جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

طراحی فیگوراتیو و لباس زنانه

قیمت:
450,000 تومان
مشخصات کتاب طراحی فیگوراتیو و لباس زنانه
کشور مبدا
تعداد صفحات
344 صفحه
شابک
9786007343753
سال خلق اثر
2002
سال انتشار
2002
قطع
رحلی
جلد
نرم
نوبت چاپ
12
این کتاب در یک نگاه

کتاب طراحی فیگوراتیو و لباس زنانه کتابی مفید و کارآمد، بانک اطلاعاتیِ جامع و راهبردی برای علاقه‌مندان به رشته‌ی طراحی و دوخت، همراه با جزئیات مربوط به مانکن‌ها و طراحی فیگور است. الیزابتا درودی این کتاب را به کمک استاد راهنمایش ویتزیانا پاچی به رشته‌ی تحریر در آورده و در همان ابتدای انتشار موفقیت قابل قبولی به دست آورده است. کتاب طراحی فیگوراتیو و لباس زنانه توسط انتشارات «کتاب آبان» و با ترجمه‌ی شهلا قاسمیان منتشر شده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب طراحی فیگوراتیو و لباس زنانه

طراحی، هنری است که شرط موفقیت و پیشرفت در آن تمرینات منظم، انرژی بالا و عشق فراوان است . الیزابتا درودی طراح معروف پارچه و لباس در سطح جهانی و تصویرگر مد و لباس برای کمپانی‌ها و برندهای مختلف ایتالیایی و بین‌المللی است که این کتاب را با ایده‎ها و اطلاعاتی ارزشمند و سبک خاص و شیوه‌ای بی‌نظیر در تصویرسازی‌های سرشار از ظرافت و زیبایی به همراه تصاویری روشن و واضح  ارائه داده است. استفاده از درس‌ها و تمرینات ارائه شده در این کتاب به‌خوبی مخاطب را در بالا بردن مهارت های لازم در طراحی یاری خواهد کرد. اثری کاملاً اصولی و حرفه‌ای که مباحث آن در چهار فصل اصلی طبقه‌بندی شده و مضامینی چون: تاریخ تقسیم‌بندی، اجزای چهره، آرایش موها، چین و شکن‌های روی لباس، روش تمرکز، الهام، اضافه کردن رنگ، طراحی مد، از کارگاه‌های خیاطی تا گروه تولیدی، شکل‌های پایه‌ی پیراهن‌ها، بلوزها، پالتو و لباس‌های ورزشی و... را مورد بررسی قرار می‌دهد.

نظر خوانندگان سراسر دنیا، درباره‌ی کتاب طراحی فیگوراتیو و لباس زنانه چیست؟

این کتاب از همان ابتدای انتشار توجه و موفقیت قابل توجهی را به همراه داشته است. مهدیه خواجه احمدی طراحی فیگوراتیو و لباس زنانه را اثری مفید برای علاقه‌مندان به طراحی و دانش‌آموختگان رشته‌های طراحی و دوخت دانسته است. منتقدان آمازون و گودریدز نیز این کتاب را اثری شگفت‌انگیز برای یادگیری ابعاد و مقیاس بدن انسان همراه با تصاویری بسیار خوب و قابل درک معرفی کرده‌اند.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در مقدمه‌ی کتاب آمده است: «موفقیتی که از نخستین چاپ این کتاب به دست آوردیم، ما را به‌شدت خشنود کرد و از تمام کسانی که در جهت تهیه‌ و نشر آن یاری کردند، بسیار سپاسگزاریم. ابتدا مایلیم از تمام اساتید و هنرجویانی که در این راه مشارکت و راهنمایی‌های ارزنده‌ای داشته‌اند تشکر کنیم. استقبال گسترده هنرجویان طراحی مد و لباس، ما را واداشت که در تصحیح و تکمیل آن بکوشیم. به نظر ما کتابی با مضمون چگونگی طراحی حالت و حرکات مدل برای تمام کسانی که در این رشته فعالیت دارند لازم است. این بود که پس از گذشت چند سال از چاپ اول، بر آن شدیم تا دست به ویرایش مجدد و افزودن تصاویر جدید بزنیم. در این بین توصیه‌ها و پیشنهادهایی از سوی خوانندگان کتاب دریافت کردیم که بسیار مفید بودند. در شروع کار، ما با میزی پر از طراحی‌ها و حالت‌های جدید و ایده‌های نو مواجه شدیم. همچنین کتاب‌ها و مجله‌های تازه. تعداد زیادی از آن‌ها باید دور ریخته و تعدادی دیگر اصلاح می‌شدند و یکسره متفاوت می‌گشتند. زمان زیادی طول کشید تا از آن میز شلوغ خلاص شدیم و تصاویر دلخواه‌مان را یافتیم. بخش جدیدی اضافه شد که مربوط به زیبایی‌شناسی در دوران باستان، به همراه تصاویری از زیبایی‌شناسی در طول دهه‌های مختلف است. روش‌های طراحی با توضیحات لازم نیز اضافه گشت. بسیاری از طراحی‌های قبلی را حذف و طراحی‌های به‌روزتری را جایگزین‌شان کردیم. طراحی‌های جدید با حالت‌های بیش‌تری همراهند.» 
در بخشی از کتاب به قوانین تقسیم بندی یونانی اشاره شده است: «این قوانین بر اساس اصول ریاضی برای تقسیم‌بندی بدن انسان به زیباترین شکل پایه‌گذاری شده‌اند که بدن را به بخش‌های مختلف، مجزا کرده است. از میان تمام تقسیم‌بندی‌های دوران باستان، قوانین یونانی را انتخاب کرده‌ایم زیرا ساده‌ترین و واقعی‌ترین تقسیم‌بندی را به ما می‌دهند. در این قوانین تقسیم‌بندی، سر به عنوان واحد اندازه‌گیری انتخاب شده و سایر اجزای بدن با مقیاس سر اندازه‌گیری می‌شوند.»

درباره نویسنده کتاب طراحی فیگوراتیو و لباس زنانه

الیزابتا درودی با نام هنری «کوکی» سال‌ها به عنوان مشاور، تصویرگر و طراح صاحب سبک برای شرکت‌های  مد مختلفی چون Fuzzi ، هوگو باس و ... کار کرده است .او هم‌اکنون طراح معروف پارچه و لباس در سطح بین‌المللی است و همچنین نویسنده‌ی چندین کتاب پرفروش است که به بسیاری از زبان‌های دنیا ترجمه شده است. الیزایتا در حال حاضر برای خانه‌های مختلف مد بین‌المللی طراحی می‌کند. از دیگرکتاب‌های این طراح موفق می‌توان به «طراحی لباس حرفه‌ای (4000 طرح خطی)» و «طراحی فیگوراتیو و لباس مردانه» اشاره کرد.
برای خرید کتاب در حوزه های انگیزشی و روانشناسی به ترتیب می توانید به صفحه خرید کتاب انگیزشی و خرید کتاب روانشناسی مراجعه نمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «طراحی فیگوراتیو و لباس زنانه»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.