جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

مینیمالیسم دیجیتال

قیمت:
75,000 تومان
مشخصات کتاب مینیمالیسم دیجیتال
کشور مبدا
تعداد صفحات
240 صفحه
شابک
9786226840170
سال خلق اثر
2019
سال انتشار
2019
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
3
این کتاب در یک نگاه
رابطه ی کنونی ما با فناوری های این جهان پر از ارتباطات، بی ثبات است و ما را به ناامیدی خاموش نزدیک میکند. اما ما هنوز توانایی تغییر این وضعیت را داریم. البته نمی توانیم برای انجام این کار منفعلانه عمل کنیم و به ابزارها، سرگرمی ها و حواس پرتی های آشفته و افسار گسیخته ی عصر اینترنت اجازه دهیم تا به ما چگونگی گذراندن وقت یا نحوه ی احساساتمان را دیکته کنند. بلکه بایستی خوبی های این فناوری ها را استخراج کنیم و بدی های آن ها را کنار بگذاریم.
بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب مینیمالیسم دیجیتال
 ما به نگرشی نیاز داریم که یک بار دیگر، آرمان ها و ارزش هایمان را به فعالیت های روزانه مان بیفزاید، و سلطه ی هوی و هوس ها و مدل های کسب و کارهای بزرگ مستقر در سیلیکون ولی را کنار بزند . ما به نگرشی نیاز داریم که فناوری های جدید را بپذیرد، اما نه به قیمت از دست رفتن صفات انسانی، ما به نگرشی نیاز داریم که هدف بلند مدت را بر رضایت کوتاه مدت ترجیح دهد.
به عبارت دیگر، ما به «مینیمالیسم دیجیتال» نیاز داریم.
هدف این کتاب این است که دلایل درست بودن مینیمالیسم دیجیتال را ارائه کند. آنچه از شما میخواهد انجام دهید و دلیل موثر بودنشان را با توضیحات دقیق تری بیان کند و سپس در صورتی که متوجه شدید این نگرش برایتان مناسب است، چگونگی استفاده از آن را به شما آموزش دهد.
دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «مینیمالیسم دیجیتال»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.