جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

چگونه پیشرفت را به فرزندم آموزش دهم/ جیبی

قیمت:
35,000 تومان
مشخصات کتاب چگونه پیشرفت را به فرزندم آموزش دهم/ جیبی
تعداد صفحات
196 صفحه
شابک
9789642878505
سال خلق اثر
1399
سال انتشار
1399
قطع
جیبی
جلد
نرم
نوبت چاپ
8
این کتاب در یک نگاه

کتاب «چگونه پیشرفت را به فرزندم آموزش دهم» از «چری فولر» است و توسط الهام آرام‌نیا و شمس‌الدین حسینی به فارسی برگردانده شده و انتشارات هیرمند این کتاب را چاپ کرده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب چگونه پیشرفت را به فرزندم آموزش دهم/ جیبی

کتاب «چگونه پیشرفت را به فرزندم آموزش دهم» از «چری فولر» است و توسط الهام آرام‌نیا و شمس‌الدین حسینی به فارسی برگردانده شده و انتشارات هیرمند این کتاب را چاپ کرده است. این کتاب درباره‌ی پیشرفت و اهمیت آن در زندگی است. والدین با استفاده از این کتاب می‌توانند کوشش‌هایشان در جهت آموزش فرزندان را مؤثرتر کنند و در نهایت کودکانی با تفکر انتقادی، خلاقیت و سایر مهارت‌های لازم برای زندگی را تربیت کنند.
جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند
در شروع کتاب نویسنده در سخنی با والدین می‌نویسد: «پس از مطالعه‌ی این کتاب متوجه می‌شوید که می‌توانید کمک شایانی به کسب موفقیت فرزندتان نمایید. لطفا نقش اعتمادبه‌نفس و آمادگی خود را برای قدم برداشتن در این راه در نظر داشته باشید. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که ارتباط بسیار حیاتی میان علاقه و توجه والدین به آموزش فرزند، میزان پیشرفت و یادگیری او در مدرسه وجود دارد. اما همیشه دانستن این‌که چگونه می‌توانید کنجکاوی فرزندتان را تحریک کنید، یا او را علاقه‌مند به یادگیری نمایید، آسان نیست.» در بخشی از کتاب دستورالعمل‌های کمک‌کننده برای والدین عنوان شده است: «برای فرزندتان عروسک خیمه‌شب‌بازی درست کنید. برایش چشم، بینی و مو بگذارید و او را تشویق کنید تا با آن تئاتر اجرا کند.» یا «نقشه‌ی جهان را به دیوار اتاق فرزندتان نصب کنید. به این ترتیب او متوجه می‌شود که اخبار مختلف در کدام کشور یا استان رخ می‌دهد. مکان‌هایی که اتفاقات مهم رخ داده است را با مدادرنگی رنگ کرده و مشخص کنید. به این ترتیب او از دنیا، اخبار و حوادث آن آگاه می‌شود و همه چیز می‌آموزد.»
درباره نویسنده
چری فولر (Cheri Fuller)، یک سخنران الهام‌بخش و نویسنده‌ی کتاب‌های پُرفروش است. خانم فولر، معلم سابق، دارای مدرک کارشناسی ارشد در ادبیات انگلیسی است. از کتاب‌های دیگر او می‌توان به «چگونه ارزش‌ها را به فرزندم آموزش دهم»، «فرزندان دارای عزت نفس» و «خوشبختی» اشاره کرد. همه‌ی آن‌ها به فارسی نیز ترجمه شده‌اند.

 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «چگونه پیشرفت را به فرزندم آموزش دهم/ جیبی»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.