جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

معجزه گر خاموش

قیمت:
226,000 تومان
مشخصات کتاب معجزه گر خاموش
کشور مبدا
تعداد صفحات
295 صفحه
شابک
9786003835702
سال خلق اثر
1400
سال انتشار
1400
قطع
رقعی
جلد
سخت
نوبت چاپ
27
این کتاب در یک نگاه

کتاب معجزه‌گر خاموش نام اثری خواندنی به قلم رضا حیات‌الغیب است. نویسنده ادعایی بی‌پروا و جسورانه دارد: حتی اگر قرار باشد در طول زندگی‌تان فقط یک کتاب بخوانید، مطالعه‌ی کتاب معجزه‌گر خاموش می‌تواند زندگی‌تان را از این رو به آن رو کند.  ‌اگر به دنبال تغییر در زندگی خود هستید، عشق و آزادی بیشتری در زندگی طلب می‌کنید و یا می‌خواهید از اضطراب و ترس رهایی پیدا کنید، این کتاب مناسب شماست. 




بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب معجزه گر خاموش

نویسنده در این کتاب از صدها کتاب انگیزشی و خودیاری غنی الهام گرفته است. با خواندن این اثر به خودشناسی دست پیدا می‌کنید و ابعاد شخصیتی خود را مورد بررسی قرار خواهید داد. این کتاب زیبا شامل 12 بخش است. عنوان این فصل‌ها عبارت است از: «پرواز»، «افسانه شخصی»، «آفرینش زندگی»، «قدرت قلب»، «شهود و مکاشفه»، «قلمرو سکوت و مراقبه»، «زیستن در آتش اکنون»، «جدال بین نفس و عشق در روابط»، «طلب کنید، داده خواهید شد»، «فردوس برین یا بهشت موعود» و «آگاهی، آزادی و عشق».

امتیاز کتاب معجزه‌گر خاموش در گودریدز

  • تعداد نظرات: 10
  • تعداد امتیازدهی: 31
  • میانگین امتیاز (از 5): 2.55

نقل‌قول‌های کوتاه و جذاب از کتاب معجزه‌گر خاموش

  • در جامعه تولیدکننده باشید، نه پذیرای هرچیزی که به‌ خوردتان می‌دهند.
  • طلایی که به دنبال آن می‌گردید در دل تاریکی پنهان شده .قدرت قلب منحصر به ماست و از منشا درونمان یعنی نور الهی‌مون برمی‌خیزد.
  • هنگامی‌که تو خودت باشی تمام چیزهایی رو جذب میکنی که با خود واقعیت هماهنگ هست.

نظر خوانندگان درباره کتاب معجزه‌گر خاموش چیست؟

از زمان انتشار کتاب نظر بسیاری از خوانندگان به آن جلب شده است:

«این کتاب برای من نشانه‌ای بود تا با دید جدیدی به زندگی نگاه کنم. دلم می‌خواهد آن را به همه معرفی کنم. این اثر باید هزاران بار خوانده شود. بی‌نهایت پرمفهوم، آموزنده و زیبا. از خدا سپاسگزارم که با این کتاب آشنا شدم. با خواندن معجزه‌گر خاموش دریچه‌ای به روح نامحدودتان باز خواهد شد.»

علی نظر خود را این‌طور بیان کرده است.

سپیده یاران درباره‌ی این کتاب می‌گوید:

«بعد از خواندن این اثر حسی عالی را تجربه کردم. دوست دارم چندین بار این کتاب را بخوانم. رضا حیات‌الغیب نکته‌های بسیار آموزنده‌ای را بیان کرده که می‌تواند زندگی انسان را متحول کند. در هر خط این اثر بی‌نظیر نکته‌ای مهم نهفته است. نویسنده بسیار حاذق است و قلم روانی دارد. به همین دلیل راحت می‌توان با کتاب اتفاق برقرار کرد.»

ویدا پولادی این کتاب را «یک اثر بی‌نقص» توصیف کرده است. او در ادامه‌ نوشته است: «یکی از بهترین کتاب‌هایی که تاکنون خوانده‌ام. قلم نویسنده مملو از تفکرات ناب است. باید با تمرکز و دقت فراوان به مطالعه‌ی کتاب بنشینید. این اثر واقعاً معجزه می‌کند.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در بخشی از کتاب معجزه‌گر خاموش می‌خوانیم:

