جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

انجامش بده

قیمت:
75,000 تومان
مشخصات کتاب انجامش بده
کشور مبدا
تعداد صفحات
94 صفحه
شابک
9786226573894
سال خلق اثر
1398
سال انتشار
1398
جلد
نرم
نوبت چاپ
9
این کتاب در یک نگاه
کتاب «انجامش بده (Do the Work)» نوشته‌ی گری جان بیشاپ، نویسنده‌ی کتاب پُرفروش خودت را تباه نکن است که در سالیان اخیر با اقبال عمومی بسیاری از جانب خوانندگان در سراسر دنیا مواجه شده است. این کتاب که در حوزه‌ی انگیزشی و راهنمای عملی برای یک نوع سبک زندگی است، توسط نوید بهرامی به فارسی ترجمه شده و انتشارات میلکان آن را منتشر کرده است. در کتاب «انجامش بده» پس از مقدمه، با شش فصل روبه‌رو هستیم که عبارتند از: تجزیه و توضیح، پروژه‌ی یک: پرسش‌هایی درباره خود، پروژه‌ی دو: دام رابطه، پروژه‌ی سه: هدف؟ کدام هدف؟، پروژه‌ چهار: تکلیف و نتیجه‌گیری: نوعی خداحافظ از نوعِ به‌زودی می‌بینمت.
بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب انجامش بده

نویسنده در این کتاب آگاه است که برای برداشتن قدم بعدی و انجام کارهای ضروری، نیاز به یک نیروی محرک قوی هست. لحن صریح و قاطع و توام با مهربانی نویسنده در طی کتاب «انجامش بده»، همان نیروی محرکی است که مورد نیاز شماست برای انجام کارهای جاری و روزمره که قصد انجامشان را دارید. نویسنده با بررسی سه حوزه اساسی از زندگی که عبارتند از: خود، مردم و هدف و موشکافی هر یک از موارد ذکر شده، به شما کمک خواهد کرد که چالش‌های و مشکلات معمول زندگی را بهتر بشناسید و با راهکارهای عملی در پی حلّ آنان باشید.

 اگر مغز شما دچار کم‌تحرکی شده است و نمی‌توانید برای انجام کارهایتان برنامه‌ریزی کنید، نیاز به تلنگری دارید تا شما را از این وضعیت نجات دهد. این کتاب، همان تلنگر محکم است. ممکن است بپرسید که من چرا باید این کتاب را بخوانم؟ پاسخ ما این است: این کتاب به شما خواهد آموخت که چگونه با افکار منفی مبارزه کنید و آن‌ها را از زندگیتان حذف کنید، این کتاب برنامه‌ریزی صحیح برای رسیدن به اهدافتان در زندگی را به شما خواهد آموخت و همچنین این کتاب، منبعی کامل و جامع است برای آنانی که می‌خواهند تحولی در زندگی خود ایجاد کنند.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب انجامش بده چیست؟

استفانی، کاربری در سایت آمازون، درخصوص این کتاب گفته: «شاید کتاب انجامش بده و خودت را تباه نکن، هر دو، محتوای تقریباً یکسانی داشته باشند؛ اما نویسنده این کتاب‌ها را برای مخاطبان در زمان حال نگاشته است و صداهای متنوعی برای مخاطبان مختلف در آن ذکر شده است. گری جان بیشاپ یک شخصیت سرزنده و مثبت‌نگر است و اساساً به ما یادآوری می‌کند که ما مسئول خود و کیفیت زندگی خودمان هستیم و این همان پیام بودا و سایر فیلسوفان است که در هر زمان ما مسئول کیفیت زندگی خود بدون توجه به شرایط‌مان هستیم. اینجا هیچ‌چیز بیش از حد عمیق نیست، اما به اندازه‌ای عمیق هست که شما را به فعالیت و انگیزش وادارد.»

آنا هم نوشته: «در دنیایی که ارتباطات مجازی مهم‌ترین ستون آن است و مردم شبانه روز سرشان در تلفن‌همراه‌شان است، خواندن چنین کتابی بسیار امیدبخش و انرژی‌بخش است. این کتاب بسیار سر راست و بی‌حاشیه نوشته شده و برای من بسیار مفید واقع شد تا همه‌چیز را دقیقاً همانگونه که هستند ببینم، از تو متشکرم گری!».

