جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

بهترین سواری عمر

قیمت:
189,000 تومان
مشخصات کتاب بهترین سواری عمر
کشور مبدا
تعداد صفحات
364 صفحه
شابک
9786227251487
سال خلق اثر
2019
سال انتشار
1400
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

کتاب «بهترین سواری عمر» اثر رابرت ایگر، نوشته­ای ماندگار و انگیزشی است که داستان زندگی تاجر و مدیرعامل موفقی را روایت می‌کند. خواندن کتاب «بهترین سواری عمر» و آشنایی با تکنیک‌های مدیریتی نوین، شاید یکی از کابردی‌ترین منابعی است که می‌تواند مسیر کسب‌وکار یا شرکت نوپایی که به تازگی تاسیس کردید را متحول سازد.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب بهترین سواری عمر

هر مدیر جوان یا به طور جامع‌تر هر انسانی که از موانع سر راه زندگی یا کسب‌وکارش می­هراسد، می‌تواند از این کتاب به‌عنوان فانوس دریایی روزهای تاریکش استفاده کند. این کتاب روایتگر ماجراهای پر فراز و نشیب زندگی مدیرعامل دیزنی است که از کارمندی معمولی، تبدیل به مدیری با جایگاه افسانه‌ای شد.

رابرت ایگر به مسائلی از جمله توجه، کنجکاوی، قاطعیت، تمرکز، عدالت و یکپارچگی اشاره می‌کند و ارتباط هر کدام را با مدیریت و رهبری موفق روشن می‌سازد. این کتاب توسط انتشارات هورمزد و با ترجمه هانیه منشی‌زاده به چاپ رسیده است.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب بهترین سواری عمر چیست؟

یکی از خوانندگان کتاب نوشته حین خواندن کتاب، هیجان و شور وصف‌ناپذیری را درباره دیزنی، جلسات و مدیران تجربه کرده است. این کتاب شامل خاطرات سفرهای کاری، شخصی و تجارب مفید رابرت ایگر ‌می‌باشد که بی‌نهایت جذاب و میخکوب‌کننده بیان شده است.

خواننده دیگری کتاب را روایتی الهام‌بخش معرفی می‌کند که می‌تواند به جوانان و مدیران تازه‌کار بینشی بدیع بدهد. روایت‌های رابرت ایگر درباره جلسات و دنیای مبادلات تجاری‌اش بسیار آموزنده است.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

رابرت ایگر کتابش را با اشاره به دوران کودکی منحصربه‌فردش آغاز می­کند: «این کتاب زندگی­نامه نیست، اما صحبت کردن درباره ویژگی‌هایی که در طول زندگی حرفه­ای‌ام به خوبی به من خدمت کرده­اند بدون بررسی دوران کودکی‌ام غیرممکن است. من همواره راه و رسم مشخصی داشته‌ام، به روش مشخصی کارها را انجام داده‌ام که نتیجه ترکیب اسرارآمیزی از ذات تربیت من است (مثلاً تا جایی که به یاد دارم، من همیشه زود بیدار می‌شده‌ام و قبل از آنکه بقیه مردم دنیا از خواب بیدار شوند، آن ساعات را مغتنم می­شمردم.) ویژگی‌ها و عادت‌های دیگری نیز دارم که نتیجه تصمیمات هدفمندی است که در طول مسیرم گرفته‌ام. همان­طور که در مورد بسیاری از ما صادق است، این تصمیمات تا حدی در واکنش به پدر و مادرم، به خصوص پدرم، گرفته ­شد؛ مردی باهوش و پیچیده که من را بیش از هر کس دیگری شکل داد. او قطعاً مرا درباره جهان کنجکاو کرده بود. ما یک اتاق کوچک با قفسه‌های پر از کتاب داشتیم و پدرم همه آن‌ها را خوانده بود. تا قبل از ورود به دبیرستان، کتاب‌خوانی جدی نبودم، اما بلاخره عاشق کتاب شدم و همه‌اش بخاطر او بود.»

رابرت در قسمتی از کتابش به تجربه کاری‌اش با دو مدیر تازه‌کار می‌پردازد که خصلت­های خاص خودشان را داشتند: «تام و دن به دنیای ما تعلق نداشتند. آن­ها از نظر ما بسیار کوچک بودند. آن‌ها صاحب ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی محلی، یک شرکت چاپ پراکنده، از جمله تعدادی روزنامه سایز متوسط بودند. آن­ها کاتولیک‌هایی با دیدگاه مذهبی بودند (دفتر نیویورک در ساختمانی در مدیسون بود؛ ساختمانی متعلق به اسقف اعظم کاتولیک شهر نیویورک) بدون هیچ تجربه‌ای در شبکه، هیچ ارتباطی با هالیوود و شهرتی که به دلیل خسیس بودنشان داشتند. ما نمی‌دانستیم که چه اتفاقی ممکن است رخ دهد وقتی آن‌ها شبکه را به دست گرفتند، اما می‌دانستیم که هیچ چیزی مثل سابق باقی نخواهد ماند.»

نویسنده داستان تروری را بازگو می­کند که اگر در دیزنی ورلد اتفاق می‌افتاد، می‌توانست زندگی‌اش را دگرگون سازد: «چند چیزی که بعد از آن متوجه شدیم مرا به گونه‌ای تکان دادند، چون باعث می‌شدند که مسیر شغلی‌ام کاملاً نابود شود. این موضوع تا حدود دوسال بعد علنی نشد، یعنی در طی محاکمه همسر متین به عنوان همدست قاتل (که بعداً تبرئه شد)، اما بازرسان فدرال به ران اطلاع دادند که بر این باورند که دیزنی ورلد هدف اولیه متین بوده است. آن­ها تلفن او را در صحنه تیراندازی پیدا کرده‌بودند و مشخص شد که او یکی از دکل‌های مخابراتی را هدف قرار داده بوده است. آن‌ها فیلم دوربین مداربسته را بررسی کردند و دوباره او را دیدند که در مقابل در ورودی خانه بلوز به جلو و عقب حرکت می‌کرد. در آن شب کنسرت هِوی متال در حال برگزاری بود که به معنای امنیت بیشتری بود؛ پنج افسر پلیس مسلح. پس از چند دقیقه پوشش ناحیه، متین را می‌توان دید که به سمت اتوموبیلش برمی­گردد.»

درباره نویسنده کتاب بهترین سواری عمر

رابرت ایگر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت والت دیزنی، عضو هیئت‌مدیره شرکت اپل و تاجر موفقی است که در سال 1951 در نیویورک متولد شد. او یکی از تاثیرگذارترین مدیران موفق دنیاست که داستان زندگی‌اش، راهگشای مدیران و رهبران مؤسسات و کسب‌وکارهای مختلف است. کارنامه درخشان کاری رابرت ایگر شامل 15 سال مدیریت وی در شرکت والت دیزنی و همچنین فعالیتش به‌عنوان رئیس تلویزیون ABC است.

«استیون اسپیلبرگ» فیلمساز بزرگ آمریکایی که تجربه همکاری با رابرت ایگر را دارد، به ستایش این نویسنده و زندگی‌اش پرداخته است و خلاقیت رابرت را از دلایل اصلی موفقیت و منحصربه‌فرد بودن او می­داند. «سوار بر زندگی» نام یکی دیگر از آثار رابرت ایگر است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «بهترین سواری عمر»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
کتاب‌های پیشنهادی خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده‌اند
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.