جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

بیداری/ دنیای درون و بیرون خود را تغییر دهید

قیمت:
255,000 تومان
مشخصات کتاب بیداری/ دنیای درون و بیرون خود را تغییر دهید
تعداد صفحات
376 صفحه
شابک
9786227585872
سال خلق اثر
1401
سال انتشار
1401
قطع
خشتی
جلد
سخت
نوبت چاپ
14
این کتاب در یک نگاه

کتاب «بیداری: دنیای درون و بیرون خود را تغییر دهید» نوشته‌ی آنوشا نوبخت را انتشارات مون منتشر کرده است. آنوشا نوبخت در کتاب «بیداری: دنیای درون و بیرون خود را تغییر دهید» تمرین‌هایی روزانه به اندازه‌ی کل روزهای سال تنظیم کرده و با نقل مطالبی انگیزشی تلاش کرده تا خواننده را به سمت زندگی‌ای آرام و شاد هدایت کنداین کتاب به کسانی که در پی آرامش در زندگی هستند پیشنهاد می‌شود.




بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب بیداری/ دنیای درون و بیرون خود را تغییر دهید

در کتاب کتاب «بیداری: دنیای درون و بیرون خود را تغییر دهید» نویسنده کوشش کرده تا با گردآوری و تنظیم جملاتی که انرژی‌بخش هستند، خوانندگان را به زیستن در لحظه‌ی حال دعوت کند. نوبخت در کتابش توجه ویژه‌ای هم به پیوند با طبیعت دارد که می‌تواند بسیاری از اضطراب‌ها و نگرانی‌های انسان را کاهش دهد. این کتاب در واثع یک «روزنگار» است. در این روزنگار به مطالب علمی، پژوهش‌های مختلف از دانشگاه‌های معتبر دنیا، مطالب روان‌شناختی و همچنین معنوی آشنا می‌شین که غذایی برای روح، ذهن و بدن شماست. این روزنگار از 365 صفحه تمرین ساده تشکیل شده که شما رو دعوت می‌کنه به لحظه برگردین و غرق در ذهن و افکارتون زندگی نکنین.

درباره ترجمه کتاب بیداری

  • کتاب حاضر یک اثر تماما تألیفی به دست «آنوشا نوبخت» است.

امتیاز کتاب بیداری در گودریدز

  • تعداد نظرات: 0
  • تعداد امتیازدهی: 8
  • میانگین امتیاز: 2.25

نقل‌قول‌های کوتاه و جذاب از کتاب بیداری

  • مهم‌ترین رابطۀ شما، رابطه با خودتونه.
  • اگر می‌خواین واقعیتی رو که در برابر چشم‌هاتون شکل می‌گیره، تغییر بدین باید شکل واکنش بهش رو تغییر بدین.
  • هرقدر دوستدار خودتون باشید، می‌تونین بقیه رو هم دوست داشته باشین.
  • صفحۀ سفید کاغذ؛ با آغوش باز، ما و حرف‌هامون رو می‌پذیره و اصلا و ابدا قضاوتمون نمی‌کنه. برای همینه که بی‌هیچ ترسی می‌شه نوشت.
  • امروز می‌خوایم جملۀ «چرا این اتفاقات برای من می‌افته» رو با جملۀ «لیت اتفاق چه درس/درس‌هایی به من میده» جایگزین کنیم.
  • نوشتن از اتفاقات روزمره، احساسات، خشم‌ها، ناراحتی‌ها، دل‌خوشی‌ها، آرزوها و... همیشه راهگشاست.
  • کسی که امروز هستیم حاصل عادات روزانه‌ایه که داریم. کارهایی که خودآگاه و ناخودآگاه انجام می‌دیم و واکنش‌هایی که بسته به شخصیتمون به اتفاقات و چالش‌ها داریم، واقعیت زندگی ما رو شکل می‌دن.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

دو بخش زیبا از کتاب را با هم بخوانیم:

