جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

چهار اثر از فلورانس اسکاول ‏شین‏

قیمت:
195,000 تومان
مشخصات کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول ‏شین‏
کشور مبدا
تعداد صفحات
361 صفحه
شابک
9799643283376
سال خلق اثر
2003
سال انتشار
1399
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
60
این کتاب در یک نگاه

حتی اگر خیلی کتاب‌خوان نباشید هم نام کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین به گوشتان خورده است. این کتاب به‌قدری در بین مخاطبان ایرانی پرطرفدار است که بیش از 60 بار تجدید چاپ شده و هنوز هم شیفتگان زیادی دارد. کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین به اکثر زبان‌های زنده دنیا ترجمه شده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول ‏شین‏

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین کتابی بی‌نهایت جذاب است که افراد را در زندگی راهنمایی می‌کند و سعی دارد هوشیاری ذهن را تا حدود زیادی بالا ببرد. در هر یک از بخش‌های این کتاب به طور عمیقی به مرور درس‌های زندگی پرداخته شده است و اگر به طور کامل آن‌ها را مطالعه کنید، مطمئنا دیدتان نسبت به زندگی تغییر خواهد کرد.

این کتاب بسیار جالب، مجموعه‌‌ای از 4 نوشته اسکاول ‌شین یعنی «نفوذ کلام»، «بازی زندگی و راه این بازی»، «در مخفی توفیق» و «کلام تو عصای معجزه‌گر توست» می‌شود. همچنین این کتاب در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های سال 1401 قرار دارد.

درباره ترجمه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

  • چهار اثر از فلورانس اسکاول شین به بیش از ده زبان زنده دنیا ترجمه شده است.
  • چهار اثر از فلورانس اسکاول شین در ایران توسط مترجمان مختلف به زبان فارسی برگردانده شده است. گیتی خوشدل در نشر پیکان البرز، مینا امیری در نشر نیک‌فرجام، فرشته مهری در نشر ملینا، نشمیل مشتاق در نشر نقش و نگار و مترجمان دیگر کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را به زبان فارسی ترجمه کرده‌اند.

امتیاز چهار اثر از فلورانس اسکاول شین در گودریدز

  • تعداد نظرات: 560
  • تعداد امتیازدهی: 5,367
  • میانگین امتیاز (از 5): 3.62

نقل قول های کوتاه و جذاب از کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

  • کلام تو، عصای معجزه‌گر توست.
  • عشق واقعی فارغ از خود است و هیچ ترسی در خود راه نمی‌دهد. بدون هیچ چشم‌داشت یا حتی توقعی محبت می‌کند. شادمانی او در بخشیدن است، نه طلب محبت.
  • گذشته و آینده، زمان حال را به سرقت می‌برند.
  • هرچه انسان عمیقاً احساس کند یا به‌وضوح تجسم کند، ذهن نیمه هشیار را تحت تأثیر قرار می‌دهد و حتی کوچک‌ترین جزئیات آن به وقوع می‌پیوندد.
  • اگر کسی آرزوی بدشانسی و بدبختی دیگر را داشته باشد، بی‌تردید همان بدشانسی را برای خودش خواسته است. اگر خواستار کمک به موفقیت دیگران بوده است، به خودش کمک کرده که به موفقیت دست یابد.
  • عشق واقعی فارغ از خود است و هیچ ترسی در خود راه نمی‌دهد. بدون هیچ چشم‌داشت یا حتی توقعی محبت می‌کند. شادمانی او در بخشیدن است، نه طلب محبت.
  • فقط به سه دلیل جرأت کلام داشته باشید؛ به خاطر طلب سلامت، برکت یا سعادت.
  • اگر فرار کنید، مشکلات به دنبال شما خواهند آمد. از هیچ وضعیتی آزرده‌خاطر نباشید تا وزن و سنگینی خود را از دست بدهد.
  • تنها دشمنان انسان در درون خود او هستند.
  • امید به آینده نظر می‌کند، درحالی‌که ایمان می‌داند که آن را از پیش به دست آورده و با آن هماهنگ است.
  • «نه هیچ انسانی دشمن توست و نه هیچ انسانی دوست تو. بلکه هر انسانی معلم توست.»
  • فردی که از قدرت نفوذ کلام آگاه باشد، هنگام سخن گفتن بسیار دقت می‌کند.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین چیست؟

شین درباره این کتاب می‌گوید:

در کتابهای فلورانس حقیقت به سادگی و دقیق بیان شده است. کار شگفت‌انگیزی که بشریت میتواند با آزمایش این تعالیم تکامل یابد.

