جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

کتاب کوچک زبان بدن

قیمت:
84,500 تومان
مشخصات کتاب کتاب کوچک زبان بدن
کشور مبدا
تعداد صفحات
96 صفحه
شابک
9789648619560
قطع
پالتویی
جلد
نرم
نوبت چاپ
903
این کتاب در یک نگاه

«کتاب کوچک زبان بدن» یک کتاب روانشناسی است که پیرامون پیچیدگی‌های روابط اجتماعی سخن می‌گوید. ویجایا کومار این اثر را در سال 2011 میلادی به زبان انگلیسی نوشت. در این کتاب مجموعه‌ای از نکات درباره‌ی زبان بدن گردآورده‌ی شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید شخصیت خود را رشد دهید و در جامعه بدرخشید.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب کتاب کوچک زبان بدن

«کتاب کوچک زبان بدن» به شما کمک می‌کند تا ضمن بهبود سبک زندگی‌تان، سریع‌تر و راحت‌تر به اهداف موردنظرتان دست یابید. یکی دیگر از مزیت‌های یادگیری زبان بدن این است که از نیات و مقاصد واقعی دیگران مطلع می‌شوید و به‌سرعت سخنان دروغ را تشخیص می‌دهید. شما می‌توانید ادامه‌ی این مطالب را در «کتاب کوچک زبان بدن» با ترجمه‌ی زهره‌ زاهدی دنبال کنید.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب کوچک زبان بدن چیست؟

علی نصیری، مخاطب کتاب از تهران، چنین نظری درباره‌ی «کتاب کوچک زبان بدن» داده است: «این کتاب برای هرکسی که می‌خواهد ارتباطات اجتماعی خود را قوی‌تر کند و یا فکر دیگران را بخواند، کاربردی است. «کتاب کوچک زبان بدن» مختصر و مفید نوشته شده است و شما را به صورت کلی با دنیای رفتارشناسی و زبان‌ بدن آشنا می‌کند. اگر اطلاعات بیش‌تری می‌خواهید باید کتاب‌های تخصصی‌تر و طولانی‌تر در این زمینه را بخوانید. اما برای کسانی که می‌خواهند زبان بدن را سریع یاد بگیرند و استفاده کنند، این کتاب یک گزینه‌ی عالی است. اگر به این موضوع علاقه داشته باشید و کتاب فوق را بخوانید، به شما قول می‌دهم که دیدتان نسبت به اطرافیانتان بسیار گسترده‌تر می‌شود و دنیا‌ی‌تان از سمت ضمیرناخوداگاه تغییر می‌کند. به‌هرحال در جهان امروز، محاورات و زبان بدن بسیار مهم است و کسی که آن‌ها را بلد باشد، به‌راحتی می‌تواند یک مذاکره یا حتی یک سخنرانی را به نفع خود پیش ببرد.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

نویسنده در مقدمه‌، به معرفی کتاب و توضیح محتوای آن پرداخته است که آن را با یکدیگر می‌خوانیم: «این کتاب به خواننده کمک می‌کند از زبان بدنش باخبر باشد. حرکات غیرکلامی و علائمی را که خودش بروز می‌دهد بشناسد و حرکات و علایم ارتباطی سایر هم‌نوعانش را هم بفهمد. فراگیری دانش و مهارت ارتباط غیرکلامی از هر مواجهه‌ای با دیگران، تجربه‌ای هیجان‌انگیز می‌سازد. فرد یاد می‌گیرد از روی حرکات دیگران افکارشان را بخواند و زمان هیجان‌انگیزی را صرفا به تماشای آیین‌های مربوط به زبان بدن آن‌ها بنشیند! فرد می‌تواند به کمک درک، مشاهده و درون‌بینی بگوید که دیگری دارد دروغ می‌گوید، می‌خواهد دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، یا صرفا کسل است! بخوانید و از زبان بدن، که بیش‌تر از صدها جلد کتاب حرف می‌زند، بیشتر بدانید!»

به این قسمت از کتاب توجه کنید که درباره‌‌ی نشانه‌های دروغ گفتن از کودکی تا بزرگسالی است: «بچه‌ها بلافاصله بعد از دروغ گفتن، با یک یا دو دست دهانشان را می‌پوشانند. این حرکت تا بزرگسالی فرد هم ادامه می‌یابد، با این تفاوت که سرعتش کم‌تر می‌شود. یک نوجوان هم ممکن است هنگام دروغ گفتن دست‌ها را به طرف دهان ببرد، اما به جای این‌که انگشت‌ها را روی دهان فشار دهد، آن‌ها را به‌آرامی دور دهانش می‌مالد. در بزرگسالی همین حرکت به این صورت در می‌آید که دست به دهان نزدیک می‌شود، زیر بینی قرار می‌گیرد و آهسته مالش می‌دهد.»

ارتباط مستقیمی میان مقام اجتماعی و مهارت کلامی وجود دارد. برای مثال این بخش از کتاب را بخوانید: «تحقیقات نشان می‌دهد هر قدر مقام شخص در اجتماع بالاتر باشد، بهتر می‌تواند به کمک کلمات و عبارات ارتباط برقرار کند. میزان پیام‌رسانی شخص از طریق زبان کلامی، بستگی به حجم حرکاتی دارد که او برای ارسال پیامش به کار می‌برد. فردی که موقعیت و قدرت دارد، می‌تواند توسط کلمات ارتباط موثر برقرار کند، حال آن‌که شخص دیگری با مهارت کم‌تر در این زمینه، برای رساندن پیامش بیشتر از حرکات استفاده می‌کند تا کلمات. با بالا رفتن سن، حرکات فرد کندتر و با وضوح کم‌تر مشاهده می‌شود، لذا ترجمان دقیق حرکت او مشکل‌تر می‌شود.»

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «کتاب کوچک زبان بدن»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.