جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

مغازه ی جادویی

قیمت:
130,000 تومان
مشخصات کتاب مغازه ی جادویی
کشور مبدا
تعداد صفحات
231 صفحه
شابک
9786229801048
سال خلق اثر
2016
سال انتشار
2016
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
147
این کتاب در یک نگاه

کتاب مغازه جادویی نوشته جیمز آر دوتی را فروزان صاعدی به فارسی برگردانده‌ و نشر کتاب مجازی آن را منتشر کرده است. جیمز آر دوتی در کتاب مغازه جادویی روایتی از زندگی پسری با نام جیمز را پیش روی ما گذاشته که اتفاقی در زندگی‌اش مسیر تازه‌ای را در برابرش گشود. این کتاب برای کسانی که به مطالعات روان‌شناختی علاقه دارند مناسب است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب مغازه ی جادویی

کتاب مغازه جادویی به قلم یک جراح مغز و اعصاب است که کوشیده تا راز ارتباط بین مغز و قلب را به ما بشناسد. این کتاب داستان زندگی کودکی است که در اثر مهربانی، راه زندگی‌اش تغییر کرد و هنگامی که بزرگ شد نهادی را برای مطالعه شفقت در دانشگاه استنفورد پایه‌گذاری کرد تا نشان دهد که چگونه هر کدام از ما با قدرتی که در قلب داریم می‌توانیم تغییری مثبت ایجاد کنیم.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

جیم، همه ما تو زندگی، گرفتار موقعیت‌هایی می‌شیم که برامون دردناکن. فکر کن زانوی من زخم شده. چیکارش باید بکنم؟ میتونم بهش توجه کنم، تمیش کنم، باندپیچیش کنم و مراقبش باشم که خوب بشه. یا می‌تونم بهش بی‌محلی کنم و وانمود کنم زخمی در کار نیست، وانمود کنم درد نمی‌کنه و نمی‌سوزه و فقط شلوارمو روش بپوشم و امیدوار باشم خودش از بین بره. آیا این بهترین روش درمانه؟ زخم‌های قلبمون هم اینطوری ان. باید بهشون توجه کنیم تا بتونن خوب بشن. در غیر این صورت مرتب ما رو آزار می‌دن. گاهی برای مدت طولانی. همه ما آسیب می‌بینیم. تا بوده، همین بوده. اما چیزایی که به ما صدمه می‌زنن و آزارمون می‌دن، یه کار شگفت‌انگیز هم می‌کنن. ما به وسیله درد، رشد می‌کنیم. تو موقعیت‌های سخت، رشد می‌کنیم. برای همینه که باید هر چیز سختی رو که تو زندگیت هست، در آغوش بکشی. من برای آدمایی که هیچ مشکلی ندارن، احساس تاسف می‌کنم.

درباره نویسنده کتاب مغازه جادویی

جیمز آر دوتی در کالیفرنیا و در فقر بزرگ شد. پدر و مادرش الکلی بودند و او در شرایط دشواری رشد کرد. امروز او مدیر مرکز تحقیقات و آموزش شفقت و نوع‌دوستی در دانشگاه استنفورد است که دالایی لاما یکی از بنیانگذاران آن است. او زمانی که در زندگی به بن‌بست رسیده بود با روث آشنا شد. روث زنی بود که به او تمریناتی را آموزش داد تا از شدت رنج خود بکاهد و بتواند آرزوهای خودش را محقق کند. جیمز آر دوتی سپس راه خود را یافت و هم تحصیلات عالی را طی کرد و هم اینکه توانست در زمینه‌های انسان‌دوستانه فعالیت‌های مهمی انجام دهد.

او دوره کارشناسی خود را در رشته زیست‌شناسی در دانشگاه کالیفرنیا، ایروین دریافت کرد و پس از پذیرش در دانشکده پزشکی دانشگاه تولین، به آن‌جا رفت و تحصیلاتش را به پایان رساند. او در سال 1990 گواهینامه هیئت مدیره را توسط هیئت جراحی مغز و اعصاب آمریکا دریافت کرد. جیمز آر دوتی نه سال را در بخش پزشکی ارتش ایالات متحده خدمت کرد و به درجه نیز سرگردی رسید.

برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر می‌توانید از دسته بندی خرید کتاب انگیزشی نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «مغازه ی جادویی»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.