دیانا ناگی این کتاب را از جمله بهترین کتاب‌هایی می‌داند که تا به حال خوانده، او در این باره می‌گوید:

یکی از بهترین کتاب‌هایی‌ست که تاکنون خوانده‌ام. من قطعا این کتاب را به هرکسی که مایل به انتخاب و خواندن است توصیه میکنم. اگر به حقایق مندرج در آن اعتقاد نداشته باشید، شما را به جایی نمیرساند. اما کاری که من انجام داده‌ام این است که این اصول را در زندگی خودم رعایت کرده و آنها به طرز حیرت‌انگیزی به خوبی کار کرده‌اند. به شما هم توصیه میکنم که این کار را انجام دهید. دستیابی به نتیجه‌ای که واقعا آرزو می‌کنید، آسان نبوده و زمانبر است.

برخی از خوانندگان ایرانی هم این کتاب را ساده و صمیمی توصیف کرده‌اند، مثلا کاربری نوشته:

خواندن این کتاب؛ اصلا خسته‌کننده نیست. زبان اسکاول شین به صورت طنز، ساده، بی‌تکلف و صمیمی است. همین امر موجب شده که خواننده با کتاب به راحتی ارتباط برقرار کند. این نویسنده با استفاده از کتاب جذاب خود؛ پیام‌های بسیار مهمی راجع به حقایق زندگی به افراد می‌دهد و سعی دارد شما را نسبت به یک‌سری موارد، آگاه کند.

جملاتی از کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین که شاید انگیزه خواندن باشند

فصل اول؛ بازی زندگی و راه این بازی افکار مثبت و منفی می‌توانند بر روی ذهن اثر بگذارند. هرچه افراد افکار مثبت را در ذهن خود پرورش دهند، از پلیدی‌های افکار منفی دور شده و هر حس مثبتی را به خود جذب می‌کنند. در کتاب «چهار اثر از اسکاول شین» درباره این موضوع گفته شده است:

زندگی پیکار نیست، بازی است. زیرا آن‌چه آدمی بکارد همان را درو خواهد کرد، چه خوب، چه بد. قوه تخیل نیز در بازی زندگی نقشی عمده دارد. برای پیروزی در بازی زندگی باید قوه تخیل را آموزش دهیم که تنها، نیکی را در ذهن تصور کند. زیرا آن‌چه آدمی عمیقاً در خیال خود احساس کند یا در تخیلش به روشنی مجسم نماید؛ بر ذهن نیمه هشیار (ضمیر ناخودآگاه) اثر می‌گذارد و مو به مو در صحنه زندگی‌اش ظاهر می‌شود.

فصل دوم؛ کلام تو، عصای معجره‌گر توست اهل صبوری و تسلیم نشدن هستید؟ اسکاول شین در بخشی از کتاب درباره صبر و زمان مناسب رسیدن به خواسته می‌گوید:

وقتی همه کارهایت را تمام و کمال انجام دادی خاموش بایست. گاه این دشوارترین زمان برآورده شدن خواسته است. چون وسوسه تسلیم شدن و به عقب بازگشتن و سازش به جان انسان می‌افتد. لیکن هر که تا آخر صبر کند، نجات یابد. خواسته‌های آدمی اغلب در آخرین لحظه برآورده می‌شود. چون آدمی کار را وا می‌نهد، یعنی از استدلال دست می‌کشد. خرد لایتناهی مجال کار می‌یابد و بی‌درنگ خواسته‌اش عینیت می‌یابد.

فصل سوم؛ در مخفی توفیق زبان انسان قدرتی باور نکردنی دارد. زمانی که از کلامی خوش استفاده می‌کنید، بهترین‌ها برای شما مقرر می‌شود. در صورتی که اگر از کلامی نامناسب استفاده نمایید، این کلمات علیه شما وضعیتی نابه‌سامان را رقم می‌زنند. در بخشی از این فصل آمده:

در کتاب مقدس می‌خوانیم که زندگی و مرگ در قدرت زبان است. پس آدمی می‌تواند با یک حرکت عصای کلام خود، وضعیتی ناخوشایند را از میان بردارد؛ یعنی به جای اندوه، شادمانی و به جای بیماری، تندرستی و به جای تنگدستی، فراوانی بنشاند.

