جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

مد

قیمت:
550,000 تومان
مشخصات کتاب مد
کشور مبدا
تعداد صفحات
364 صفحه
شابک
9786008668527
سال خلق اثر
2009
سال انتشار
2009
قطع
وزیری
جلد
نرم
نوبت چاپ
6
این کتاب در یک نگاه

کتاب «مُد» نوشته جیل مارتین را هانیه چوپانی به فارسی برگردانده و نشر آوند دانش آن را منتشر کرده است. جیل مارتین در کتاب «مُد» اصول لازم جهت ایجاد یک سبک شخصی در لباس و استایل را آموزش و اطلاعات مفیدی در رابطه با مد و بدن ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب مد

کتاب «مُد» نوشته جیل مارتین را هانیه چوپانی به فارسی برگردانده و نشر آوند دانش آن را منتشر کرده است. جیل مارتین در کتاب «مُد» اصول لازم جهت ایجاد یک سبک شخصی در لباس و استایل را آموزش و اطلاعات مفیدی در رابطه با مد و بدن ارائه می‌دهد. این کتاب برای طراحان لباس و مُد مناسب است.
دنیای مُد دنیای پرتنوعی است و طراحان مشهوری در آن مشغول به فعالیت هستند. هر سال، حاصل فکر و ایده‌ی طراحان به بازار عرضه می‌شود و انتخاب لباس را برای دوستداران مُد دشوارتر می‌کند. با این وجود دنیای مُد مشتاقان زیادی در سراسر جهان دارد. طراحان به ما پیشنهاد می‌کنند که از کدام طرح‌‌ها و در کدام فصل‌ها و با کدام ترکیب بهره ببریم تا شاداب‌تر و جذاب‌تر به نظر آییم. «پیر ای. لیهو»، «جیل مارتین» و «دینا داویچ» جمعی از طراحان لباس هستند که توانسته‌اند با فهمِ دل‌مشغولی‌های مردم کتابی را بنویسند که آن‌ها را در بهتر لباس‌پوشیدن و زیباتر به نظر رسیدن یاری دهد. این کتاب آموزش می‌دهد چگونه از لباس‌هایی که دارید استفاده کنید و یک پوشش خاص خلق کنید. همچنین این اثر نکات مفیدی به شما یاد می‌دهد تا هنگام خرید لباس جدید انتخاب بهینه‌تری نسبت به قبل داشته باشید. این کتاب کمک می‌کند تا مردم بتوانند لباس بهتر و خوش‌ریخت‌تری برای خودشان برگزینند.
جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند
«سبک شخصی یعنی یافتن تیپی که شخصیت شما را به بهترین شکل ممکن نشان می‌دهد. همچنین می‌توان گفت که سبک شخصی متناسب‌سازی جوانب مختلف تیپ ظاهر و برجسته‌سازی ویژگی‌های فیزیکی خود و در عین حال پوشاندن برخی قسمت‌هاست (نواحی‌ای که اندکی به کمک نیاز دارند)؛ در حقیقت، سبک شخصی شما چیزی است که در دوران بزرگ‌سالی همواره همراهی‌تان می‌کند و در طول زمان ممکن است کمی تغییر یابد. سبک شما باید شامل برخی از آخرین جریان‌های مد روز شود و همین‌طور نیز خواهد شد؛ در عین حال لزومی ندارد تمام مدل‌های آخرین مجلات مد را کور کورانه دنبال کنید. دانستن تفاوت میان مد و سبک، نکته‌ای بسیار مهم در ایجاد سبک شخصی است. مد یعنی آنچه بر اساس آخرین مجلات مد و مجموعه‌های طراحان برتر در حال حاضر مرسوم است؛ اما سبک را بر اساس شخصیت و تیپ بدنی خود به وجود می‌آورید. بنابراین ضمن اینکه ممکن است دامن کوتاه و بوت ساق بلند آخرین مد روز باشد،  شاید با توجه به تیپ بدنی و شخصیت شما یا هر دو، این‌جور لباس ‌پوشیدن مناسبتان نباشد. البته نه به این معنا که به کل باید از پوشیدن چنین لباس‌هایی صرف‌نظر کنید. شما می‌توانید از یک تیپ و نحوه‌ی پوشش خاص در سبک شخصی‌تان استفاده کنید. اگر دامن کوتاه مناسب شما نیست می‌توانید یک دامن مدادی را امتحان کنید که تا روی زانوهایتان را می‌پوشاند. اگر اصلاً دامن نمی‌پوشید، یک جفت بوت زیر یک شلوار راسته بپوشید. اگر بوت نوک‌تیز مد شده است، می‌توانید یک جفت بوت به این سبک بپوشید تا علاوه بر پیروی از سبک شخصی خود با آخرین مد روز نیز همگام باشید. شما می‌توانید به‌ روش‌های بسیاری سبک شخصی خود را ایجاد کنید. آنچه سبک شخصی شما را از دیگری متمایز می‌کند، مثل یک رنگ بخصوص، جواهراتی پُرزرق‌وبرق یا یک کفش پاشنه‌ سوزنی، باید درخور شخصیتتان باشد. اگر دوست دارید در یک مهمانی عصرانه بدرخشید بهتر است از جواهرات پرجلوه‌تری استفاده کنید. بسیاری از خانم‌ها احساس می‌کنند با کفش پاشنه‌بلند جذاب‌ترند، بنابراین شاید پوشیدن یک جفت کفش پامپ یا سندل بیشتر با سبک شما جور باشد. اگر هنگامی که بیرون می‌روید احساس راحتی داشته باشید بر اعتمادبه‌نفستان افزوده خواهد شد. این کار بسیار جالب است و به شما این امکان را می‌دهد که با انواع زیورآلات، کفش، دستمال‌گردن و کیف، سبک خاص خود را به وجود آورید. از این گذشته آزادید چیزهایی را بخرید و بپوشید که فقط و فقط منحصر به شخص خودتان است.»

 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «مد»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.