جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

از نوشتن/ نامه های چارلز بوکوفسکی

قیمت:
140,000 تومان
مشخصات کتاب از نوشتن/ نامه های چارلز بوکوفسکی
کشور مبدا
تعداد صفحات
300 صفحه
شابک
9786001042089
سال انتشار
1401
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه
مجموعه ی ناداستان کتاب دیدآور آثاری را شامل می شود که توسط یک داستان نویس نوشته شده اند اما اثری داستانی نیستند. کتاب هایی هستند در باب زندگی، خاطرات شخصی، سفرنامه، نامه نگاری های نویسنده و جستارهایی در حوزه ی نوشتن.

 
بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب از نوشتن/ نامه های چارلز بوکوفسکی

چارلز بوکوفسکی، شاعر و نویسنده ی امریکایی، سال 1920 در شهر آندرناخ آلمان به دنیا آمد. در سه سالگی همراه خانواده به آمریکا رفت و در 1994 در سن پدروی کالیفرنیا در گذشت.
در 1941، تحصیل در دانشگاه را رها کرد و به روزنامه نگاری و نویسندگی روی آورد. موفقیت نبودنش در آنها چنان افسرده اش کرد که ده سال به الکل معتاد شد. سپس با زخم معده ی حادی که یادگار این دوران بود نوشتن را از سر گرفت و به کارهای مختلفی مشغول شد. به رغم فقر و زندگی زناشویی نابسامان، او بیش از 45 کتاب چاپ کرد، حاوی هزاران قطعه شعر، صدها داستان کوتاه و شش رمان.
همه ی آثار بوکوفسکی بازتاب زندگی دشوارش هستند، با زبانی ساده و گزنده، مملو از خشونتی که طی دوران کودکی و جوانی تجربه کرده بود. مجله تایمز او را «قهرمان فرودستان امریکایی» نامیده بود.

در نامه های این کتاب چهره ای متفاوت از بوکوفسکی می بینیم: قدرشناس و آرام. انسانی صادق، گاهی موجه ، هوشمند و واقف به شرایط زمانه. مردی که نه صرفا از روی جاه طلبی، بلکه به این دلیل که نمی تواند ننویسد، می نویسد. پشت ماشین تحریر می نشیند، چون این تنها راهی است که می تواند با آن دیوارهای ضخیم سنت را در شعر و ادبیات آمریکا بلرزاند و به هم نسل ها و آیندگانش نشان دهد می شود جهان را همان طور که هست دید و به روی کاغذ آورد، با همه ی زشتی ها، هوس ها، مضحکه ها و امیدهایش؛ می شود فریاد زد «بگذارید جهان را بدون سانسور بخوانیم».

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «از نوشتن/ نامه های چارلز بوکوفسکی»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
کتاب‌های پیشنهادی خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده‌اند
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.