«می‌توانیم به فراسوی جهالت گام بگذاریم. می توانیم خود را موجوداتی هوشمند، با مهارت و برتر ببینیم. می‌توانیم پرواز (آزادی) را بیاموزیم آموختن پرواز آزادی بها دارد و کسی که پرواز را بیاموزد افسوس بهای آن را نمی‌خورد. از میان میلیون‌ها انسان تعداد خیلی انگشت شماری پیدا می‌شود که راه پرواز را بجوید. یکنواختی، ترس و خشم دلیل کوتاهی عمر ماست. با بیرون انداختن این پندارها از ذهن عمر طولانی و مسرت‌بخشی برای خود رقم خواهیم زد. بیشتر ما از جهانی به جهانی دیگر شبیه آن رفتیم و از یاد بردیم از کجا آمده‌ایم و اهمیتی هم ندادیم چه جهانی را در پیش داریم. می‌توانی تصور کنی پیش از آن که برای نخستین بار به این اندیشه برسیم که جز زیستن، خوردن، جنگیدن و یا قدرت یافتن در دنیا هدفی بالاتر وجود دارد، چند زندگی را پشت سر گذاشته‌ایم؟ صد زندگی را؟ هزار زندگی را؟ آنگاه صد سال دیگر تا بفهمیم چیزی به نام کمال (پرواز) وجود دارد و باز هم صد زندگی دیگر تا به این برسیم که هدف از زندگی یافتن آن کمال و متجلی کردن آن است. پس بدیهی است جهان دیگر را بر اساس آنچه در این جهان می‌آموزیم انتخاب می‌کنیم. اگر چیزی نیاموزیم جهان بعدی نیز مانند همین جهان خواهد بود؛ با همان محدودیت‌ها و مشکلات. اما اگر به سمت کمال (پرواز و آزادی) قدم برداریم، به یک‌باره آن‌قدر خواهیم آموخت که نیازی نباشد هزاران بار زندگی کنیم تا به این مرحله برسیم.»

در قسمت دیگری از کتاب آمده:

«شما در وجود خود نیرویی دارید که قادرید هر آنچه را خواستار آن باشید جذب کنید. در درون شما استعدادی الهی برای مشاهده و جذب همه‌ی آنچه که احتیاج یا آرزویش را دارید وجود دارد. غیرممکن است کلمه ای را در ذهن متصور شویم بدون آن که خواسته‌ای داشته باشیم. فرآیند خلق هر چیزی ابتدا با خواستن آن چیز آغاز می‌گردد. آرزوهای شما همانند بذرهای بالقوه‌ای است که در کوره راه آگاهی‌های روحی پرورش می‌یابد. دنیای درون وسیله‌ای است برای تشخیص تجارب دنیای فیزیکی‌تان. شما باید این پندار را که در مقابل شرایط زندگی‌تان فاقد قدرت هستید، از سر به در کنید. از ذهنیت گروهی بیرون بیاید. ذهنیتی که می‌گوید شما توانایی شهود ندارید.»

«هیچ‌کس از ناشناخته‌ها نمی‌ترسد؛ چون هر کسی قادر است هر چیزی را که می‌خواهد به دست بیاورد. ما فقط می‌ترسیم چیزی را که داریم از دست دهیم. چه زندگی و چه دارایی‌هایمان. اما موقعی که بفهمیم سرنوشت ما و سرگذشت دنیا را یک دست نوشته است، ترسمان از بین می رود. قلب می‌ترسد که بزرگترین رویایش را تحقق ببخشد؛ چون خیال می‌کند سزاوارش نیست و یا نمی‌تواند آن را تحقق ببخشید. قلب‌های ما حتی از ترس فکر کردن به عشق‌هایی که منجر به جدایی ابدی می‌شوند، می‌میرند. از ترس فکر کردن به لحظه‌هایی که می‌توانستند زیبا باشند و نبودند. از ترس فکر کردن به گنج‌هایی که می‌توانستند کشف شوند و در زیر شن‌ها مدفون ماندند. چون اگر این‌گونه باشد، خیلی رنج می‌بریم.» جملاتی زیبا از کتاب معجزه‌گر خاموش را با هم خواندیم.»

دربارۀ نویسنده کتاب 

سید رضا حیات‌الغیب، متولد سال 1367، نویسنده ایرانی است. آثار او همواره جزو پرفروش‌ کتاب‌های خودیاری و موفقیت بوده‌اند. از دیگر آثار او می‌توان به «باورهای زیبای یک مرد ثروتمند‏‫» و «رسالت یک زن جادوگر» اشاره کرد.

خرید کتاب معجزه‌گر خاموش

اگر اولین باری است که از بوک‌لند خرید می‌کنید می‌توانید کتاب معجزه‌گر خاموش را با 25 درصد تخفیف تهیه کنید. برای آشنایی با شیوه خرید آنلاین کتاب می‌توانید راهنمای خرید را مطالعه کنید.

اگر به ادبیات داستانی علاقه‌مندید، به صفحه خرید رمان هم سری بزنید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «معجزه گر خاموش»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.