جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

درباره مدیریت افراد

قیمت:
145,000 تومان
مشخصات کتاب درباره مدیریت افراد
کشور مبدا
تعداد صفحات
224 صفحه
شابک
9786006047669
سال خلق اثر
2013
سال انتشار
2013
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
8
این کتاب در یک نگاه

کتاب «درباره مدیریت افراد» توسط نویسندگان هاروارد بیزینس ریویو از میان صدها مقاله انتخاب شده و نشر هنوز آن را به چاپ رسانده است. اگر می‌خواهید کسب و کاری راه‌اندازی کنید یا به حوزه‌ی مدیریت علاقه‌مند هستید، این کتاب مناسب شماست. این کتاب شامل 10 مقاله از بهترین‌ها در حوزه‌ی مدیریت افراد است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب درباره مدیریت افراد

مدیریت افراد همواره مملو از چالش بوده حتی اگر مدیری کارکشته و حرفه‌ای باشید. این اثر به شما کمک می‌کند تا این سختی را پشت سر بگذارید. و به شما آموزش می‌دهد چگونه سبک مدیریت خود را با افرادتان تطبیق دهید و با جویا شدن نظرات افرادتان اعتماد به وجود آورید. شما می‌توانید با دادن مسئولیت بیشتر، انگیزه‌ی بیش‌تری به وجود آورید و یا به افرادتان آموزش دهید تا از شکستشان درس بگیرند. «درباره مدیریت افراد» کتابی ارزنده و کاربردی در حوزه‌ی مدیریت است که در اینجا به تعدادی از نکات بر آمده از این اثر اشاره خواهد شد.

نظر خوانندگان سراسر دنیا درباره کتاب درباره مدیریت افراد چیست؟

جان یکی از خوانندگان خارجی کتاب در سایت آمازون چنین نظری داده است: «اگر به دنبال یک سری توضیحات کوتاه از بزرگ‌ترین نظریه‌پردازان حوزه‌ی مدیریت افراد هستید، این کتاب می‌تواند منبع بسیار خوبی برایتان باشد.»

«مجموعه‌ای عالی از مقاله‌ها. خواندن این مقاله‌ها مانند شرکت در یک کلاس مدیریت با اساتید بزرگ این حوزه است. از مقاله‌ی «نجات مدیران تازه کار» و «چقدر (غیر) اخلاقی هستید؟» لذت بردم. این مقالات مرا وادار کرد که در مورد مشکلات رایج و نحوه‌ی برخوردم با آن‌ها تجدید نظر کنم. نکته‌ی مثبتی که وجود دارد این است که بسیاری از این مقاله‌ها را می‌توان بلافاصله در محیط واقعی استفاده کرد. بسیاری از آن‌ها کار می‌کنند.» این نظر یکی از مخاطبان خارجی کتاب در سایت گودریدز بود.

آندریا یکی دیگر از خوانندگان کتاب در سایت گودریدز، چنین نظری را بیان کرده است: «این کتاب به بسیاری از مفاهیم مهم در رفتار سازمانی از جمله انگیزه، تعارض، فرهنگ، توسعه و عملکرد گروه، نوآوری و رهبری پرداخته است. من معتقدم این کتاب چند ابزار مفید ارائه کرده است که ممکن است در آینده لازم باشد از آن‌ها استفاده کنم. این کتاب برای من لذت‌بخش بود، زیرا نویسندگان اغلب فرض‌هایی که من داشتم را به چالش می‌کشیدند. این کتاب باعث شد تا من در مورد مهارت خودم در مدیریت دیگران فکر کنم.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

جمله‌ای که در ادامه می‌خوانید، یکی از رازهای موفقیت مدیران ارشد است: «خصوصیتی وجود دارد که مدیران واقعا بزرگ را از بقیه متمایز می‌کند: آن‌ها در مورد هر فرد موارد منحصر به فرد را پیدا می‌کنند و سپس روی آن سرمایه گذاری می‌کنند.»

کتاب تعریف خود را از تیم این‌گونه بیان می‌کند: «یک تیم تعداد کمی از افراد با مهارت‌های مکمل است که به هدف مشترک، مجموعه‌ای از اهداف عملکردی، و رویکردی که خودشان را متقابلا به آن مسئول می‌دانند، متعهد هستند.»

در قسمتی از کتاب، درباره‌ی اهمیت اعتماد صحبت می‌شود: «افراد به احتمال زیاد به سیستم اعتماد می‌کنند و همکاری آزادانه با آن‌ها دارند ـ چه در آن سیستم‌ها برنده شوند یا بازنده ـ به خصوص زمانی که فرآیند منصفانه مشاهده شود.»

درباره نویسنده کتاب درباره مدیریت افراد

هاروارد بیزینس ریویو، که آن را مجله کسب و کار هاروارد نیز می‌شناسند، یک نشریه‌ی مدیریتی است که توسط انتشارات دانشگاه هاروارد تولید، تنظیم و منتشر می‌شود. این نشریه در سال 1922 راه‌اندازی و منتشر شد. در ایران طی سال‌های اخیر، منتخبی از مقالات مجله هاروارد بیزینس ریویو ترجمه و به چاپ رسیده است.

از دیگر مقالات چاپ شده می‌توان به «10 مقاله که باید خواند برای مدیران جدید»، «درباره رهبری» و «درباره تصمیم گیری» اشاره کرد.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «درباره مدیریت افراد»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.