جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

تناقض شامپانزه

قیمت:
15,000 تومان
مشخصات کتاب تناقض شامپانزه
تعداد صفحات
272 صفحه
شابک
9789645115812
سال خلق اثر
1399
سال انتشار
1399
قطع
وزیری
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه
کتاب تناقض شامپانزه، عنوانی که شاید در نگاه اول برای بیشتر خوانندگان کمی عجیب و گنگ به نظر برسد اما استیو پیترز به عنوان یک روانپزشک خبره، بهترین ترکیب را برای اثرش کتاب تناقض شامپانزه انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب تناقض شامپانزه
به عقیده‌ی پیتر، شامپانزه‌‌ها موجوداتی هستند که تمامی تصمیمات روزمره‌ی خود را بر اساس حس و خیالی که در سر می‌پرورانند اتخاذ می‌کنند اما انسان اینگونه نیست. او بر اساس فکر تصمیم‌گیری می‌کند یا بهتر است بگوییم سزاوار است که اینگونه باشد. حین مطالعه‌ی این کتاب مدام تصمیمات احساسی زندگی‌تان در مغز شما مجدداً مجسم خواهند شد و شاید به این فکر بیفتید که دیگر احساسی تصمیم نگیرید و عقل‌ومنطق صرف را به کار بندید اما نویسنده‌ی آگاه ما حواسش به احتمال وقوع این خطر نیز بوده. او با قلمش مثل یک معلم به ما یاد می‌دهد که چگونه قسمت شامپانزه‌ی ذهنمان را تحت کنترل خود درآوریم و منطق را چاشنی آن کنیم. توجه داشته باشید که تصمیمات احساسی ما تنها به حس درونی‌مان محدود نمی‌شود و اطرافیان‌مان هم در این تصمیمات دخیل هستند. پس از مطالعه‌ی این کتاب قادر خواهید بود که احساسات خود را مدیریت کنید و به موقع جرأت دخالت عقل و منطق را به نفس خویش دهید.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره‌ی کتاب تناقض شامپانزه چیست؟

امانوئل یکی از خوانندگان آمریکایی این کتاب گفت:
«بهترین کتابی بود که در این چندوقت خوانده‌ام؛ ابزارهای شگفت انگیزی را برای من فراهم کرد تا بتوانم به زندگی خود ادامه دهم و در هر کاری که می‌خواهم، موفق باشم. خواندنش را به همه توصیه می‌کنم؛ به خصوص قبل از ورود به دانشگاه.»
مارک یکی از خوانندگان آلمانی در مورد این کتاب گفته است:
«شما از این کتاب چیزهای زیادی یاد می‌گیرید. به گونه‌ای نوشته شده است که درک آن آسان است اما اغلب تکرار می‌شود و در کل نسبتا طولانی است. با این حال ممکن است وجود این مورد ضروری باشد تا مطالب آن درک شود.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه‌ی خواندن باشند

پیش‌تر گفتیم که قصد پروفسور استیو پیترز از نوشتن این کتاب این است که به ما در مدیرت احساسات و به طور کلی مدیریت ذهن‌مان کمک کند. جملات زیر که از این کتاب برداشته شده، به خوبی این موضوع را اثبات می‌کند:
«تشخیص دهید که ذهن شما چگونه کار می‌کند؛ احساسات و افکار خود را درک و مدیریت کنید. خودتان را مدیریت کنید و به فردی تبدیل شوید که دوست دارید باشید.»

درباره‌ نویسنده‌ کتاب تناقض شامپانزه

پروفسور استیو پیترز روانپزشک و مشاور انگلیسی است. او در زمینه‌ی سلامت روان و عملکرد ذهن انسان تخصص دارد و زندگی کاری خود را وقف کرده است تا به مردم کمک کند که بهترین خود باشند. استیون جرارد، سر کریس هوی، رونی اوسالیوان، ویکتوریا پندلتون، کاتارینا جانسون تامپسون، لی وست وود، جاناتان تروت و رحیم استرلینگ افرادی هستند که همگی علناً در مورد اینکه پروفسور پیترز در طول حرفه‌ی خود به آنها کمک کرده است صحبت کرده اند. او به ‌عنوان نویسنده، چهار کتاب نوشته است. از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های او در بریتانیا، تناقض شامپانزه‌ است که بیش از یک میلیون نسخه فروخته است.
برای مشاهده و خرید سایر آثار در حوزه کتاب روانشناسی می‌توانید به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.
دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «تناقض شامپانزه»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
کتاب‌های پیشنهادی خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده‌اند
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.