جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

قتل در زمین گلف

قیمت:
96,000 تومان
مشخصات کتاب قتل در زمین گلف
کشور مبدا
تعداد صفحات
269 صفحه
شابک
9780643634732
سال خلق اثر
1302
سال انتشار
1302
قطع
پالتویی
جلد
نرم
نوبت چاپ
8
این کتاب در یک نگاه

کتاب «قتل در زمین گلف» ما را با یکی دیگر از ماجراهای هیجان‌انگیز  پوآرو همراه می‌کند. داستان از آن‌جا شروع می‌شود که پوآرو نامه‎ای از یک شخص ثروتمند به نام رینالد دریافت می‌کند. رینالد که یک میلیونر معروف فرانسوی بوده، از او درخواست کمک کرده است. پوآرو هم به‌محض دریافت نامه، به همراه دستیارش عازم فرانسه می‌شود تا موضوع را پیگیری کند.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب قتل در زمین گلف

کتاب «قتل در زمین گلف» ما را با یکی دیگر از ماجراهای هیجان‌انگیز  پوآرو همراه می‌کند. داستان از آن‌جا شروع می‌شود که پوآرو نامه‎ای از یک شخص ثروتمند به نام رینالد دریافت می‌کند. رینالد که یک میلیونر معروف فرانسوی بوده، از او درخواست کمک کرده است. پوآرو هم به‌محض دریافت نامه، به همراه دستیارش عازم فرانسه می‌شود تا موضوع را پیگیری کند. اما او هنگام رسیدن، از طریق پلیس متوجه می‌شود که آقای رینالد به قتل رسیده و مظنون اصلی هم فرزند اوست. حال پوآرو باید سر از این ماجرای قتل دربیاورد و ببیند که چه کسی در حقیقت آقای رینالد را کشته است. شما می‌توانید ادامه‌ی داستان را در کتاب «قتل در زمین گلف» با ترجمه‌ی محمدعلی ایزدی دنبال کنید.
نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب «قتل در زمین گلف» چیست؟
اکبری، مخاطب فارسی‌زبان کتاب، نظر خود را این‌گونه در وب‌سایت گودریدز بیان کرده است: «یک رمان فوق‌العاده که شما را پای خود میخکوب خواهد کرد و چاره‌ای جز تمام کردنش نخواهید داشت. در حین حال اصلا به صورتی سخت و موهوم نیست که بخواهید از آن خسته شوید. داستان از زبان هستینگز، همراه پوآرو، به صورت اول شخص روایت می‌شود و طبق معمول ماجرای یک قتل در میان است. یکی از جذابیت‌های داستان‌های پوآرو این است که از ابتدا تا انتهای داستان، ذهن خواننده کاملا فعال و درگیر می‌ماند. درواقع آگاتا کریستی سریعا اطلاعاتی را که برای‌تان جذابیت داشته و تقریبا اثبات شده است را به شکل هیجان‌انگیزی با کشف‌های پوآرو، غلط نشان می‌دهد. همچنین برخلاف برخی کتاب‌ها و فیلم‌های جنایی، شما با نحوه‌ی پیشرفت پله‌به‌پله و مرحله‌به‌مرحله‌ی پوآرو، روبه‌رو می‌شوید که این موضوع جذابیت رمان را چندین برابر کرده است. من کتاب را با ترجمه‌ی محمدعلی ایزدی از نشر هرمس خواندم و باید بگویم که خیلی خوب ترجمه شده بود. خواندن این کتاب را به شما هم توصیه می‌کنم.»
جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند
به این قسمت از کتاب توجه کنید که به‌زیبایی، نحوه‌ی دروغ گفتن زنان را شرح می‌دهد: «یک زن به خاطر چه کسی ممکن است دروغ بگوید؟ گاهی به خاطر خودش، معمولا به خاطر مردی که دوست دارد و همیشه به خاطر فرزندش.» همچنین در قسمت دیگری از کتاب، با جمله‌ی زیبایی روبه‌رو می‌شویم که معصومیت ظاهری قاتلان را توصیف می‌کند: «بعضی از بزرگ‌ترین جنایتکارانی که در طول زندگی‌ام با آن‌ها مواجه شده‌ام، چهره‌‌ی فرشتگان را داشتند.»
درباره نویسنده
آگاتا کریستی، نویسنده مشهور انگلیسی در سبک ادبیات کارآگاهی، زاده سال 1890 میلادی در شهر تورکوی است. او در میان سال‌های جنگ جهانی اول، رمان «ماجرای اسرارآمیز در استایلز» را نوشت و شخصیت هرکول پوآرو را خلق کرد. این اولین رمان آگاتا کریستی بود که به موفقیتی بی‌نظیر دست یافت و موجب شهرت جهانی‌اش گشت. او پس از آن 66 رمان جنایی و 14 مجموعه داستان کوتاه نوشت و به یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان جهان با فروش بیش از دو میلیارد کتاب تبدیل شد. آگاتا کریستی همچنین پرترجمه‌ترین نویسنده‌ی تاریخ بوده و آثارش به بسیاری از زبان‌های دنیا ترجمه شده است. از میان آثار مشهور او می‌توان به کتاب‌های «قتل‌های الفبایی»، «آقای کوئین مرموز»، «شاهدی برای دادگاه»، «دروازه‌ی سرنوشت»، «قتل در قطار سریع‌السیر شرق»، «شبح مرگ بر فراز نیل» و «قتل راجر آکروید» و «معمای کارائیب» اشاره کرد. آگاتا کریستی سرانجام در سال 1976 میلادی بر اثر مرگ طبیعی از دنیا رفت.

 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «قتل در زمین گلف»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.