جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

ملکه های فلسفه

قیمت:
110,000 تومان
مشخصات کتاب ملکه های فلسفه
تعداد صفحات
176 صفحه
شابک
9786227383256
سال خلق اثر
2020
سال انتشار
2020
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
2
این کتاب در یک نگاه
تاریخ فلسفه مثل بسیاری حوزه‌های دیگر، به هیچ وجه عادلانه نیست. همه‌ی ما احتمالاً نام‌هایی نظیر افلاطون، کانت، نیچه و لاک را شنیده‌ایم، اما هیپاتیا، هریت تیلور میل، اولوول و میدگلی را چه‌طور؟

این کتاب در کنار سایر کتاب‌های فلسفی چهره‌محور، نظیر آن‌چه خود ما شهریور امسال به نام «متفکران بزرگ فلسفه» منتشر کردیم، تصویر کامل‌تری از تاریخ اندیشه به دست می‌دهد. و البته ادای دینی است به زنانی که در همه‌ی تاریخ مورد بی‌توجهی، بی‌مهری و تحقیر قرار گرفته‌اند.

بنابراین «ملکه‌های فلسفه» کتابی است که مدت زیادی در انتظارش بودیم. کتابی درباره‌ی فیلسوفان زن که اتفاقاً فیلسوفان زن هم آن را نوشته‌اند. در این کتاب، ما در نوزده فصل، با نوزده فیلسوف زن که در تاریخ فلسفه حضور پررنگی داشته‌اند ـ از دوران باستان تا همین امروز ـ آشنا می‌شویم. هر یک از این نوزده فصل را نیز فیلسوف زن دیگری نوشته است که اکنون مشغول مطالعه و فعالیت در این حوزه است.

«الیف شافاک»، نویسنده‌ی کتاب «ملت عشق» درباره‌ی این کتاب می‌گوید:

«فوق‌العاده است. کتابی درباره‌ی زنان فیلسوف به قلم زنان فیلسوف - این کتاب را دوست دارم!»

اگر شما هم در گروه کسانی هستید که با دیدن کتاب‌های فلسفی، این پرسش برای‌تان مطرح می‌شود که «پس زنان فیلسوف کجا هستند؟» این کتاب، پاسخ خوبی است. حالا می‌توانید با ملکه‌های فلسفه‌ی جهان ملاقات کنید!
دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «ملکه های فلسفه»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.