جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

قهوه چیست

قیمت:
24,000 تومان
مشخصات کتاب قهوه چیست
تعداد صفحات
104 صفحه
شابک
9786008314172
سال خلق اثر
1397
سال انتشار
1397
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

کتاب «قهوه چیست؟» توسط لیلا موسوی بازگردانی و تصویرسازی شده است. این کتاب را نشر بدون به چاپ رسانده است. اگر جزو افرادی هستید که قهوه می‌نوشند و یا از آن‌هایی هستید که نمی‌توانید حتی یک روز را بدون قهوه سر کنید، خواندن این کتاب می‌تواند برایتان خوش‌آیند باشد.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب قهوه چیست

کتاب «قهوه چیست؟» توسط لیلا موسوی بازگردانی و تصویرسازی شده است. این کتاب را نشر بدون به چاپ رسانده است. اگر جزو افرادی هستید که قهوه می‌نوشند و یا از آن‌هایی هستید که نمی‌توانید حتی یک روز را بدون قهوه سر کنید، خواندن این کتاب می‌تواند برایتان خوش‌آیند باشد. این اثر با بیانی زیبا ما را با انواع گونه‌های قهوه آشنا می‌کند. همچنین ما را با فرآیند تولید قهوه از زمان رسیدن میوه تا عمل‌آوری و نوشیدن همراه می‌کند. این اثر نحوه‌ی دم‌آوری و سرو قهوه به شیوه‌های مختلف را  به خوانندگانش آموزش می‌دهد. 
نظر خوانندگان درباره کتاب «قهوه چیست؟» چیست؟
صوفیه از خواندگان کتاب، در سایت گودریدز نظر خود را این‌گونه بیان کرده است: «کتاب خیلی دوست‌داشتنی و بامزه ای بود! دوستش داشتم و اطلاعاتم نسبت به قهوه رو بیش‌تر کرد. و این‌که دستور درست کردن مدل‌های مختلف قهوه رو نوشته بود که خیلی کاربردی بود.»
جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند
 این قسمت از کتاب به مرحله‌ی رسیدن چیدن دانه‌ی قهوه می‌پردازد: «میوه‌ی قهوه روی درخت باید از رنگ گوجه سبز به رنگ گیلاس تغییر کند و میوه‌ها اکثرا به صورت خوشه‌ای کنار هم رشد می‌کنند. مزرعه‌دار آن‌ها را می‌چیند و  تحت یک فرآیند خاص هسته‌ی این میوه را از آن جدا می‌کنند. هر هسته شامل دو دانه‌ی چسبیده به هم است.»
«قهوه بوی خوبی دارد. قهوه تلخ است. اگر با شیر بخورید کم‌تر تلخ است. اگر با شکر بخورید تلخ و شیرین است. اگر با یک شیرینی بخورید تلخ و شیرین است. در حقیقت قهوه تلخ است و این حقیقت تلخ تغییر نخواهد کرد.»

 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «قهوه چیست»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.