«امروز قراره از درک بدن و حس لامسه استفاده کنیم. امروز روز بغل کردنه، یا روز گرفتن دست کسی. امروز یک نفر رو انتخاب کنین، شاید به شما نزدیک باشه شاید دور، یک نفر که ممکنه باهاش صمیمی باشین یا خیلی نه، یک نفر که حس خوبی بهش دارین یا حتی حسی بهش ندارین. فردی رو انتخاب کنین و بغلش کنین یا دستش رو بگیرین. از حستون اینجا بنویسین. اینکه به سمت فردی قدم بردارین چه حسی داره؟»

«نوشتن روزانه، خالی کردن ذهنم و رها کردن چیزهایی که دیگه بهم خدمت نمی‌کردن، نجاتم داد. متوجه شدم قلم من چوب جادوی اون معجزه‌ای بود که منتظرش بودم. به‌جای اینکه بخوام اول هر هفته یک دفعه همه‌چیز رو تغییر بدم، هر روز می‌نوشتم، همین یک کار همه‌چیز رو پله‌پله برام تغییر داد. بیشتر به خودم نزدیک شدم و هوشیار شدم به اینکه ذهنم چطور کار می‌کنه. متوجه شدم «نیت» پشت هر عمل، کلید اصلی رضایتمندی و خشنودیه. هر روز رو با یک نیت سپری می‌کردم و از نوشتن دست برنداشتم. وقتی روی کاغذ می‌دیدم که چطوز فکر می‌کنم و عمل می‌کنم، اعتمادبه‌نفسم تقویت شد. باورهام تغییر کردن و زندگی‌م ورث تازه‌ای خورد.»

دربارۀ نویسنده کتاب بیداری

«آنوشا نوبخت» که سال‌های نخست زندگی‌اش را در شهر شیراز سپری کرده، در هفده‌سالگی راهی انگلستان شده و در شهر لندن اقامت گزیده است. شغل اصلی نوبخت، بازیگری است و برای یادگیری بازیگری از سال‌های کودکی در کلاس‌هایی شرکت کرده است.

او که اکنون ساکن شهر لس‌آنجلس است، در کار تبلیغات هم فعالیت دارد. نوبخت همچنین از فعالان فضای مجازی و اینستاگرام است و شهرت زیادی دارد.

نظر نویسنده دربارۀ کتاب بیداری

«آنوشا نوبخت» در مقدمۀ کتاب در مورد نحوۀ استفاده و نتایج استفاده از این کتاب چنین گفته است:

«کنجکاوی و اشتیاق دو کلید اصلی هر عکس‌العمل موفقیت‌آمیزن. با این دو نیت دعوتتون می‌کنم که یک سال رو با خودتون و این روزنگار سپری کنین و عادت‌ها و قدم‌های کوچک رو جدی‌تر بگیرین. پیشنهاد می‌کنم این روزنگار رو نگه دارین و چند سال بعد بهش برگردین و ببینین چه تغییراتی در شما رخ داده.»

نکات جالب دربارۀ کتاب بیداری

  • در این کتاب از لحن تماما خودمانی و عامه استفاده شده و متن کتاب، کاملا نزدیک متون موجود در صفحات رسانه‌های مجازی می‌باشد.
  • آنوشا نوبخت علاوه بر نویسنده، در صفحه اینستاگرام خود در خصوص شیوه‌ی زندگی و کارهای روزانه خودش حرف می‌زند و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. بسیاری از مطالب کتاب حاضر را او در چنین فضاهایی بازگو کرده است.

نقد رسانه‌ها، افراد مشهور، و منتقدین درباره کتاب بیداری

متاسفانه تاکنون نقد منحصر به فردی از رسانه‌ها یا افراد و نشریات معتبر راجع به کتاب بیداری منتشر نشده است. یکی از دلایل این امر، جدید بودن کتاب است.

خرید کتاب بیداری

اگر اولین باری است که از بوک‌لند خرید می‌کنید، می‌توانید کتاب بیداری را با 25 درصد تخفیف تهیه کنید. برای آشنایی با شیوه خرید آنلاین کتاب می‌توانید راهنمای خرید را مطالعه کنید.

اگر به کتاب‌های روانشناسی علاقه‌مندید، به صفحه خرید کتب روانشناسی هم سری بزنید. اگر به کتاب‌های انگیزشی علاقه‌مندید، به صفحه خرید کتب انگیزشی هم سری بزنید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «بیداری/ دنیای درون و بیرون خود را تغییر دهید»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.