جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

بزرگترین راز

قیمت:
54,000 تومان
مشخصات کتاب بزرگترین راز
کشور مبدا
تعداد صفحات
240 صفحه
شابک
9786226829731
سال خلق اثر
2020
سال انتشار
1399
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

راندا برن با نوشتن کتاب «راز» در سال 2006 میلادی، تبدیل به یک پدیده‌ی جهانی شد و کتاب او در زمره‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های معنوی قرار گرفت. کتاب راز چندین بار تجدید چاپ شده و از زمان انتشار تابه‌حال همواره جزو لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب بزرگترین راز

راندا برن با نوشتن کتاب «راز» در سال 2006 میلادی، تبدیل به یک پدیده‌ی جهانی شد و کتاب او در زمره‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های معنوی قرار گرفت. کتاب راز چندین بار تجدید چاپ شده و از زمان انتشار تابه‌حال همواره جزو لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده است. اما این پایان کار راندا برن نبود چراکه صدای درونی‌اش او را به کسب دانش و آگاهی بیشتر تشویق می‌کرد. در نتیجه برن چهارده سال از زندگی‌اش را صرف کشف حقیقت کرد تا این‌که به اسرار بزرگی پی برد که همگی آن‌ها را در کتاب بزرگ‌ترین راز جمع‌آوری و ثبت کرد. کتاب «بزرگ‌ترین راز» علاوه بر انگلیسی به زبان‌های فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و ایتالیایی ترجمه و چاپ شده است. کتاب «بزرگ‌ترین راز» مانند یک سفر معنوی با سکان‌داری راندا برن است. او خواننده را با یک جهش کوانتومی از جهان مادی خارج و به جهان معنوی می‌برد؛ جایی که همه‌چیز ممکن است. آموزه‌هایی که در صفحات این کتاب وجود دارند، به شما راهکارهای عملی و ساده را یاد می‌دهند که می‌توانید فورا آن‌ها را به اجرا دربیاورید. با اجرای این راهکارها، رازهای مهمی برای شما فاش خواهد شد که موجب می‌شود تا دیگر احساس ترس‌، تردید، اضطراب و یا درد نداشته باشید. سخنان الهام‌بخش این کتاب از تعلیمات معلمان معنوی در سراسر جهان در قرون گذشته و عصر حاضر برگرفته شده است. مهم نیست که کجای دنیا و اهل چه کشوری هستید، کتاب «بزرگ‌ترین راز» تمام خوانندگانش را به مسیری هدایت می‌کند که مقصد آن پایان همه‌ی رنج‌ها و شروع یک زندگی سراسر رضایت و شادی است.
نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره‌ کتاب «بزرگ‌ترین راز» چیست؟
«ابتدا در خواندن بزرگ‌ترین راز شک داشتم چراکه آن را از روی جلدش قضاوت کرده بودم و فکر می‌کردم یک کتاب کلاهبرداری دیگر است! اما با این حال دلم نیامد از کنارش بگذرم و کتاب را خریدم. بعد از خواندنش با خودم گفتم چه اشتباه بزرگی مرکتب می‌شدم اگر از کنار آن به سادگی می‌گذشتم! حالا به این نتیجه رسیده‌ام که این کتاب ارزش تمام پولی را که بابتش داده بودم، داشت. بزرگ‌ترین راز، گنجینه‌ای ارزشمند بوده و مانند یک آیینه‌ی تمام‌نما است که حقیقت درونی‌تان را تمام و کمال به شما نمایش خواهد داد. اگر فرد مثبتی باشید، نتایج مثبتی خواهید دید و اگر منفی‌نگر هستید، با عواقب آن روبه‌رو خواهید شد! این کتاب خود واقعی‌تان را چه خوب و چه بد، به شما معرفی خواهد کرد. کتاب بزرگ‌ترین راز یک خودشناسی عالی است. اینکه بتوانید افکار و احساسات‌تان را شناسایی و کشف کنید و خود را از ذهن‌تان جدا سازید، یک رویکرد عالی برای داشتن آرامش و رضایت است. شاید گاهی درک مطالب کتاب دشوار شود و برای فهم آن باید کتاب را چندین بار بخوانید، اما بدانید که ارزشش را دارد. درس‌هایی که می‌آموزید، برای یک عمر با شما خواهند بود. من خودم کتاب را ظرف یک هفته خواندم و بعد از اتمامش، آن را دوباره از اول شروع کردم! تقریبا در هر صفحه‌ی کتاب، قسمت‌های جالب و خواندنی را هایلایت کرد‌ه‌ام و حالا که به کتابم نگاه می‌کنم، تمام آن رنگی شده است. این نشان می‌دهد که محتوای آن تا چه حد ارزشمند و جالب است. در مقایسه با سایر آثار راندا برن باید بگویم که بزرگ‌ترین‌ راز بهترین کتاب اوست. البته ماجرای کتاب راز فرق دارد؛ چراکه آن کتاب هیچ‌وقت تکرار نمی‌شود!» این نظر محمدجواد فرج‌الهی درباره‌ی کتاب بوده است.
جملاتی از کتاب که شاید انگیزه‌ی خواندن باشند
راندا برن در کتاب خود در مورد کشف حقیقتی بزرگ سخن رانده است؛ چنانچه در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «ما حقیقت هزاران سال را از دست داده‌ایم چون به ‌آنچه درست در مقابل چشمان ما قرار دارد نگاه نکرده‌ایم. مشکلات‌مان، مسائل زندگی‌، آمدوشد رویدادهای جهان، به‌سادگی حواس‌مان را پرت کرده و بزرگ‌ترین کشفی را که می‌توانیم انجام دهیم و همین‌جا مقابل ماست، فراموش کرده‌ایم؛ کشفی که می‌تواند ما را از رنج بیرون آورده و به‌سعادت و شادی دائمی ببرد». او همچنین در مورد ذات انسان بسیار نوشته و توضیح داده است که هویت ما با آنچه که فکر می‌کنیم، متفاوت است. به این جمله از کتاب توجه کنید: «ذات شما چیزی است که تجربه می‌کنید نه آنچه که هستید!» شاید فهم چنین مطالبی در ابتدا دشوار باشد اما بعد از کمی تعقل در متن کتاب می‌توان مقصود آن را دریافت. درباره‌ی مفهوم شادی و رضایت از زندگی نیز توضیحات زیادی در کتاب آمده است که مثلا می‌توان به این مورد اشاره کرد: «شادی، حس فطری شماست. اگر اکنون احساس شادی نمی‌کنید پس یک احساس منفی در شما وجود دارد که اجازه نمی‌هد با شادی ذاتی خود همراه شوید. اگر از این احساسات منفی رها شوید، زندگی را در حالت طبیعی‌اش تجربه خواهید کرد که سرشار از لذت و شادی خالص است».
درباره نویسنده
راندا برن -نویسنده و تهیه‌کننده تلویزیونی اهل استرالیا- است که به‌خاطر انتشار کتاب راز و اکران فیلم آن به شهرت جهانی دست یافت. محبوبیت او به‌قدری فراتر از انتظارات بود که مجله تایم او را یکی از 100 چهره برتر جهان معرفی کرده است. کتاب بزرگ‌ترین راز که آخرین نوشته‌ی برن بوده، جزو سری کتاب‌های راز است که شامل 5 جلد می‌شود: راز، قدرت، جادو، قهرمان و بزرگ‌ترین راز.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «بزرگترین راز»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
کتاب‌های پیشنهادی خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده‌اند
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.