فصل چهارم؛ نفوذ کلام زبان خوش و دعای خیر برای خود و اطرافیان موجب می‌شود که راه‌های رسیدن به خوبی را هرچه سریع‌تر طی کنید و وجود شما سرشار از سلامتی و شادی گردد. فقط کافی‌ست در حق خود و دیگران آرزوهای خوب نمایید تا ببینید که چگونه آن‌ها را به خود جذب می‌کنید. در فصل چهارم این کتاب می‌خوانید:

هر آن‌چه آدمی بر زبان آورد همان را به‌سوی خود جذب خواهد کرد. سخن از بیماری، بیماری را جذب می‌کند. سخن از سلامتی، سلامتی را جذب می‌کند. هر آن‌چه برای دیگری آرزو کنید همانا برای خود آرزو کرده‌اید. لعن و نفرین، به خود دشنام‌دهنده باز می‌گردد. اگر بخواهید به کسی کمک کنید تا فرد موفق شود، همانا راه موفقیت خود را هموار کرده‌اید. «در برابر خیر و صلاحم بیدارم و هرگز فرصتی را از دست نمی‌‎دهم».

درباره نویسنده کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین، مشاور، نویسنده و تصویرساز آمریکایی در سال 1871 در ایالت نیوجرسی به دنیا آمد. اسکاول شین در سال‌های میانی زندگی‌اش به یک معلم معنوی و نویسنده‌ی علوم متافیزیکی تبدیل شد. عمده‌ی شهرت او در محافل ادبی آن زمان به نگارش و چاپ اولین کتابش یعنی «بازی زندگی و راه این بازی» برمی‌گردد. او مبلغی مذهبی بود و سخنرانی‌های متعددی در رابطه با موضوعات کتابش انجام می‌داد.

فلورانس در میان علاقه‌مندان به کتاب و افکارش محبوبیت زیادی کسب کرده و به چهره‌ای سرشناس در این زمینه تبدیل شده بود. اسکاول شین آثار متنوعی دارد که بسیاری از آن‌ها به اکثر زبان‌های زنده دنیا ترجمه شده‌اند. «بازی زندگی و راه این بازی»، «کلام تو عصای معجزه‌گر توست»، «در مخفی توفیق» و «افسون گذرگاه شهود» از جمله این کتاب‌ها هستند.

نکات جالب درباره کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

در اینجا برخی از نکات جالب در مورد این کتاب آورده شده است:

  • نویسنده کتاب تا پیش از نوشتن کتاب «بازی زندگی و راه این بازی» سال‌های زیادی را به‌عنوان یک هنرمند و تصویرگر کتاب کودک فعالیت کرد.
  • ازآنجایی‌که نتوانست ناشری پیدا کند، بازی زندگی را خودش منتشر کرد.
  • فلورانس اسکاول شین تا به امروز به‌عنوان یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های جنبش اندیشه نو شناخته می‌شود. 

اگر به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود هستید، چهار اثر از فلورانس اسکاول شین یک گزینه عالی برای خواندن است.

افتخارات و جوایز کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

  • از آثار پرفروش کلاسیک

نقد رسانه ها، افراد مشهور، و منتقدین درباره چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین با استقبال بسیار خوبی از سوی رسانه ها و افراد مواجه شده است. در زیر نقدهایی کلی درباره این کتاب آورده شده است:

  • «یکی از دلایل موفقیت او این بود که او همیشه خودش بود... صمیمی، غیررسمی، دوستانه و شوخ‌طبع. او خود بسیار معنوی بود... و با مثال‌های آشنا، عملی و روزمره آموزش می‌داد.»— امت فاکس
  • «بازی زندگی مملو از حکمت و بینش‌های خلاقانه است. من می‌دانم که آموزه‌های آن کارآمد هستند، زیرا مدت‌هاست از آن‌ها استفاده می‌کنم.» — دکتر نورمن وینسنت پیل
  • «در بحبوحه بحرانم، این چهار کتاب به من کمک کردند تا مسیر معنوی و مرکز خود را دوباره پیدا کنم. بدون آن‌ها گم می‌شدم و نمی‌توانم تصور کنم که اگر آن‌ها را نداشتم الآن کجا بودم.» — لیندا-آن استوارت
  • «چهار اثر از فلورانس اسکاول شین راهنمای کاملی برای یادگیری نحوه تبدیل شکست به پیروزی، کمبود به رفاه، ترس به ایمان و کینه به عشق ارائه می‌دهد.» — Barnes & Noble

خرید کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

اگر اولین باری است که از بوک لند خرید می‌کنید می‌توانید کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را با 25 درصد تخفیف تهیه کنید. برای آشنایی با شیوه‌ خرید آنلاین کتاب می‌توانید راهنمای خرید را مطالعه کنید.

برای خرید بهترین کتاب های روانشناسی روز دنیا می توانید از صفحه خرید کتاب روانشناسی دیدن فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «چهار اثر از فلورانس اسکاول ‏شین‏»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
کتاب‌های پیشنهادی خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده‌اند
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.