جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

مارادونا

قیمت:
198,000 تومان
مشخصات کتاب مارادونا
کشور مبدا
تعداد صفحات
411 صفحه
شابک
9786220109938
سال خلق اثر
2021
سال انتشار
2021
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
5
این کتاب در یک نگاه

کتاب مارادونا تالیف «گیلم بالاگه»، با ترجمه «عادل فردوسی پور» و «علی شهروز» توسط نشر چشمه منتشر شده است. کتاب مارادونا نگاهی به ابعاد زندگی مارادونا، نابغه فوتبال آرژانتین و ستاره تکرارنشدنی جهان دارد.  


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب مارادونا

کتاب مارادونا، بیوگرافی جدید یک نماد واقعی جهانی است که توسط نویسنده و روزنامه‌نگار مشهور فوتبال جهان گیلم بالاگه نوشته شده است. دیگو آرماندو مارادونا بعنوان یک نابغه، آینه تمام نمای روح آرژانتین و شاعری است که منبع الهامش فوتبال است. او بزرگ‌ترین فوتبالیست تمام دوران، و یکی از جنجالی ترین شخصیت‌ها بود که همیشه مورد تحسین قرار گرفته است. او برای آرژانتین، 91 بازی ملی انجام داد و 34 گل به ثمر رساند و در چهار جام جهانی در مسطیل سبز با حضور خود برای تیمش معجزه کرد. او با گل فراموش‌نشدنی «دست خدا» و گل دوم بی‌نظیر خود در یک چهارم نهایی 1986 مقابل انگلیس، تیمش را هدایت کرد و آنها را به پیروزی مقابل آلمان غربی در فینال مکزیک رساند. تسلط، پاس دادن، کنترل توپ و مهارت‌های دریبل کردن او، و همچنین حضور و رهبری‌اش در زمین، اغلب عملکرد کلی تیمش را تقویت می‌کرد. دوران حرفه‌ای باشگاهی مارادونا شامل دوره‌های خیره‌کننده او در باشگاه های کشورش در آرژانتینوس جونیورز، بوکا جونیورز و نیولز اولد بویز و در اروپا با بارسلونا، ناپولی و سویا بود. با این حال، زندگی او بی‌امان مورد توجه رسانه‌ها بود، از داستان‌های سوء مصرف مواد مخدر گرفته تا وضعیت سلامتی او. گیلم بالاگوئه بر اساس مصاحبه‌های عمیق و داستان‌های دست اول، کتاب مارادونا را که زندگینامه‌ای استادانه را با رویکردی روان‌شناختی و جامعه‌شناختی نسبت به افسانه فوتبال جهان است را نشان می‌دهد. این سفر اکتشافی گیلم را به آرژانتین، اسپانیا، ایتالیا و دبی می برد. در طول مسیر، او این سوال را مطرح می‌کند که چه چیزی باعث افول این اسطوره شد، و چگونه این همه تحسین و ستایش، شخصیتی خود ویرانگر را در او ایجاد کرد. حتی پس از مرگ غافلگیرکننده او در سال 2020، مارادونا همچنان به شگفت‌زده کردن ما ادامه می‌دهد: به نظر می‌رسد مقام الهی او برای همیشه حفظ شده است.

درباره نویسنده کتاب مارادونا

گیلم بالاگه یک روزنامه‌نگار فوتبال اسپانیایی، نویسنده و کارشناس برنامه‌های اسکای اسپورتز و رادیوی زنده شبکه 5 بی بی سی است. او نویسنده کتاب‌های "فصلی در آستانه – پرتره‌ای از لیورپول رافا بنیتز (2006) " و اولین کتاب‌های بیوگرافی درباره "پپ گواردیولا(2012) "؛ "مسی (2013) "; و "کریستیانو رونالدو (2015) " (کتاب سال فوتبال در جوایز کتاب ورزشی کراس) و کتاب پرفروش "دنیای زیبای نو – در درون پوچتینو چه می‌گذرد (2017) " است. شما هم اکنون می‌توانید کتاب مارادونا را با ترجمه بی نقص عادل فردوسی پور تهیه کنید. این کتاب در مجموعه‌ی ادبیات غیرداستانی نشرچشمه منتشر شده است.

برای خرید رمان های بیشتر می‌توانید به صفحه خرید رمان مراجعه نمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «مارادونا»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.