جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

قدرت درون تو

قیمت:
145,000 تومان
مشخصات کتاب قدرت درون تو
کشور مبدا
تعداد صفحات
192 صفحه
شابک
9789641703211
سال خلق اثر
2018
سال انتشار
1400
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
3
این کتاب در یک نگاه

کتاب «قدرت درون تو»، کتابی است که دربارهٔ توانایی‌ها و استعدادهای پنهانی درون افراد، اطلاعاتی به ما عرضه می‌کند. جان سی. مکسول در کتاب «قدرت درون تو»، به این موضوع می‌پردازد که چطور می‌توانید پتانسیل‌های خود را به حداکثر برسانید و تاثیری چشمگیر بر جهان و افراد دور و بر خود بگذارید.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب قدرت درون تو

 قدرت درون تو بر اهمیت خودآگاهی، پشتکار و ذهنیت قوی تاکید می‌کند؛ خواننده را تشویق می‌کند تا نقاط قوت و ضعف خود را بشناسد، اهداف معنادار برای خود تعیین کرده و به طور مداوم، روی بهبود و پیشرفت خود کار کند. مکسول اغلب از مثال‌ها و داستان‌های الهام‌بخش برای روشن کردن مفاهیم کلیدی استفاده کرده است که این امر، باعث شده کتاب مذکور برای افرادی که به دنبال آزادسازی پتانسیل بالقوۀ خود و رسیدن به دستاوردهای شخصی و حرفه‌ای هستند، انگیزه‌بخش و مفید باشد.

نظرات خوانندگان در سراسر دنیا دربارۀ کتاب قدرت درون تو چیست؟

یکی از خوانندگان کتاب که طرفدار جان سی.مکسول است، با اشاره به نکات مهم کتاب می‌نویسد: «یکی دیگر از کتاب‌های عالی دکتر مکسول! سه نکتۀ مهمی که از این کتاب برداشت کردم، به شرح زیر است: برای دیگران کارهایی انجام بده که خودشان نمی‌توانند برای خودشان انجام دهند؛ فراوان به دیگران ببخش، نه‌تنها فقط بخشیدن پول، بلکه بخشیدن هرچیزی از جمله فرصت‌ها و منابع؛ در طول گذر عمر، شفافیت دربارهٔ مسائل از قطعیت در مورد آن‌ها مهم‌تر می‌شود.»

خوانندۀ دیگر نیز با تحسین مجدد نویسنده، این‌گونه نوشته است: «داشتن نگرشی مثبت، کلید دستیابی به شادمانی و آرامش ذهن است. کتاب‌های جان مکسول به خوانندگان کمک می‌کند تا بر خلاف حفظ تعادل در زندگی، دستاوردهای بیشتری کسب کنید. این کتاب یکی دیگر از شاهکارهای اوست. به شدت پیشنهاد می‌کنم!»

امتیاز کتاب قدرت درون تو در گودریدز

  • تعداد نظرات: 42
  • تعداد امتیازدهی: 353
  • میانگین امتیاز(از5): 4.16

دربارۀ ترجمۀ کتاب قدرت درون تو

  • نشر ابوعطا، این کتاب را با ترجمۀ مهدیس بهنیا منتشر کرده‌‌ است.

دربارۀ نویسندۀ کتاب قدرت درون تو

جان سی مکسول، نویسنده، سخنران و کشیش آمریکایی متولد میشیگان است. شهرت او بیشتر برآمده از نوشته‌هایش در زمینه «رهبری» است. او به ‌واسطۀ داشتن مطالعات و فعالیت‌هایی در زمینۀ مسیحیت، آموزه‌های معنوی و اخلاقی را با تکنیک‌های رهبری و رشد فردی درهم می‌آمیزد.  برخی از آثار او عبارت‌‌اند از: «شانزده قانون موثر ارتباط»، «رهبر خودآگاه»، «پرورش فرمانروای درون»، «21 ویژگی برای مدیریت و رهبری» و «جهان خود را تغییر دهید».

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «قدرت درون تو»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
کتاب‌های پیشنهادی خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده‌اند
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.