جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

روز شمار راز

قیمت:
120,000 تومان
مشخصات کتاب روز شمار راز
کشور مبدا
تعداد صفحات
372 صفحه
شابک
9786229758403
سال خلق اثر
2008
سال انتشار
2008
قطع
خشتی کوچک
جلد
نرم
نوبت چاپ
3
این کتاب در یک نگاه

کتاب روزشمار راز، نوشته‌ی راندا برن، یک کتاب غیرداستانی‌ با درون‌مایه‌ی خودیاری و معنویت است. راندا برن در کتاب روزشمار راز که دنباله‌ای بر کتاب «راز» محسوب می‌شود، راه‌های دستیابی به شادی و خوشبختی حقیقی در زندگی را به مخاطب آموزش می‌دهد. او در کنار توضیح قانون جذب، آموزه‌های معنوی بسیاری را در کتاش گنجانده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب روز شمار راز

کتاب روزشمار راز، نوشته‌ی راندا برن، یک کتاب غیرداستانی‌ با درون‌مایه‌ی خودیاری و معنویت است. راندا برن در کتاب روزشمار راز که دنباله‌ای بر کتاب «راز» محسوب می‌شود، راه‌های دستیابی به شادی و خوشبختی حقیقی در زندگی را به مخاطب آموزش می‌دهد. او در کنار توضیح قانون جذب، آموزه‌های معنوی بسیاری را در کتاش گنجانده است. کتاب روزشمار راز یک کتاب راهنمای عالی برای 365 روز سال است تا بتوانید قانون جذب را به خاطر بسپارید و در تمام مراحل‌ زندگی‌تان آن را به کار گیرید. کتاب روزشمار راز به زبان انگلیسی نگاشته شده اما به سایر زبان‌های زنده دنیا از جمله آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، عربی، یونانی، رومانیایی، لهستانی، مجاری، اسلواکی و هندی نیز ترجمه شده است. کتاب فوق توسط نفیسه معتکف به زبان شیرین فارسی ترجمه شده است.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب روزشمار راز چیست؟

دیشکا سومان، یکی از خوانندگان کتاب از کشور هندوستان، نظر خود را این گونه بیان کرده است: «من قبل از اتمام کتاب می‌خواهم درباره‌ی آن صحبت کنم، چون اگر بخواهم این کتاب را تمام کنم باید 1 سال صبر کنم! نمی‌خواهم فرصت از دست برود و دوست دارم هرچه سریع‌تر از زیبایی‌های این کتاب برایتان بگویم. کتاب روزشمار راز 365 صفحه برای 365 روز سال دارد. من روزی یک صفحه از کتاب را با دقت فراوان می‌خوانم و تلاش می‌کنم با درک عیمق مطالبش، آن را در زندگی‌ام به کار ببرم. تاکنون دو هفته از شروع کتاب گذشته است و من عاشقش شده‌ام! قدرتی عجیب در کتاب نهفته است که شما را وادار می‌کند تمام آموزه‌ها و مطالب آن را در عمل به کار گیرید. در کل اگر کتاب راهنمایی می‌خواهید که به طور روزانه به شما انگیزه و انرژی مثبت بدهد، اعتمادبه‌نفس‌تان را افزایش داده و درس‌های مهم زندگی را آموزش دهد، بدون اتلاف وقت، کتاب روزشمار راز را در اسرع وقت تهیه کنید و آن را همیشه همراه خود داشته باشید!» «این کتاب بسیار عالی، به شما کمک می‌کند تا ذهنیت‌تان از منفی‌نگری به مثبت‌اندیشی تغییر دهید. من تمام مطالب کتاب را مطالعه ‌کرده‌ام و حال تلاش دارم تا آموزه‌های آن را در زندگی خود به کار ببرم. قطعا از این پس، هر روز مطالب کتاب را مجددا خواهم خواند تا از آن‌ها الهام بگیرم.» این نظر جوسی گرت، خواننده انگلیسی‌زبان کتاب از کشور اسکاتلند، بود. سو کارترایت، یکی از خوانندگان کتاب از بریتانیا، چنین نظری درباره‌ی کتاب روزشمار راز دارد: «از زمانی که کتاب «راز» را خواندم، یکی از طرفدارن پروپاقرص راندا برن شده‌ام. این کتاب روزشمار راز نیز فرصتی بی‌نظیر برای شما فراهم می‌کند تا هر روز به خودتان یادآوری کنید چگونه با قوانین طبیعی سازگار شوید و یک زندگی خوب داشته باشید. این کتاب 365 مطلب عبرت‌آموز شگفت‌انگیز براساس حقایق بنیادین دارد که به شما کمک می‌کند تا یک زندگی شاد، رضایت‌بخش، موفق و کاملی داشته باشید. شخصا فکر می‌کنم که بدون این کتاب نمی‌توانستم به آن زندگی‌ای که می‌خواستم، برسم. هرگاه «راز بزرگ» را دریافتید، باید به آن عمل کنید. این کتاب هم می‌تواند کمکی باشد برای اینکه از «راز» در زندگی روزمره‌تان استفاده کنید.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

راندا برن در قسمتی از کتاب روزشمار راز به زیبایی، هنر مهربانی را به مخاطب آموزش می‌دهد: «هر روز زندگی‌ سعی کنید به آدم‌های اطراف‌تان که شامل خانواده، دوستان، همکاران و غریبه‌ها می‌شود، شادی بدهید! لبخند بزنید، از آن‌ها تعریف کنید و رفتاری محبت‌آمیز داشته باشید تا شادی را به ایشان هدیه کنید. نهایت تلاش‌تان را بکنید تا هر کسی را که ملاقات می‌کنید، روز خوبی داشته باشد، فقط به این خاطر که شما را دیده است!» همچنین در طول کتاب، به طور مرتب به داشتن احساسات مثبت برای زندگی بهتر تاکید شده است. برای مثال به این جملات توجه کنید: «احاسات‌تان، ارتباط‌ شما با کائنات است. احساسات خوب به معنای چیزهای خوب برای شما هستند. اگر احساسات بدی دارید، به این خاطر است که توجه شما را به خود جلب کنند و از نقطه تمرکزتان روی برگردانید» و «احساسات امروزتان، فردای شما را می‌سازند. احساس نگرانی، نگرانی بیشتر برایتان می‌آورد. اضطراب، اضطراب بیشتر به همراه دارد. نارضایتی، نارضایتی بالاتری را به دنبال دارد.»

درباره نویسنده کتاب روزشمار راز

راندا برن یک نویسنده و تهیه‌کننده تلویزیونی اهل استرالیا بوده که به خاطر انتشار کتاب «راز» و اکران فیلم آن به شهرت جهانی دست یافته است. محبوبیت او به قدری فراتر از انتظارات بوده که مجله تایم وی را یکی از 100 چهره برتر حاضر جهان معرفی کرده است. راندا برن دنباله‌های زیادی برای کتاب «راز» نوشته است که از میان آن‌ها می‌توان به «قدرت»، «معجزه»، «قهرمان»، «بزرگ‌ترین راز» و روزشمار راز اشاره کرد.
برای مشاهده موارد مرتبط می‌توانید به دسته‌بندی خرید کتاب انگیزشی مراجعه کنید. 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «روز شمار راز»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.