جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

دیزاین یک شغل است

قیمت:
90,000 تومان
مشخصات کتاب دیزاین یک شغل است
کشور مبدا
تعداد صفحات
168 صفحه
شابک
9786226669290
سال خلق اثر
1391
سال انتشار
1391
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
904
این کتاب در یک نگاه

کتاب «دیزاین یک شغل است» نوشته‌ی مایک مونتیرو را ماندانا فرهادیان به فارسی برگردانده و نشر مشکی آن را منتشر کرده است. مایک مونتیرو در کتاب «دیزاین یک شغل است» به این می‌پردازد که فرد چگونه می‌تواند در حرفه‌ی خودش درآمد بیش‌تری کسب کند. این کتاب برای فعالان حوزه‌ی دیزاین مناسب است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب دیزاین یک شغل است

کتاب «دیزاین یک شغل است» نوشته‌ی مایک مونتیرو را ماندانا فرهادیان به فارسی برگردانده و نشر مشکی آن را منتشر کرده است. مایک مونتیرو در کتاب «دیزاین یک شغل است» به این می‌پردازد که فرد چگونه می‌تواند در حرفه‌ی خودش درآمد بیش‌تری کسب کند. این کتاب برای فعالان حوزه‌ی دیزاین مناسب است.
این کتاب شامل مبانی علمی‏ است و به مطالبی مانند کارکردن با مشتری‌ها و با دیگران، ارزیابی کار و... می‌پردازد. این کتاب با تفکیکی که میان کار هنرمند و کار دیزاینر انجام می‌دهد، راه‌های برقراری ارتباط با مشتری و شیوه‌های اجرای کار دیزاین را به مثابه یک شغل معرفی می‌کند. 
جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند
«اگر به شما بگویم که نگران پیدا کردن مشتری بعدی نیستم، بزرگ‏ترین دروغ را در این کتاب به شما گفته‏ام. می‏توانم به شما بگویم که با درست کردن یک پورتفولیوی پروپیمان، یا کسب تجربه به‌حد کافی، یا رسیدن به سطح مشخصی از بدنامی در صنعت، دیگر لازم نیست نگران باشید. می‏توانم به شما بگویم که با خیال راحت می‏خوابم و ساعت چهار صبح از توی رختخواب بیرون نمی‏پرم که دور زمین دوی دبیرستانِ محله بدوم. می‏توانم به شما بگویم که هرگز نگران تعداد هدیه‌های زیر درخت کریسمس نیستم. همۀ این‌ها را می‏توانم به شما بگویم؛ اما اگر بگویم دروغ گفته‏ام و نمی‏خواهم به شما دروغ بگویم. پیدا کردن مشتری وحشتناک‏ترین و ترسناک‏ترین چیزی است که در این دنیا می‏توانم به آن فکر کنم. ترجیح می‏دهم از خودم گوشت آویزان کنم و با ببر بنگال کشتی بگیرم، اما دنبال مشتری نگردم. اگر فکر می‏کنید تقاضای رسمی برای آن نوع کارِ دلبخواهتان خیلی ترسناک به نظر می‏رسد، پس همین حالا این کتاب را ببندید. راهتان را بکشید و بروید. در مورد انتخاب‏های زندگی‏تان دوباره فکر کنید و به‌سراغ شغلی بروید که این قدر اضطراب نداشته باشد؛ مثلاً تمیز کردن لانۀ مار کبری. این کار را بکنید. پیش هیچ‌کس هم کوچک نمی‏شوید. خود را در خرقه‏ای بپیچید و از درگاه خدایتان طلب بخشایش کنید. بروید! (رفتند؟ چه عالی! مشتری‏های بیشتری برای بقیۀ ما می‏ماند..) از شوخی گذشته، پیدا کردن مشتری یکی از ترسناک‏ترین چالش‏هایی است که هر دیزاینری با آن مواجه است. به‌هرحال فقط وقتی می‏توانید کاری را شروع کنید که مشتری داشته باشید. با همۀ این احوال، حتمی‏ترین راه برای پیدا نکردنِ مشتری این است که نگران باشید و بترسید. مشتری‌ها موقعی که می‏خواهند استخدام کنند دنبال اعتمادبه‌نفس می‏گردند. می‏خواهید مطمئن باشید که مشتری گیرتان نمی‏آید؟ پس نگران و مضطرب رفتار کنید. نمی‏گویم تظاهر کنید برایتان اهمیتی ندارد، می‏گویم مثل کسی رفتار کنید که پای شهرتش در میان است و حاضر است برای حفظ آن چک سنگین هم بکشد.»
درباره‌ی نویسنده
مایک مونتیرو بنیانگذار و مدیر طراحی Mule Design است. او مدام در مورد صنعت، اخلاق و تجارت طراحی مطالبی می‌نویسد و حرف می‌زند. او عاشق طراحی است و سه کتاب در این زمینه نوشته است.

 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «دیزاین یک شغل است»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.