهنما را به دست می‌گیرم و بر آنچه که برایم اهمیت دارم، تمرکز می‌کنم. این کتاب توصیه‌ها و تمرین‌های خوبی هم دارد که روحیه مثبت‌اندیشی را در شما تقویت می‌کند. این کتاب را به همه کسانی که نیاز به نقویت روحیه دارند، توصیه می‌کنم.» جِین این کتاب را به یک ژورنال شخصی تشبیه کرده است: «این کتاب را می‌توانم به یک بولت ژورنال شخصی تشبیه کنم که به شما کمک می‌کند به سوالات بزرگ زندگی پاسخ بدهید. اگر می‌خواهید به افکار پریشان‌تان نظم بدهید، برای خریدن این کتاب تردید نکنید.» یکی دیگر از کاربران آمازون نکته مثبت کتاب را تعاملی بودن آن دانسته است: «این کتاب فضای کافی برای یادداشت کردن افکار و پرسش‌ها در اختیار خواننده قرار داده و این قابل ستایش است. انگار می‌توانید با نویسنده مکاتبه کنید.» اما راشل در مورد تمرین‌های کتاب نظر مثبتی ندارد: «اگرچه تمرین‌ها باید به صورت روزانه انجام شود، اما طوری طراحی شده که بیشتر افراد برای انجام دادن آن‌ها زمان کافی ندارند. وقتی نمی‌توانم تمرین‌ها را در زمان مقرر به پایان برسانم، احساس می‌کنم از برنامه عقب افتاده‌ام و این مرا مضطرب می‌کند.»
جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند
در مقدمه این کتاب آمده است: «اگر در جست‌وجوی زندگی شیرین‌تر و آسوده‌تری هستید که در آن دغدغه‌ها به‌سان سُر خوردن از روی پرهای غاز، از وجود شما به در شوند و بتوانید با تمام وجود طعم شادی‌های هستی را بچشید، دفترچه مربیگری می‌تواند این رویای شما را محقق کند. این دفترچه قادر است استعداد خوشبختی شما را بپروراند.» در بخش دیگری از کتاب از جادوی تحول نوشته شده است: «رازهای ارزشمندی در این کتاب نهفته است که به شما جادوی تحول را می‌آموزند: هنر ایجاد تغییرات کوچک که به طرز چشمگیری زندگی شما را زیباتر خواهند کرد. واژه‌هایی که در این کتاب ذکر شده، شما را به تفکر در سه محور وا می‌دارد: درون‌نگری، بازاندیشی و عمل.»
درباره نویسنده
رافائل جیوردانو، نویسنده فرانسوی‌تبار و متخصص حوزه رشد و توسعه فردی است. او بیشتر از ده سال از زندگی خود را به عنوان مربی با شرکت‌ها همکاری کرده است؛ اما در حال حاضر تمام وقت خود را صرف نوشتن می‌کند. جیوردانو شهرت جهانگیر خود را مرهون خلاقیتی است که در نگارش کتاب «زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری» به خرج داده است. این کتاب در سال 2017 عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال فرانسه را از آن خود کرد. این خلاقیت را در رویکرد آموزشی او هم می‌توان دید. دو کتاب پرفروش دیگر جیوردانو «روزی که شیرها سالاد سبز می‌خورند» و «کوپید بال‌های مقوایی دارد» نیز به فارسی ترجمه شده‎اند.

برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر می‌توانید از دسته بندی خرید کتاب انگیزشی نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «دفترچه 100 درصد خوشبختی من»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.