جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

130 روش برای کسب خلاقیت و فعال بودن انگیزه/ جیبی

قیمت:
35,000 تومان
مشخصات کتاب 130 روش برای کسب خلاقیت و فعال بودن انگیزه/ جیبی
تعداد صفحات
164 صفحه
شابک
9789642878529
سال خلق اثر
1399
سال انتشار
1399
قطع
جیبی
جلد
نرم
نوبت چاپ
9
این کتاب در یک نگاه

کتاب «130 روش برای کسب خلاقیت و فعال بودن انگیزه» از جمله کتاب‌های پرفروش از مجموعه‌ی چکاوکِ نشر کتاب مرو (زیرمجموعه‌ی نشر هیرمند) محسوب می‌شود. این مجموعه کتاب که در قطع جیبی منتشر می‌شود، به کتاب‌های کم‌حجم پرسود معروف‌ است و بیش از 30 عنوان در موضوعات مختلف را شامل می‌شود. کتاب «130 روش برای کسب خلاقیت و فعال بودن انگیزه» نوشته‌ی سانگ اچ.کیم است که با ترجمه‌ی الهام آرام‌نیا و شمس‌الدین حسینی در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب 130 روش برای کسب خلاقیت و فعال بودن انگیزه/ جیبی

برای خلاقیت داشتن و نوآوری پیش از هر چیز به تفکری خلاقانه نیاز داریم. تفکر خلاق درواقع نوعی مهارت است که می‌توانیم آن را پرورش دهیم. همچنین برای زندگی سالم در اجتماع و داشتن ارتباط متعادل با اطرافیان، به کسب مهارت‌های اجتماعی و عاطفی نیز نیاز داریم. این کتاب، 130 روش برای کسب خلاقیت و فعال بودن در زندگی روزمره و اجتماع در اختیار شما قرار می‌دهد.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در متن پشت جلد کتاب این‌گونه آمده است:
«بیش¬تر انسان‌ها پیوند با خلاقیت ذاتی را از دست داده‌اند. خلاقیت ما نمرده یا از بین نرفته، بلکه فقط زیر خروارها حساسیت بزرگسالی مدفون شده است. بیایید مسیر خلاقیت را بدون سوال یا شک و تردیدهای بزرگسالی کشف کنید. بدین طریق می‌توانید بهترین هدیه را به خودتان بدهید.»

درباره نویسنده

سانگ اچ کیم نویسنده‌ی معتبر بین‌المللی 20 کتاب هنرهای رزمی است. او همچنین بیش از 200 برنامه‌ی ویدیویی آموزشی از جمله دایره‌المعارف دفاع‌شخصی، دفاع با چاقو، تنفس قدرتی، سری تمرینات یونسادو و مجموعه کامل تکواندو دارد. کیم در مسابقات قهرمانی ملی کره در سال 1976 برنده شد و در سال 1983 توسط دولت کره به عنوان مربی سال انتخاب شد. سانگ اچ کیم مبتکر  MBX-12و تمرینات تنفس عمیق است که او آن‌ها را از نظر بالینی در مدیریت استرس موثر می‌داند. نتایج تحقیقات او در جولای 2013 در مجله بالینی غدددرون‌ریز و متابولیسم، درCBS News، Huffington Post، Fox News  و نشریات دیگر  منتشر شد.

دکتر کیم دارای دکترای علوم ورزشی است و به عنوان پژوهشگر در مؤسسه ملی بهداشت آموزش دیده است. او همچنین در مؤسسه ملی سرطان و مؤسسه پزشکی سبک زندگی دانشکده پزشکی هاروارد آموزش‌های تکمیلی گذرانده است. او اغلب در سراسر آمریکای شمالی، اروپا و آسیا سفر کرده و سمینار برگزار می‌کند و همچنین در OneMindOneBreath.com وبلاگ می‌نویسد. از دیگر کتاب‌های منتشر شده از وی «150 روش برای انگیزه بخشیدن به خودتان» و «۱۷۵ روش برای کسب موفقیت و تغییر انگیزه» هستند.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «130 روش برای کسب خلاقیت و فعال بودن انگیزه/ جیبی»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.