جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

33 استراتژی جنگ

قیمت:
559,900 تومان
مشخصات کتاب 33 استراتژی جنگ
کشور مبدا
تعداد صفحات
672 صفحه
شابک
9786222200329
سال خلق اثر
2005
سال انتشار
2005
قطع
وزیری
جلد
نرم
نوبت چاپ
9
این کتاب در یک نگاه
سی‌وسه استراتژی جنگ، اثر ارزشمندی از نویسنده آمریکایی رابرت گرین است که به بیان دستورات راهبردی که فرماندهان بزرگ در طول تاریخ مورد استفاده قرار می‌داده‌اند، پرداخته و آن‌ها را در قالب دستورات عملی ساده‌ای بیان کرده است.

 
بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب 33 استراتژی جنگ
بی‌شک استراتژی‌های مطرح شده در کتاب سی‌وسه استراتژی جنگ برای افرادی که در پی کسب موفقیت در تمام حوزه‌های زندگی از جمله کسب‌وکار، روابط اجتماعی و زندگی شخصی‌اند، کارساز خواهد بود.
کافی است این کتاب را بخوانید تا بر رقبای خود پیروز شوید: زیرا زندگی روزانه و دنیای کسب‌وکار شباهت بسیاری با میدان نبرد دارد و در آن رقبا برای کسب منافع شخصی بیشتر با یک‌دیگر به رقابت می‌پردازند.
برپایی یک جنگ یا رسیدن به صلح، پیامد انتخاب یک استراتژی است. استراتژی مناسب ابزاری کارآمد برای حل مشکلات است. ذهن من و شما سرآغاز تمام نبردها و استراتژی‌هاست. ذهنی که به آسانی تحت تاثیر احساسات قرار گیرد، نمی‌تواند به درستی شرایط را ارزیابی کند و قطعا با انتخاب راهبردهای نادرست، هدف و فرصت‌هایش را به باد می‌دهد
این کتاب ذهن شما را تربیت می‌کند تا با توجه به موقعیت خود و دشمن کارآمدترین استراتژی را پیش گیرید و با کمترین تلفات و خسارت به بزرگ‌ترین پیروزی‌ها دست بیابید.
نخستین کتاب رابرت گرین با نام چهل‌وهشت قانون قدرت راهنمای عملی برای افرادیاست که خواهان رسیدن به قدرت یا مسلح شدن در برابر قدرتمندان‌اند.
دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «33 استراتژی جنگ»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.