جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

راهنمای ارزهای دیجیتال

قیمت:
98,000 تومان
مشخصات کتاب راهنمای ارزهای دیجیتال
کشور مبدا
تعداد صفحات
155 صفحه
شابک
9789651428012
سال انتشار
1399
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
3
این کتاب در یک نگاه

کتاب «راهنمای ارزهای دیجیتال» نوشته‌ی سامان کریمی‌شاد و کسری رفالیان یکی از بهترین کتاب‌های موجود در بازار است که در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال به رشته‌ی تحریر درآمده است. این کتاب شامل ۹ فصل مختلف از جمله «بیت‌کوین، انواع کیف پول، تحلیل تکنیکال، مدیریت ریسک و ...» است. انتشارات کلید آموزش «راهنمای ارزهای دیجیتال» را منتشر کرده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب راهنمای ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال واژه‌ای آشنا است که تا به ‌حال حتما به گوشتان خورده است. کار با ارزهای دیجیتال از گذشته تا به امروز افزایش چشم‌گیری داشته و هم‌اکنون جمعیت کثیری مشغول استخراج این ارزها هستند. کار با ارزهای دیجیتال مانند هر فعالیت اقتصادی دیگر، به آموزش و مهارت نیاز دارد و اگر فردی بدون این‌که راه و رسم کار با ارزهای دیجیتال را بداند، فعالیت در این حوزه را شروع کند، قطعاً ضرر بسیار هنگفتی را متحمل خواهد شد. با خواندن این کتاب می‌توانید صفر تا صد اطلاعات موجود درباره‌ی ارزهای دیجیتال را به دست آورید. 

نظر خوانندگان درباره کتاب راهنمای ارزهای دیجیتال چیست؟

این کتاب برای فعالان حوزه‌ی ارزهای دیجیتال کتابی ویژه و خواندنی است. یکی از خوانندگان از کتاب «راهنمای ارزهای دیجیتال» به عنوان کتابی مفید، گیرا و پر محتوا یاد می‌کند و می‌گوید خواندن آن برای افرادی که در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال فعالیت دارند بسیار واجب است.

خواننده‌ای دیگر درباره‌ی محتوای کتاب، نوشته است: «این کتاب برای افرادی که به ارزهای دیجیتال علاقه‌مندند یا در فکر سرمایه‌گذاری و فعالیت در این حوزه‌اند، بسیار مفید است.»

خواننده‌ای دیگر این کتاب را به دیگران پیشنهاد می‌دهد و می‌نویسد: «نویسنده‌ی این کتاب فرد کارکشته‌ای در زمینه‌ی فعالیت‌های اقتصادی است و سال‌های زیادی را در این حوزه صرف کرده است و می‌تواند الگوی خوبی برای ورود به این بازارها باشد. یک بخش بسیار ویژه در این کتاب گنجانده است به نام تحلیل تکنیکال که تمام الگوهای اصلی و مهم را به شما آموزش می‌دهد و با این دانش شما تبدیل به یک تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال خواهید شد و حتی در سایر بازارهای مالی هم می‌توانید درآمد کسب کنید.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در قسمتی از مقدمه‌ی کتاب آمده است: «اولین بار در سال ۱۳۹۳ توسط شریکم نام بیت‌کوین به گوشم خورد. با توجه به فعالیت در بازار فارکس (از سال ۱۳۸۶) و آشنایی با ماهیت آن این نوع ارز برایم کاملاً غیرقابل‌باور بود و پرونده آن برای من بسته شد. و صدالبته که پرونده بیت‌کوین که بسته نشد هیچ، بلکه ارزش آن در سال ۱۳۹۳ از ۴۳۱ دلار به ازای هر بیت کوین به حدود ۱۲۰۰۰ دلار در زمان نگارش این کتاب رسیده است! سال ۱۳۹۵ بود که بعد از موفقیت شریکم و افزایش محبوبیت بیت کوین تصمیم گرفتم وارد این حوزه شوم. حوزه ارزهای دیجیتال که به‌ واسطه کلمه دیجیتال همیشه محبوب من بوده است! ابتدا با استفاده از یوتیوب آموزش دیدم و سپس با دانشی که از فارکس داشتم وارد حوزه ترید (Trade) شدم. از سال ۱۳۹۶ به همراه دوستانم بصورت گسترده در تهران و چند شهر دیگر وارد حوزه استخراج شدم و در نهایت از انتهای سال ۱۳۹۶ با تکیه به دانش و تجربه خود وارد عرصه آموزش ارزهای دیجیتال شدم. در ابتدای راه منابع آموزشی وجود نداشت و صرفا تنها منبع گوگل بود. اما به‌مرور چند کتاب ترجمه شد و وارد بازار ایران شد که به نظر من بزرگ‌ترین ایراد آن‌ها محدودیت‌های ماست! چرا که ما به دلیل شرایط تحریم و … امکان استفاده از هر دستگاهی را نداریم.»

در ادامه نویسنده به پیش‌روی و همه‌گیری ارزهای دیجیتال در ایران اشاره می‌کند: «هنوز این بازار کوچک و کشف نشده است و ایران سومین استخراج‌کننده بیت کوین است. وقتی این بازار به میزان کافی گسترده شود، آخرین نفر نباشیم بهتر است.» در قسمت دیگری از کتاب، نویسنده نداشتن ارزش دیجیتال را در دنیای کنونی عامل زمینه‌ساز فقر می‌داند: «افرادی که تهاتر را به پول فلزی ترجیح دادند، خیلی زود تبدیل به فقیرانی شدند که هیچ پولی نداشتند. اکنون هم نداشتن ارز دیجیتال می‌تواند منتهی به فقر شود.»

درباره نویسنده کتاب راهنمای ارزهای دیجیتال

سامان کریمی‌شاد، مدرس و مجری کارآفرین و فعال در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ، متولد سال ۱۳۶۱ است. از فعالیت‌های وی می‌توان به موارد روبه‌رو اشاره کرد: «موسس آژانس دیجیتال مارکتینگ زویا‌ رسانه»، «موسس آموزشگاه مدرسان پیشتاز»، «موسس آکادمی بلاک‌چین» و «کسب مدرک دکترای تخصصی دیجیتال مارکتینگ» و «راه‌اندازی کارخانه پولسازی با اینستاگرام» نیز از آثار دیگر این نویسنده است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «راهنمای ارزهای دیجیتال»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.