جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

زنان را بشناس/ جیبی

قیمت:
35,000 تومان
مشخصات کتاب زنان را بشناس/ جیبی
تعداد صفحات
78 صفحه
شابک
9789642878888
سال خلق اثر
1399
سال انتشار
1399
قطع
جیبی
جلد
نرم
نوبت چاپ
11
این کتاب در یک نگاه

کتاب جیبی «زنان را بشناس» (Mr. Tickle’s Guide to Women)، نوشته‌ی «آدام هارگریوز» برای نخستین بار در سال 2002 میلادی منتشر شد. این کتاب با ترجمه‌ی شهین‌دخت بهزادی و توسط «انتشارات مرو» در دسترس عموم قرار گرفته است. این کتاب شامل جملات کوتاه و مختصری در رابطه با زنان است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب زنان را بشناس/ جیبی

کتاب جیبی «زنان را بشناس» (Mr. Tickle’s Guide to Women)، نوشته‌ی «آدام هارگریوز» برای نخستین بار در سال 2002 میلادی منتشر شد. این کتاب با ترجمه‌ی شهین‌دخت بهزادی و توسط «انتشارات مرو» در دسترس عموم قرار گرفته است. این کتاب شامل جملات کوتاه و مختصری در رابطه با زنان است. نویسنده با نوشتن این کتاب سعی دارد با نگاهی خاص، دنیای زنان را به مخاطب نشان دهد. پشت جلد کتاب آمده است: «زنان را بشناس تا نیمی از مردم را شناخته باشی. این کتاب نگاهی خاص به زندگی و سلوک زنان در خانواده و جامعه است.»
جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند
در قسمتی از کتاب نویسنده به زمان حاضر شدن زنان اشاره می‌کند: «جمله‌ی «تا یک دقیقه دیگه حاضر می‌شم» رو از هیچ زنی باور نکن. چون هیچ زنی تو دنیا وجود نداره که یک دقیقه‌ای لباس بپوشه و آماده بشه!»
در قسمت دیگری به نگاه زنان به مسائل مالی پرداخته شده است: «وقتی زنی بهت می‌گه: «عزیزم، من و تو نداریم، به این معنیه که خرج باید دست خودش باشه تا هر چی دلش می‌خواد بخره!»
در باب علاقه و اشتیاق زنان به عشق آمده است: «زن‌ها دوست دارن همه بدونن که مردشون عاشقشونه. حتی اگر عاشقش نیستی، گاهی تو مهمونی‌ها دستش رو تو دستت بگیر!»
در جمله‌ای دیگر درباره‌ی چاقی زنان آمده است: «وقتی ازت می‌پرسه: «به نظر تو این لباس منو چاق نشون میده؟» حواست باشه، برای این سوال فقط یک جواب وجود داره: «تو که چاق نیستی عزیزم!»»
درباره نویسنده
آدام هارگریوز (Adam Hargreaves)، نویسنده و تصویرگر انگلیسی متولد 1963 است که در ساسکس زندگی می‌کند. وی فرزند راجر هارگریوز است و مجموعه کتاب‌های محبوب پدرش را با نام «Mr.Men» ادامه می‌دهد. از دیگر آثار وی می‌توان به «دکتر اول»، «شیطنت‌های مولی»، «پازل تعطیلات آقای تخم‌مرغی» و «دکتر اول تا دوازدهم» اشاره کرد.

 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «زنان را بشناس/ جیبی»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.