جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

بعد زلزله

قیمت:
72,000 تومان
مشخصات کتاب بعد زلزله
کشور مبدا
تعداد صفحات
168 صفحه
شابک
9789643624958
سال خلق اثر
2000
سال انتشار
2000
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
10
این کتاب در یک نگاه

بعد زلزله مجموعه‌ای از شش داستان کوتاه است. داستان‌ها از زلزله حرفی نمی‌زنند. بلکه در مورد زمان وقوع ویرانی و پس از آن صحبت می‌کنند. شخصیت‌های داستان شخصی مربوط به خود را دارند که در کوبه شهر زلزله‌زده زندگی می‌کنند. داستان‌ها از این صحبت می‌کنند که چگونه قهرمانان داستان باید به این واقعیت عادت کنند که آنها فانی هستند و ممکن است برای آنها نیز این اتفاق بیفتد.




بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب بعد زلزله

از میان شش داستان کتاب، سه داستان «منظره با فلاتیرون»، «تایلند» و «پای عسل» بیش از همه خواننده را تحت تأثیر قرار داده است.

نظر خوانندگان سراسر دنیا، درباره‌ی کتاب بعد زلزله چیست؟

هاروکی موراکامی، نویسنده‌ی ژاپنی، بدون شک یکی از بهترین نویسندگان دوران مدرن، از نظر موفقیت تجاری و همچنین داشتن پایگاه خوانندگان عظیم در سراسر جهان است. «بعد زلزله» مجموعه ای از داستان های کوتاه موراکامی است. زمین لرزه‌ای که موراکامی از آن حرف می‌زند به سال 1995 برمی‌گردد. به عنوان یک نویسنده بومی ژاپنی، بلایای طبیعی مانند زلزله قلب موراکامی را لرزاند. «بعد زلزله» پیشنهاد او به تمام شهروندان کره‌ی زمین است تا یادآوری کند که نژاد بشر چقدر شکننده است. تمام آنچه در این بین اتفاق می‌افتد، به نام «زندگی»، صرفاً تجلی احساسات و تعاملات ما با هم‌نوعانمان است.

درباره نویسنده کتاب بعد زلزله

هاروکی موراکامی در سال 1949 در کیوتو، ژاپن به دنیا آمد. او در کوبه بزرگ شد و سپس به توکیو نقل مکان کرد و در دانشگاه واسدا تحصیل کرد. پس از کالج، موراکامی یک بار کوچک جاز را افتتاح کرد که او و همسرش آن را به مدت هفت سال اداره کردند. اولین رمان او، آواز خواندن باد را بشنو، در سال 1979 برنده‌ی جایزه‌ی ادبی گونزو برای نویسندگان نوپا شد.

او این موفقیت را با دو کتاب بعدی‌اش یعنی پین ​​بال و تعقیب گوسفند وحشی تکرار کرد. او نویسنده‌ی پرکاری است و بیشتر آثارش به زبان فارسی ترجمه شده‌اند. آثار موراکامی به بیش از پنجاه زبان در سراسر دنیا ترجمه شده‌اند و یکی از پرمخاطب‌ترین نویسندگان جهان به شمار می‌رود.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «بعد زلزله»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.