محسن هم گفته: «مدت زمان زیادی نیست که با این نویسنده و حرف‌هایش آشنا شده‌ام، اما در همین مدت کوتاه تاثیر عمیقی بر روی من و سبک زندگیم داشته. می‌دانید، گاهی اوقات یک حرف یا پندی که از کتابی می‌خوانید تاثیرش به مراتب بیشتر از زمانی است که فردی به‌صورت شفاهی و گفتاری به شما می‌گوید. انگار با خواندن این کتاب ملزم شدم تا هرطور شده خودم را با استانداردهایی همراه کنم و نتیجه‌اش هم در زندگیم خوب است. سبک زندگیم مدت‌هاست که تغییر کرده و به‌نظرم رو به مثبت است. از مترجم برای این ترجمه‌ی خوب متشکرم.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

 نویسنده درباره کتاب جدیدش می‌گوید: «کتاب قبلی (خودت را تباه نکن) را خواندید، زیر جملات خط کشیدید و حتی مهم‌ترین نکاتش رو هایلایت کردید، و در تب و تاب پست کردن یادداشت‌ها افتادید، حالا منتظر چی هستید؟ شما دارید با چیز جدیدی کلنجار می‌روید... شاید واسه بعدا؟! و شرایط همچنان مثل سابق باقی می‌ماند. در این کتاب من سوالاتی از زندگی شما، روابطتان و همچنین اهدافتان می‌پرسم و تنها کاری که شما باید انجام دهید پاسخ کاملا صادقانه و صریح به آن‌هاست و تلاش برای رفع پوشش از آن‌هاست. «انجامش بده» با سوالات، مشوق‌ها، تمرین‌ها، و فضای یادداشت روزانه، مطالب کتاب خودت را تباه نکن را بسط می‌دهد و به ابزار لازم برای چیرگی بر زندگی‌تان را در اختیارتان می‌گذارد. مطلبو گرفتی؟ پس منتظر چی هستی؟»

 «در خودت را تباه نکن به شما نشان دادم چگونه اغلب مکالماتی که با خود داریم، مکالمات درونی منفی، باعث می‌شوند ما بارها و بارها همان انتخاب‌های بد را انجام دهیم. من هفت جمله‌ی شخصی را به شما نشان دادم تا مکالمه‌ی منفی‌تان را قطع کنید. هفت جمله را به یاد دارید؟ در اینجا شما می‌توانید به جستجوی درون و در نهایت برخی از مهم‌ترین «چیزهای» خودتان بپردازید تا درِ آن مکالمه منفی را ببندید و سرانجام مسیری مشخص برای زندگی مطلوب‌تان پیدا کنید. آیا عالی نخواهد بود اگر بتوانید چیزهایی را فاش کنید که بیشترین تغییر را ایجاد می‌کنند؟ آن چیزهایی که می‌توانید به راحتی به آن‌ها اشاره کنید و اعلام کنید: «بله، من در این قسمت خوب، خودم را تباه کردم» می‌خواهیم با سر شیرجه بزنیم وسط همه‌ی آنچه در زندگی‌تان درست کار نمی‌کنند. واقعا چرا کار نمی‌کنند و اینکه چه باید کرد تا از شرش خلاص شوید؟»

درباره نویسنده کتاب انجامش بده

گری جان بیشاپ (Gary John Bishop)، نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش روان‌شناسی در شهر گلاسکوی اسکاتلند زاده شد. او در همان شهر رشد کرد و از اسکاتلند به آمریکا مهاجرت کرد. او از نویسندگانی است که در مسیر هستی‌شناسی گام نهاد و زندگی خودش را روی آن گذاشت. گری جان بیشاپ در این زمینه پژوهش‌های زیادی انجام داد و دستاوردهای زیادی هم آفرید و با قلم خودش کوشید تا دستاوردها و یافته‌هایش را با دیگران هم شریک شود.

 او در حال حاضر یکی از مشهورترین نویسندگان حوزه توسعه فردی و مربیان خودشناسی در اروپا و آمریکا است. این نویسنده تحت‌تأثیر نظریات یونگ درباره‌ی ناخودآگاه و تأثیرات مثبت و منفی آن در زندگی کتاب‌هایش را نوشته است. گری جان بیشاپ عقیده دارد انسان‌ها توانایی تغییر و تحول زندگی خود را دارند و از این باور در نوشتن کتاب‌هایش استفاده کرده و سعی داشته دیگران را با این طرز فکر آشنا کند. او یکی از سخنرانان انگیزشی معروف هم هست که هنر خودپروری را به دیگران آموزش می‌دهد. «خودت را تباه نکن»، «انجامش بده» و «عشقت را تباه نکن» از آثار او هستند.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «انجامش بده»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.