جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

بازاریابی سرراست/چطور بازاریابی دیجیتال را در مسیر درست پیش ببریم

قیمت:
107,000 تومان
مشخصات کتاب بازاریابی سرراست/چطور بازاریابی دیجیتال را در مسیر درست پیش ببریم
کشور مبدا
تعداد صفحات
216 صفحه
شابک
9786227089165
سال خلق اثر
2020
سال انتشار
2020
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
2
این کتاب در یک نگاه

این روزها که در بازار تولید محتوا، قصه‌گویی برند رایج شده، کسب‌وکارهای زیادی به این فکر هستند تا با ایجاد تغییراتی کوچک در نحوۀ معرفی و توصیف محصول، به جایگاه مطلوبی در بازار دست پیدا کنند. در این راستا، کتاب‌ها و مقالات بسیاری به چاپ رسیده‌اند. یکی از کاربردی‌ترین آن‌ها، کتاب‌ها «بازاریابی سرراست» است که بر بیان داستان تمرکز دارد. به گفتۀ نویسندۀ کتاب «بازاریابی سرراست»، صاحبان کسب‌وکار می‌بایست آن‌چه خود در مورد برندشان می‌دانند را فراموش کرده و در عوض به راهکاری فکر کنند که تمرکز آن بر گفتن قصۀ برند است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب بازاریابی سرراست/چطور بازاریابی دیجیتال را در مسیر درست پیش ببریم

به عبارت ساده‌تر، در بیان داستانِ برند، توجه نه بر صاحب کسب‌وکار، که بر مشتری است و ای‌نبار، او قهرمان داستان است. درواقع می‌توان اذعان داشت که قصۀ برند، موجی است که این روزها در فضای کارآفرینی راه خود را گشوده است. اغلب کسب‌وکارها به اهمیت این موضوع واقف بوده و در جستجوی راهی هستند تا مخاطبان خود را از مشتری بالقوه به خریدار وفادار تبدیل کنند.

کتاب «بازاریابی سرراست: چطور بازاریابی دیجیتال را در مسیر درست پیش ببریم»، این فرصت را به شما می‌دهد تا با پیمودن مراحل مطرح شده، تصویری جامع از برند را به همراه داستان آن به دیگران ارائه دهید و مخاطب خود را، که همان مشتری بالقوۀ محصول یا خدمات شماست، به قهرمانِ داستان برند یا مخاطب وفادار کسب‌وکارتان تبدیل کنید. از طرف دیگر، این کتاب بر اهمیت و ارزش پیام و چگونگی انتقال آن تاکید کرده و کسب‌وکارها را تشویق می‌کند تا یک راوی سخنور را برای ابلاغ پیام برند خود به کار بگیرند. علاوه بر تمامی این موارد، اهمیت پاسخ به چرایی خرید از برند و وفادار ماندن به آن نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

آن‌چه پس از خواندن این کتاب برایتان مسجل می‌شود، ضرورت بررسی و شناسایی مخاطب هدف و یافتن زبان مناسب برای بیان قصه‌ای است که راوی برند در راستای انتقال پیام، بتواند از آن استفاده نماید. در شرایط رقابتی شدید این روزها، شنیدن قصۀ برند با بیان شیوای یک راوی آگاه از خواسته‌های متنوع مخاطبان، به رشد برند و کسب سهم بیشتری از بازار کمک شایانی خواهد کرد.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

«این پنج موردی که در زیر آمده به شکل باورنکردنی‌ای کارراه‌انداز هستند:

  1. طراحی برند نامه: باید پیامم را شفاف بیان می‌کردم.
  2. طراحی بیانیه تک خطی: باید پیامم را به جمله‌ای منحصر به فرد تبدیل می‌کردم.
  3. طرح اولیه برای صفحه فرود: باید پیامم را بسط می‌دادم و در وب‌سایتم  به شکلی سرراست و جذاب بهش جان می‌دادم.
  4. طراحی پی‌دی‌اف آدرس جمع‌کن: باید از آدرس جمع‌کن برای جمع‌آوری ایمیلها استفاده می‌کردم.
  5. طراحی کمپین ایمیلی: باید اعتماد افرادی را که آدرس ایمیلشان را به من داده بودند، به شکلی جلب می‌کردم؛ این جلب اعتماد از طریق ارسال ایمیل‌های مفیدی که مشکلاتشان را واقعاً حل می‌کرد قابل انجام بود.»

دربارۀ نویسندگان کتاب بازاریابی سرراست

دونالد میلر در 12 آگوست 1971 در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او در همان شهر بزرگ شد و در سن بیست‌ویک سالگی به سفر دور آمریکا رفت اما در شهر پورتلند ایالت اورگان به دلیل تمامشدن پول‎‌هایش از سفر دست کشید و این شهر را به عنوان شهر اقامتش برگزید. میلر در سال 2000 اولین کتاب خود را به انتشار رساند. در سال 2017 نیز، کتاب هر قصه یک برند است را منتشر کرد که کتابی بسیار پرمخاطب در حوزۀ بازاریابی و داستان برند به شمار می‌آید. او در حال حاضر، مدیر اجرایی شرکت بازاریابی استوری برند است که زمینۀ فعالیت آن، ارائه مشاوره به کسب‌وکارهای نوپاست.

جی‌جی پترسون، نویسندۀ دیگر این کتاب، مربی، نویسنده، کارشناس ارتباطات و استراتژیست برند است و به ارائۀ مشاوره به کسب‌وکارها در جهت ارتقای فعالیت‌هایشان می‌پردازد.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «بازاریابی سرراست/چطور بازاریابی دیجیتال را در مسیر درست پیش ببریم»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
کتاب‌های پیشنهادی خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده‌اند
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.