جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

ماجراهای شرلوک هلمز/ 4 جلدی

قیمت:
165,000 تومان
مشخصات کتاب ماجراهای شرلوک هلمز/ 4 جلدی
کشور مبدا
تعداد صفحات
901 صفحه
شابک
9789645625373
سال خلق اثر
1954
سال انتشار
1399
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
5
این کتاب در یک نگاه

شرلوک هلمز یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین کارآگاهان دنیای ادبیات است که در کتاب ماجراهای شرلوک هلمز، داستان‌هایش از زبان دوست و همکار و وفادارش «دکتر واتسون» روایت می‌شود. کتاب ماجراهای شرلوک هلمز روایتی است سرگرم‌کننده، که به‌خوبی بازتاب‌دهنده‌ی ذهن درخشان ‏سر آرتور کانن دویل، نویسنده و چشم‌پزشک اسکاتلندی است. او بیش از پنجاه و شش داستان کوتاه درباره‌ی شرلوک هلمز نوشته است. شخصیت شرلوک هلمز در کتاب «رکوردهای جهانی گینس» به عنوان شناخته‌شده‌ترین شخصیت جنایی ثبت شده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب ماجراهای شرلوک هلمز/ 4 جلدی

کتاب ماجراهای شرلوک هلمز، کارآگاه خصوصی (4 جلدی)، کتابی شگفت‌انگیز با داستان‌هایی پر رمز و راز و هیجان‌انگیز و شخصیت‌هایی عجیب و غریب است. انتشارات «طرح نو» ماجراهای شرلوک هلمز، کارآگاه خصوصی را با ترجمه‌ای جذاب و گیرا از کریم امامی، روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. اقتبا‌س‌های بسیاری از این کتاب و ماجراهای شرلوک هلمز صورت گرفته است، سریال جذاب و دیدنی «شرلوک» با بازی بندیکت کامبریج از نمونه‌های موفق ساخته شده است.

شرلوک هلمزِ باهوش و دستیار وفادارش خواننده را به سفری هیجان‌انگیز به لندن عصر ویکتوریایی برده و با معماهایی رازآلود او را بهت‌زده خواهند کرد.

نظر خوانندگان سراسر دنیا، درباره‌ی کتاب ماجراهای شرلوک هلمز، کارآگاه خصوصی چیست؟

«ماجراهای شرلوک هلمز، کارآگاه خصوصی» از سال‌های دور با محبوبیت و استقبال چشمگیری از خوانندگان در سراسر جهان همراه بوده است. مرتضی مولوی در ستایش این کتاب نوشته است، اثری جذاب که لذت همراه شدن با بهترین کارآگاه دنیا را به دنبال دارد.

از سوی دیگر منتقدان این کتاب در سایت ویکی پدیا، «ماجراهای شرلوک هلمز» را روایتی جذاب و خلاقانه، همراه با قهرمانی دوست‌داشتنی و ماندگار، تعلیقی بی‌نظیر و شوخ‌طبعی‌هایی به اندازه، برای هر سن و سلیقه‌ای معرفی کرده‌اند.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

با بخش کوتاهی از داستان‎های شرلوک همراه خواهید شد: «هلمز مشغول مطالعه‌ی دفتری بود که در آن اطلاعاتی را در مورد پرونده‌های قدیمی نوشته بود. او پکی به پیپش زد که ناگهان صدای زنگ در بلند شد. دکتر واتسون نگاهی به هلمز کرد و گفت: «خیلی عجیب است! در این هوای طوفانی چه کسی به این‌جا آمده است؟» پیشخدمت در را باز کرد و مرد جوانی وارد شد. مردی که وارد شده بود، حدود ۲۲ سال سن داشت و لباس گران قیمتی پوشیده بود. اگرچه در این هوای بد آمده بود اما آرام بود. بارانی و چتر خیسش را که از آن آب می‌چکید در دست گرفت و به دنبال جایی برای آویزان کردن آن‌ها گشت.

هلمز که به مرد جوان خیره شده بود، بارانی و چتر او را گرفت و گفت: «لطفاً روی آن صندلی، کنار آتش بنشینید و راحت باشید.» مرد جوان کتش را هم درآورد و نشست. بعد گفت: «می‌بخشید که در این هوای بد، مایه‌ی زحمت شما شده‌ام. اما مطلب مهمی برای گفتن دارم.» هلمز گفت: «اگر شما در این هوای طوفانی برای دیدن من آمده‌اید، پس مطلب شما به توجه فوری نیاز دارد. بفرمایید.» مرد جوان که در مقابل آتش و صدای ترق تروق سوختن چوب، گرم‌تر شده بود، گفت: «اسم من جان اوپنشو است. در هورشام زندگی می‌کنم که در جنوب شرقی قرار دارد.»

درباره نویسنده کتاب ماجراهای شرلوک هلمز

 ‏سر آرتور کانن دویل، نویسنده و چشم‌پزشک اسکاتلندی و خالق شخصیت جاودانه‌ی شرلوک هلمز است.
برای مشاهده آثار مرتبط دیگر می‌توانید به دسته‌بندی خرید رمان مراجعه کنید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «ماجراهای شرلوک هلمز/ 4 جلدی»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.