جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

با اقتدار برخاستن آن هم وقتی زمین خورده ایم و تنهاییم

قیمت:
219,000 تومان
مشخصات کتاب با اقتدار برخاستن آن هم وقتی زمین خورده ایم و تنهاییم
کشور مبدا
تعداد صفحات
286 صفحه
شابک
9786007845448
سال خلق اثر
2015
سال انتشار
2015
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
8
این کتاب در یک نگاه

طبیعتِ آسیب‌پذیری ساده است: اگر به‌قدر کافی و به‌مدت کافی شجاع باشیم، بالاخره زمین می‌خوریم.

این کتاب درباره‌ی دوباره برخاستن است.



وقتی در زندگی شجاع هستید، گاهی زمین می‌خورید. آن‌موقع گرچه می‌خواهید دوباره بلند شوید، داستان‌هایی که درباره‌ی کشمکش‌های شخصی و حرفه‌ای به خودتان می‌گویید، شما را در چرخه‌ی ترس، تردید درباره‌ی خود و پشیمانی نگه می‌دارند. با اقتدار برخاستن به شما کمک خواهد کرد این داستان‌ها را به مبارزه بطلبید تا بتوانید آینده‌ی خود را از نو بنویسید.



برنه بروان در این کتاب برای پذیرشِ ترس و شکست و خلق زندگیِ شجاعانه‌تر، رویکردی بسیار شخصی و عملی مطرح می‌کند. از معلمان و رهبران شرکت‌های بزرگ گرفته تا نظامیان و هنرمندان برجسته، او پای صحبت افراد مختلفی نشسته و به داستان‌های‌شان درباره‌ی شجاعت، شکست‌خوردن و دوباره سرپاشدن گوش داده و سپس این سؤال را از خود پرسیده است: چه چیزی بین تمامی این افراد موفق مشترک است؟ پاسخ ساده است: آن‌ها قدرت احساسات را درک کرده‌اند و از تکیه‌کردن به آن‌ها و رنجیدن نمی‌ترسند.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب با اقتدار برخاستن آن هم وقتی زمین خورده ایم و تنهاییم

با اقتدار برخاستن که برپایه‌ی تحقیق نوین برنه در زمینه‌ی آسیب‌پذیری و جسارت است، فرآیندی قدرتمند برای برخاستن پس از سقوط، غلبه بر اشتباهات و رویارویی با آسیب‌ها ارائه می‌کند؛ آن‌هم به‌روشی که خرد و معنای بیش‌تری را برای زندگیِ شما به ارمغان بیاورد.

برنه براون استاد تحقیقاتیِ دانشگاه است که سیزده سالِ گذشته را در آن‌جا صرف مطالعه‌ی آسیب‌پذیری، شجاعت، شایستگی و شرم کرده است. بیش از بیست میلیون نفر سخنرانی تِد تحسین‌شده‌ی او را تماشا کرده‌اند. او یکی از مهم‎ترین نویسنده‌های حوزه‌ی آسیب‌پذیری و بهبود زندگی فردی است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «با اقتدار برخاستن آن هم وقتی زمین خورده ایم و تنهاییم»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.