جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

النور و پارک

قیمت:
229,000 تومان
مشخصات کتاب النور و پارک
کشور مبدا
تعداد صفحات
352 صفحه
شابک
9786007845806
سال خلق اثر
2013
سال انتشار
2013
قطع
پالتویی
جلد
نرم
نوبت چاپ
25
این کتاب در یک نگاه

کتاب «النور و پارک» نوشته‌ی رینبو راول را سمانه پرهیزکاری به فارسی برگردانده‌ و انتشارات میلکان آن را منتشر کرده است. رینبو راول در کتاب «النور و پارک» داستانی عاشقانه ارائه کرده و پیام اصلی او این است که هرچند زندگی دشوار است اما عشق می‌تواند آن را زیبا و خواستنی کند. این کتاب برای کسانی که به داستان‌های عاشقانه علاقه دارند مناسب است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب النور و پارک

رینبو راول در کتابش به زندگی دو نوجوان کره‌ای و مقیم آمریکا به نام النور داگلاس و پارک شریدن در دهه 1980 می‌پردازد. النور دختر شانزده ساله و پارک پسری شانزده ساله است و هر دو نخستین تجربه‌ی عشقی خودشان را می‌گذرانند. این دو نوجوان به لحاظ خانوادگی با مسائلی مواجه هستند و مشکلات مختلفی دارند که طعم خوش زندگی را از آن‌ها ربوده است با این حال وزیدن نسیم عشق موجب می‌شود که علی‌رغم وجود مصائب زندگی، بتوانند اوقات شاد و مفرحی را سپری کنند. رینبو راول توانسته در این اثر، جلوه‌های بارز عشق در زندگی را پیش روی خوانندگان قرار بدهد.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

«دختره خیلی اوضاع ناجوری داشت. او نه‌تنها تازه‌وارد بود، بلکه گنده و زمخت هم بود، با موهای قرمز شلخته و فرفری. طوری لباس پوشیده بود که انگار دلش می‌خواست مردم نگاهش کنند. شاید هم از این سر و وضع افتضاح خوشش می‌آمد. یک تی‌شرت شطرنجی مردانه پوشیده بود و چند تا گردنبند عجیب‌ غریب هم انداخته بود دور گردنش و مچ دست‌هایش را هم با دستمال پوشانده بود. او پارک را یاد مترسک می‌انداخت؛ یا مثلاً یکی از آن عروسک‌های بدریختی که مادرش روی میز آرایش‌اش می‌گذاشت. دختر تازه‌وارد شبیه چیزی بود که در طبیعت جان سالم به در نمی‌برد. اتوبوس دوباره توقف کرد و چند بچه‌ی دیگر سوار شدند. آن‌ها دختر تازه‌وارد را هل دادند، از او رد شدند و رفتند روی صندلی‌هاشان نشستند. پارک به دختر تازه‌وارد نگاه کرد. او هنوز آن‌جا ایستاده بود. راننده‌ی اتوبوس داد زد:«هی دختر! بشین!» دختر راه افتاد سمت انتهای اتوبوس، درست سمت آن وحشی‌ها. پارک با خودش گفت "وای خدایا! وایسا! برگرد سر جات!" می‌دانست که الان آب از لب‌ولوچه‌ی استیو و میکی سرازیر شده. پارک سعی کرد جای دیگری را نگاه کند.»

درباره‌ی نویسنده کتاب النور و پارک

رینبو راول، نویسنده‌ی آمریکایی در سال ۱۹۷۳ زاده شده است. او که برنده‌‌ی جایزه‌ی مایکل ال. پرینتز در سال ۲۰۱۴ است، بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۲ ستون‌نویس روزنامه‌ی اوماها ورلد هرالد بود. رینبو راول بعد از کار ستون‌نویسی، چون در روزنامه کار تبلیغاتی انجام داده بود در یک شرکت تبلیغاتی به کار پرداخت و همان زمان بود که شروع به نوشتن نخستین رمانش کرد. النور و پارک که از آثار اوست توسط سایت آمازون به‌ عنوان یکی از بهترین کتاب‌های داستان بزرگسالان انتخاب شده است. 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «النور و پارک»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.